Projekt: tomos atx GILARDONI 74cc
Objavljeno: Po Dec 12, 2011 8:11 pm
No tko odloču sem se da bom naredil še eno temo, ki bo lepo urejena, z dobrimi slikami in brez nepotrebnega offtopica
No, ker sem imel občutek, da lamo ne bo nudil dovolj moči, sem se odločil za puch cilinder italkit/gilardoni 74cc. V originalu naj bi imel 14KM na gredi. Naknadno je imel še predelan izpušni kanal (maximalno poširan in malce dvignjen). V načrtu ga imam podložit na kote 190*/130*/126*
(brez skrbi bom skrbu zanga :DD )
no drugo glede mašine:
-blok: APN stari tip
-cilinder: italkit/gilardoni 74cc
-kapa: original predelana
-bat: original z nekaj dodelavami
-lamelni ventil: original s karbon lamelami
-izpuh: enega mam že (tisti ki je bil narejen za lamota-8000rpm max moč, enega bom še naredil-max moč na 10000rpm)
-vžig: italkit selettra
-uplinjač: dellorto VHST 24 BS (stage 6 edition)
-gred: original s PROX ojnico (od honde NSR50)
-filter: stage6
-ležaji: SKF tn9 C3
No še nekaj slik:
CILINDER
FERG:
VŽIG:
OJNICA (na sliki samo škatla, stric je glih odnesu na CNC predelat polovičke xD)
Glede ogrodja.
ATX:
-ctx vilce
-ctx obe feltni
-ctx hidraulika
-ctx zadnji amortizer in zadnje nihajke
drugo bo od atx-a. Rabim še samo zadnjo feltno, ročko za hidrauliko, zadnjo kremparco, stranski dekl in je to to
takole pa zgleda trenutno:
kaj je še za naredit?
-povečat blok (pač tam kjer pride vrat cilindra. original je namreč 46, gilardoni ima vrat 51mm)
-povečat pretočne na blokih (ker so od gilardonija 2x večji)
-izdelat podložko za cilinder (za povečanje kotov)
-izdelat koleno oz. distančnik ferga
-razne malenkosti, ki jih bom objavil
no upam da vam je všeč
lp
No, ker sem imel občutek, da lamo ne bo nudil dovolj moči, sem se odločil za puch cilinder italkit/gilardoni 74cc. V originalu naj bi imel 14KM na gredi. Naknadno je imel še predelan izpušni kanal (maximalno poširan in malce dvignjen). V načrtu ga imam podložit na kote 190*/130*/126*
(brez skrbi bom skrbu zanga :DD )
no drugo glede mašine:
-blok: APN stari tip
-cilinder: italkit/gilardoni 74cc
-kapa: original predelana
-bat: original z nekaj dodelavami
-lamelni ventil: original s karbon lamelami
-izpuh: enega mam že (tisti ki je bil narejen za lamota-8000rpm max moč, enega bom še naredil-max moč na 10000rpm)
-vžig: italkit selettra
-uplinjač: dellorto VHST 24 BS (stage 6 edition)
-gred: original s PROX ojnico (od honde NSR50)
-filter: stage6
-ležaji: SKF tn9 C3
No še nekaj slik:
CILINDER
FERG:
VŽIG:
OJNICA (na sliki samo škatla, stric je glih odnesu na CNC predelat polovičke xD)
Glede ogrodja.
ATX:
-ctx vilce
-ctx obe feltni
-ctx hidraulika
-ctx zadnji amortizer in zadnje nihajke
drugo bo od atx-a. Rabim še samo zadnjo feltno, ročko za hidrauliko, zadnjo kremparco, stranski dekl in je to to
takole pa zgleda trenutno:
kaj je še za naredit?
-povečat blok (pač tam kjer pride vrat cilindra. original je namreč 46, gilardoni ima vrat 51mm)
-povečat pretočne na blokih (ker so od gilardonija 2x večji)
-izdelat podložko za cilinder (za povečanje kotov)
-izdelat koleno oz. distančnik ferga
-razne malenkosti, ki jih bom objavil
no upam da vam je všeč
lp