Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Zadaj se mi osebno zdi mal preveč odrezan, drugače pa zelo lep avto.
R1 3 5
└┼┼┤
2 4 6
[size=50]če to vidiš prebrati gledaš preblizu!!![/size]
└┼┼┤
2 4 6
[size=50]če to vidiš prebrati gledaš preblizu!!![/size]
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
po pravici povedano mi na slikah ta avto sploh ni potegnil, všeč mi je postal, šele ko sem ga v živo videl.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Ja ti motorji itak zdržijo, saj to ni nič drugega kot pomanjšana EVO mašina.Roost. napisal/-a:Zelo dober avto, odlično sorazmerje konji in teža, odlične vozne lastnosti, tudi sam sem vozil testnega, ker moja mama dela v avtohiši, in morem pohvalit, res je strup, samo jaz bi ga še z čipom na ene 180-190 odprl, ker brez problema zdržijo ti motorji. Čestitke za nakup in veliko varnih kilometrčkov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Pich a tu je bencinar??
Čeprav se mi bolj dopade tastar model, ki ima mal drugačno rit.
Mi je pa od mitsubishijev še zmeraj najbolj všeč evo9 ali pa evo 6.5 -tommi makinen
Čeprav se mi bolj dopade tastar model, ki ima mal drugačno rit.
Mi je pa od mitsubishijev še zmeraj najbolj všeč evo9 ali pa evo 6.5 -tommi makinen
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Ja itak bencinar. Od evotov so pa meni najbolj všeč X-ke. ta ki pa zdaj prihaja je pa sploh lepota od lepote. Čeprav bi jaz osebno od lancerjev najraje imel ralliarta, v bistvu isti kot evo, le turbina je malo manjša. ima pa zadovoljivih 237 konjev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Lušten avto si nabavil, more bit res pravi užitek na kaki zaprti ovinkasti cesti Pa veliko varnih kilometrov.
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
In ravno take ceste so v okolici Idrije. kamorkoli se obrneš sam ovinek. sploh se ne čudim, da največ rallye voznikov prihaja prav iz naših krajev.PVL napisal/-a:Lušten avto si nabavil, more bit res pravi užitek na kaki zaprti ovinkasti cesti Pa veliko varnih kilometrov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
O ja, so ovinki in še več ovinkov, ostri, dolgi, gladki, na postran, valoviti, s kamenjem nekje na sredini, dvopasovni, imamo vse pr nas.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
+luknjastimacula napisal/-a:O ja, so ovinki in še več ovinkov, ostri, dolgi, gladki, na postran, valoviti, s kamenjem nekje na sredini, dvopasovni, imamo vse pr nas.
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: Mitsubishi colt 1.5 turbo ralliart
Ma to ni lih toliko, je pa ponekod.
Sam, je pa ni čez cesto na Šared pri vas v Izoli. Imam vikend gor in je majka it s supermotom gor, driftaš lohk vse ovinke
Sam, je pa ni čez cesto na Šared pri vas v Izoli. Imam vikend gor in je majka it s supermotom gor, driftaš lohk vse ovinke
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'