Roto disk
-
- vplinjač
- Prispevkov: 261
- Pridružen: Sr Avg 11, 2010 9:23 am
- Kraj: Radeče
Re: Roto disk
Očitno se ukvarjaš s starejšimi modeli. V zadnjih dveh letih ni imelo nobeno tovarniško moštvo v razredu do 125 cc na svojem motorju rotodiska. Moč motorjev je pa od 60 do 65 konjskih moči.PVL napisal/-a:Lamela je predvsem enostavnejša, manj občutljiva, cenejša, uglavnem mnogo bolj primerna za uporabo. Ni pa boljša če gledamo karakteristike proti rotodisku. Res je da fiksen usis ni najbolša izbira če tko pogledaš,vendar rezultati govorijo zase. Izkaže se da lahko z rotodiskom dosežeš višjo moč na celem uporabnem območju od lamele. Če smo ravno pri 125 specjalkah, malo poglej katere mašine so v špici in kakšen sistem usisa imajo pa boš takoj videl o čem govorim Konkretno pri top 125cc specjalki(rsa) z najbol optimirano lamelo pade moč za 3,5HP v primerjavi z diskom(S tem da nikjer ne dvigne moči). Z diskom ali lamelo doseže max moč pri 13 in se vrti do max 14,5. Neenakomerno polnenje pretokov so rešili, pa sploh ni bistvene razlike, tako da izgube v tem delu niso velike. Slučajno se zadnje čase kar veliko ukvarjam z 125cc GP dirkalniki.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Roto disk
Roto disk JE boljši od lamele.
Nimamo opravka ne z inercijo, nad in podtlakom, ter najvažnejše s časom, kar vse vpliva na te parametre oz. na lamelo!
Nimamo opravka ne z inercijo, nad in podtlakom, ter najvažnejše s časom, kar vse vpliva na te parametre oz. na lamelo!
Re: Roto disk
Mi lahko prosim poveš kje si najdu podatke o konjskih močeh ? (predvidevam da majo tolk moči na gredi ?)Očitno se ukvarjaš s starejšimi modeli. V zadnjih dveh letih ni imelo nobeno tovarniško moštvo v razredu do 125 cc na svojem motorju rotodiska. Moč motorjev je pa od 60 do 65 konjskih moči.
Re: Roto disk
Če ostanemo pri 50cc motorjih. Hitrostni rekord ima AM 6 mašina z lamelo s 25-imi konjskimi močmi. Tudi rekord v dragu pripada AM 6 mašini z LAMELO.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Roto disk
GP 2009 vse 2T konkurenčne mašine na rotodisk (očitno se jim od takrat za nas dvotaktaše J..E )
............lamela je za komercialno uporabo dosti bolj primerna! Preprosto in zelo dobro........................ni pa najboljše za doseganje VRHUNSKIH rezultatov.
Skoraj 30 let z 22KS na 25KS....................mogoče jih pa lamela zeza
PS
AM6 je tudi vse, edino kar današnji 2T 50cc trg ponuja..............pa še to bo počasi izumrlo
............lamela je za komercialno uporabo dosti bolj primerna! Preprosto in zelo dobro........................ni pa najboljše za doseganje VRHUNSKIH rezultatov.
Skoraj 30 let z 22KS na 25KS....................mogoče jih pa lamela zeza
PS
AM6 je tudi vse, edino kar današnji 2T 50cc trg ponuja..............pa še to bo počasi izumrlo
Re: Roto disk
Res je tudi, da nekje obstaja tudi limit, kateremu lahko ni glavna omejitev ravno vsis pri 2T in nekako je možna idealna rešitev z lamelo za določen agregat. Seveda pa za takšno stvarjo stoji določen tim strokovnjakov z vso denarno in drugačno pomočjo. Roto disk je vsaj kar se tiče nas smrtnikov dosti lažje nastavljat kot lamelni vsis. Roto disk ponuja tudi neskončne možnosti spreminjanje parametrov agregata............na zelo, zelo preprost način.
Re: Roto disk
Tukaj ti dam prav. Vsekakor za zares dobro lamelo stoji tim strokovnjakov, in taka lamela še nekaj časa nam ne bo dostopna. Dejstvo pa je , da je lamela v zadnjem času napredovala do te mere, da motorji dosegajo boljše rezultate, kot z rotodiskom. Je potrebno biti realen in priznati, pa naj nam je rotodisk še tako všeč. Da odgovorim še Simonu. Podatki o moči motorjev redko pridejo v javnost se jih pa da zaslediti. Nekaj jih je joutubu in na raznih Gp forumih. Če si vztrajen marsikaj izveš. Kje je merjena moč pa nikjer ne piše. Predvidevam, da na gredi.motomot napisal/-a:Res je tudi, da nekje obstaja tudi limit, kateremu lahko ni glavna omejitev ravno vsis pri 2T in nekako je možna idealna rešitev z lamelo za določen agregat. Seveda pa za takšno stvarjo stoji določen tim strokovnjakov z vso denarno in drugačno pomočjo. Roto disk je vsaj kar se tiče nas smrtnikov dosti lažje nastavljat kot lamelni vsis. Roto disk ponuja tudi neskončne možnosti spreminjanje parametrov agregata............na zelo, zelo preprost način.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Roto disk
Pich a ni svetovni hitrostni rekord postavljen z am6 mašino z rotodiskom in turbino? (baje je turbina lahko samo na rotodisku). http://www.youtube.com/watch?v=mYINrhTNiyM
Pa, kako je pa z direktnim vbrizgom, a tisto je slabše? Al so kakšna pravila pri teh rekordih.
Pa, kako je pa z direktnim vbrizgom, a tisto je slabše? Al so kakšna pravila pri teh rekordih.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Roto disk
Z lamelo in turbino. je še na forumu bila slika mašine.macula napisal/-a:Pich a ni svetovni hitrostni rekord postavljen z am6 mašino z rotodiskom in turbino? (baje je turbina lahko samo na rotodisku). http://www.youtube.com/watch?v=mYINrhTNiyM
Pa, kako je pa z direktnim vbrizgom, a tisto je slabše? Al so kakšna pravila pri teh rekordih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa