Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
No tko odloču sem se da bom naredil še eno temo, ki bo lepo urejena, z dobrimi slikami in brez nepotrebnega offtopica
No, ker sem imel občutek, da lamo ne bo nudil dovolj moči, sem se odločil za puch cilinder italkit/gilardoni 74cc. V originalu naj bi imel 14KM na gredi. Naknadno je imel še predelan izpušni kanal (maximalno poširan in malce dvignjen). V načrtu ga imam podložit na kote 190*/130*/126*
(brez skrbi bom skrbu zanga :DD )
no drugo glede mašine:
-blok: APN stari tip
-cilinder: italkit/gilardoni 74cc
-kapa: original predelana
-bat: original z nekaj dodelavami
-lamelni ventil: original s karbon lamelami
-izpuh: enega mam že (tisti ki je bil narejen za lamota-8000rpm max moč, enega bom še naredil-max moč na 10000rpm)
-vžig: italkit selettra
-uplinjač: dellorto VHST 24 BS (stage 6 edition)
-gred: original s PROX ojnico (od honde NSR50)
-filter: stage6
-ležaji: SKF tn9 C3
No še nekaj slik:
CILINDER
FERG:
VŽIG:
OJNICA (na sliki samo škatla, stric je glih odnesu na CNC predelat polovičke xD)
Glede ogrodja.
ATX:
-ctx vilce
-ctx obe feltni
-ctx hidraulika
-ctx zadnji amortizer in zadnje nihajke
drugo bo od atx-a. Rabim še samo zadnjo feltno, ročko za hidrauliko, zadnjo kremparco, stranski dekl in je to to
takole pa zgleda trenutno:
kaj je še za naredit?
-povečat blok (pač tam kjer pride vrat cilindra. original je namreč 46, gilardoni ima vrat 51mm)
-povečat pretočne na blokih (ker so od gilardonija 2x večji)
-izdelat podložko za cilinder (za povečanje kotov)
-izdelat koleno oz. distančnik ferga
-razne malenkosti, ki jih bom objavil
no upam da vam je všeč
lp
No, ker sem imel občutek, da lamo ne bo nudil dovolj moči, sem se odločil za puch cilinder italkit/gilardoni 74cc. V originalu naj bi imel 14KM na gredi. Naknadno je imel še predelan izpušni kanal (maximalno poširan in malce dvignjen). V načrtu ga imam podložit na kote 190*/130*/126*
(brez skrbi bom skrbu zanga :DD )
no drugo glede mašine:
-blok: APN stari tip
-cilinder: italkit/gilardoni 74cc
-kapa: original predelana
-bat: original z nekaj dodelavami
-lamelni ventil: original s karbon lamelami
-izpuh: enega mam že (tisti ki je bil narejen za lamota-8000rpm max moč, enega bom še naredil-max moč na 10000rpm)
-vžig: italkit selettra
-uplinjač: dellorto VHST 24 BS (stage 6 edition)
-gred: original s PROX ojnico (od honde NSR50)
-filter: stage6
-ležaji: SKF tn9 C3
No še nekaj slik:
CILINDER
FERG:
VŽIG:
OJNICA (na sliki samo škatla, stric je glih odnesu na CNC predelat polovičke xD)
Glede ogrodja.
ATX:
-ctx vilce
-ctx obe feltni
-ctx hidraulika
-ctx zadnji amortizer in zadnje nihajke
drugo bo od atx-a. Rabim še samo zadnjo feltno, ročko za hidrauliko, zadnjo kremparco, stranski dekl in je to to
takole pa zgleda trenutno:
kaj je še za naredit?
-povečat blok (pač tam kjer pride vrat cilindra. original je namreč 46, gilardoni ima vrat 51mm)
-povečat pretočne na blokih (ker so od gilardonija 2x večji)
-izdelat podložko za cilinder (za povečanje kotov)
-izdelat koleno oz. distančnik ferga
-razne malenkosti, ki jih bom objavil
no upam da vam je všeč
lp
Janim8 počivaj v miru.
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
za bloke bi meu velik majn dela za a55 mašino ampak vseen pohvalno
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
ja sam nevem kje je tolk razlike.. pač blok je treba itak poširt, pretočne pa pač mal dle obdeluješ, to je pa toaljo69 napisal/-a:za bloke bi meu velik majn dela za a55 mašino ampak vseen pohvalno
Janim8 počivaj v miru.
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
pa bo dejansko dost mesa za pretočne ?dolinar napisal/-a:ja sam nevem kje je tolk razlike.. pač blok je treba itak poširt, pretočne pa pač mal dle obdeluješ, to je pa toaljo69 napisal/-a:za bloke bi meu velik majn dela za a55 mašino ampak vseen pohvalno
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
navarit bo treba 100%. ampak to itak ni tak problem.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
klemenm2 napisal/-a:navarit bo treba 100%. ampak to itak ni tak problem.
kukr sem gledu ni treba. sicer gre zlo na tesno, ampak gre. več pa ko spravim cilinder v blok.
edit: sem dal dihtungo na blok in je dost materjala. večji problem je ker so apn pretočni v nekaterih delih celo večji kot gilardoni pretočni
Janim8 počivaj v miru.
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
tam boš mogo došvasat ...dolinar napisal/-a:klemenm2 napisal/-a:navarit bo treba 100%. ampak to itak ni tak problem.
kukr sem gledu ni treba. sicer gre zlo na tesno, ampak gre. več pa ko spravim cilinder v blok.
edit: sem dal dihtungo na blok in je dost materjala. večji problem je ker so apn pretočni v nekaterih delih celo večji kot gilardoni pretočni
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
ubistvu ni nujno, če cilinder pokrije luknje ni problema, kako je z performansom sicer nevem ampak prov slabo nemora bit.
čene se pa zašvasa ane. za aluminij varit jih ma že itak velik.
čene se pa zašvasa ane. za aluminij varit jih ma že itak velik.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
Pomoje bo tut treba došvasat,. ker ko sm se js spravo pretok širt,.. sm prec prek pau ( prvič sm pau čez tam pr sklopki, pol še spodi.. pa pol tam pr elektriki si tut kr hitr čez tko da bo pomoje tut treba došvasat Drgač pa zlo dobr projekt upam da boš lepo poštimo in velik sreče pri predelavi
:)
Re: Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
ja provzaprov je slabo. sicer nevem kako je v praksi, sam če logično pomisliš je bolše da je manjši kanal na bloku kot na cilindru, ker se mešanca "zatika".klemenm2 napisal/-a:ubistvu ni nujno, če cilinder pokrije luknje ni problema, kako je z performansom sicer nevem ampak prov slabo nemora bit.
čene se pa zašvasa ane. za aluminij varit jih ma že itak velik.
sej ni panike, bom dal povarit pa je
sem vidu ja, da si kar fajn lukne naredu drgač pa hvala, se bom potruduDMTuning napisal/-a:Pomoje bo tut treba došvasat,. ker ko sm se js spravo pretok širt,.. sm prec prek pau ( prvič sm pau čez tam pr sklopki, pol še spodi.. pa pol tam pr elektriki si tut kr hitr čez tko da bo pomoje tut treba došvasat Drgač pa zlo dobr projekt upam da boš lepo poštimo in velik sreče pri predelavi
Janim8 počivaj v miru.