Tomos D6 replika
Tomos D6 replika
Žiu!
Tule bom opisoval gradnjo replike Tomosovega dirkalnika D6, ki ga imam namen izdelat za projektno nalogo za maturo.
Mogoče se celo spravim vozit C1
Okvir:
-APN 4 in nihajke
-SLC feltne (17col), kasneje mogoče Al 18col obroči
-plastike iz org. kalupov
-SLC ročke
-predelani zadnji amortizerji Sebac (dokler ne dobim drugih)
-predelane sprednje vilce Marzocchi
-cliponi...
Agregat:
(trenutni)
-BT fi38.5 cilinder tuned by DTT, mogoče vodnohlajen odlitek
-Dellorto PHBG 21DS, kasneje VHST 24
-PVL
-gred ??
-APN/ATX bloki predelani
- 6-stopenjski menjalnik
-izpušni sistem po cilindru...
Projekt bo potekal počasi, ker se mi nikamor ne mudi in hočem da je vse tako, kot mora bit
Navdih sem dobil pri obisku muzeje g. Egona Fornazariča če kako leto nazaj, ampak sem že mel projekt in ni bilo časa.
Zdej pa še nekaj slik kako se je vse skup začel:
Tule bom opisoval gradnjo replike Tomosovega dirkalnika D6, ki ga imam namen izdelat za projektno nalogo za maturo.
Mogoče se celo spravim vozit C1
Okvir:
-APN 4 in nihajke
-SLC feltne (17col), kasneje mogoče Al 18col obroči
-plastike iz org. kalupov
-SLC ročke
-predelani zadnji amortizerji Sebac (dokler ne dobim drugih)
-predelane sprednje vilce Marzocchi
-cliponi...
Agregat:
(trenutni)
-BT fi38.5 cilinder tuned by DTT, mogoče vodnohlajen odlitek
-Dellorto PHBG 21DS, kasneje VHST 24
-PVL
-gred ??
-APN/ATX bloki predelani
- 6-stopenjski menjalnik
-izpušni sistem po cilindru...
Projekt bo potekal počasi, ker se mi nikamor ne mudi in hočem da je vse tako, kot mora bit
Navdih sem dobil pri obisku muzeje g. Egona Fornazariča če kako leto nazaj, ampak sem že mel projekt in ni bilo časa.
Zdej pa še nekaj slik kako se je vse skup začel:
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
zakon projekt
smem prestavit v motošport-specialke ?
smem prestavit v motošport-specialke ?
Re: Tomos D6 replika
LIKE.
Če kdo oblada, tele stružnce pa tole, si pa ti.
Sam nevem kako ti je ratal atx mortizerje razstavt
Men še kar ni uspel. Bi razložu mal bol natančno?
Kar v tehnični arhiv lp aljo
Če kdo oblada, tele stružnce pa tole, si pa ti.
Sam nevem kako ti je ratal atx mortizerje razstavt
Men še kar ni uspel. Bi razložu mal bol natančno?
Kar v tehnični arhiv lp aljo
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Tomos D6 replika
zelo lepo.
Re: Tomos D6 replika
je pa tut to da ma ATX več tipou teh amortizerjou. nevem če je pri useh enako!
- maxbond1995
- glava cilindra
- Prispevkov: 568
- Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
- Kraj: Šempeter pri Gorici
Re: Tomos D6 replika
Pri eni specjalki sem opazil: rjavi semeringi (barva kaj pomeni?), ravni zobje na vztrajniku, šalčka sklopke iz enega kosa. Če obvladaš stružnico in take stroje ne bi smel bit problem to naredit.
Lp, Maks
Re: Tomos D6 replika
Ful dobr !!! še tko naprej
Re: Tomos D6 replika
ravni zobje na vztrajniki so boljši kot pa poševni, ker je manjša površina trenja,lepše prehaja... pridobi se do 0.5HPmaxbond1995 napisal/-a:Pri eni specjalki sem opazil: rjavi semeringi (barva kaj pomeni?), ravni zobje na vztrajniku, šalčka sklopke iz enega kosa. Če obvladaš stružnico in take stroje ne bi smel bit problem to naredit.
Novo šalco pa na takem setupom še ne rabim
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
http://i537.photobucket.com/albums/ff33 ... C00548.jpg
http://i537.photobucket.com/albums/ff33 ... C00544.jpg
tok o cilindru
http://i537.photobucket.com/albums/ff33 ... C00544.jpg
tok o cilindru
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
-
- vplinjač
- Prispevkov: 261
- Pridružen: Sr Avg 11, 2010 9:23 am
- Kraj: Radeče
Re: Tomos D6 replika
če rabiš ti prodam dellorto phbl 25 ker bi bi kr lepo sedu na tele kanale