Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Draze
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Sep 29, 2010 11:55 am
Kraj: Grgar

Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a Draze »

Mene zanima kako bi se to obneslo (predelava kot je na linku + vsi direkt v podbatni prostor)
viewtopic.php?f=10&t=1299
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a filius »

Draze napisal/-a:Mene zanima kako bi se to obneslo (predelava kot je na linku + vsi direkt v podbatni prostor)
viewtopic.php?f=10&t=1299
Ta predelava z linke je bolj tako tako... 20mm stinger je prevelik tam 16.5-17 je za 65ccm oz 44 bat max. Pa tut o 32mm krivini malo pretirava. Premer krivine mora biti toliko kot je premer "luknje" ki pride ven iz cilindra ki pa mislim da na lamotu negre preko 30mm

Sam sem mel na mojem projektu TX90E 44 lamota z malo manjšimi koti odpiranja kot junior, končna z bing 18 in enim gnilim BT lipnikom s krajšano krivino in 17mm stingerjem je bila 75 s prenosi 12-42, če bi montiral krajše, tam nekje 12-35 in ob dobri nastavitvah bi se dal spravit ven caa 90km/h več težko. Tako da je predelava opisana na linku bolj kot ne že po stilu pisanja prodajanje bučk.

kako bi se obnašal lamo z vsisom direktno v podbatni prostor nevem, odvisno od kanalov in nastavitev poizkusi pa boš videl.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Draze
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Sep 29, 2010 11:55 am
Kraj: Grgar

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a Draze »

izpuh bi najverjetneje prišel po merah če mi bi ga bo kdo pomagal zračunat
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a Pich »

Prvo pusti lamo na 42, ker je čisto dovolj. In ne ravnaj se po tistem tuningu, ki je na linku, ker je popolnoma zgrešen in naložen. Raje postruži vrat na fi 46, da sede v blok, ker rezkanje bloka je povsem nepotrebno delo. Cilinder napili na slc mere, zračunaj izpuh in to je to. Zraven lepo sede dell 21.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Draze
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Sep 29, 2010 11:55 am
Kraj: Grgar

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a Draze »

jah temu lamotu itak ni več pomoči ker je zaribal in je ena risa tako globoka da če dam brusit na 42.5 se bo še zmeraj poznala na 44 pa ne gre ker je premajhen vrat
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a golnar »

ja potem daj pa na 43 ane...
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Draze
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Sep 29, 2010 11:55 am
Kraj: Grgar

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a Draze »

a obstajajo sploh taki bati?
Uporabniški avatar
klemenm2
specjalka
Prispevkov: 3199
Pridružen: Ne Avg 30, 2009 10:59 pm
Kraj: LJ - Brod

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a klemenm2 »

ja pr nahtigalu dobiš clo elkota.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Draze
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Sep 29, 2010 11:55 am
Kraj: Grgar

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a Draze »

Kaj pa z lamelnim vsisom pri lamotu se pridobi kaj brez obdelave kanalov?
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Lamo 44 + lamelni vsis v bloke

Odgovor Napisal/-a koroman »

Draze napisal/-a:Kaj pa z lamelnim vsisom pri lamotu se pridobi kaj brez obdelave kanalov?
nekaj navora in boljše delovanje na nizkih
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Odgovori