Razna vprašanja (splošno)

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

simonjeraj napisal/-a:Jst nism lih profi sam če prov razumem, da če daš recimo prevelk cilinder na atxa se ga nemore registrirat za do 50 ker ma preveč kubikov pol. Mislm do kam se da?
Zakon je tak, v resnici pa tega nihče ne gleda, razen če se že na oko ne vidi, da cilinder ni original. Za preglednika je pomembno, da motor- moped ne preseže z zakonom dovoljene hitrosti!
Lp
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

ro-bi napisal/-a:Delali so nam osi za prenos moči iz motorja do menjalnika, za čoln. Ko so bile osi poboljšane, je bila natezna trdnost dosti manjša, kot potem, ko smo jih cementirali.
Cementacija sama je sicer krhka, a če je podlaga primerno trdna, celoten sklop ojača s cementacijo. Tista "skorja" okrog pomaga prenašat sile.Če je podlaga premehka, pa cementacija naredi več škode, kot koristi.
Pri oseh smo dosegli 1800N/mm2.
Še enkrat, cementira se, če je le mogoče samo tam, kjer je potrebno, kot je že folc napisal. Najpomembneje pa je, da se toplotna obdelava uporablja smiselno. Torej če gred! nima drsnih površin je cementacija nesmiselna, ker trda skorja k natezni ali upogibni trdnosti ne prinese nič, natezna ali upogibna trdnost po toplotni obdelavi je odvisna samo od osnovnega materiala! Še nekaj, načeloma mehkih materialov kot so konstrukcijska jekla ne cementiramo, izjemoma kadar ni drugih obremenitev kot samo drsne!
Pri vaših gredeh in ne oseh, očitno si tiste ure pri strojnih elementih prespal, pa je trdnost odvisna od uporabljenega materiala, ki pa se spreminja z globino, če ste uporabili jeklo za cementacijo, ker pa zgoraj omenjaš, da so bile gredi že prej poboljšane pa sumim, da je tako, torej kdo ve kaj točno ste smutili.
Lp
simonjeraj
auspuh lager
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr Jun 03, 2015 5:36 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a simonjeraj »

lojze-si napisal/-a:
simonjeraj napisal/-a:Jst nism lih profi sam če prov razumem, da če daš recimo prevelk cilinder na atxa se ga nemore registrirat za do 50 ker ma preveč kubikov pol. Mislm do kam se da?
Zakon je tak, v resnici pa tega nihče ne gleda, razen če se že na oko ne vidi, da cilinder ni original. Za preglednika je pomembno, da motor- moped ne preseže z zakonom dovoljene hitrosti!
Lp
Samo kaj pa če mi gre čez 50 pa ga mislm homologirat, bojo kej gledal?
LP
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a franc »

Kakor kje, eni zelo komplicirajo drugi ti malo pogledajo skozi prste (odvisno tudi od dneva... ) .
lp
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

simonjeraj napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:
simonjeraj napisal/-a:Jst nism lih profi sam če prov razumem, da če daš recimo prevelk cilinder na atxa se ga nemore registrirat za do 50 ker ma preveč kubikov pol. Mislm do kam se da?
Zakon je tak, v resnici pa tega nihče ne gleda, razen če se že na oko ne vidi, da cilinder ni original. Za preglednika je pomembno, da motor- moped ne preseže z zakonom dovoljene hitrosti!
Lp
Samo kaj pa če mi gre čez 50 pa ga mislm homologirat, bojo kej gledal?
LP
Kako homologirat, misliš registrirat. Na vseh preglednih enotah za registracijo imajo tester za brzino in tja te tudi pripeljejo policaji, če posumijo da si prekoračil dopustno hitrost. Lahko čitaš saj ne boš edini. Na koncu pa je vsa odgovornost na tebi in tvojih starših, če te dobijo. Torej kaj ti še ni jasno?
LP
simonjeraj
auspuh lager
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr Jun 03, 2015 5:36 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a simonjeraj »

lojze-si napisal/-a: Kako homologirat, misliš registrirat. Na vseh preglednih enotah za registracijo imajo tester za brzino in tja te tudi pripeljejo policaji, če posumijo da si prekoračil dopustno hitrost. Lahko čitaš saj ne boš edini. Na koncu pa je vsa odgovornost na tebi in tvojih starših, če te dobijo. Torej kaj ti še ni jasno?
LP
Jst očitno narobe razumem homologacijo. Jst to razumem kot neki k ti da možnost da tvoj do 49ccm motor predelaš tko da "ne presega" te prostornine in gre več kot 45 km/h. S tem dobiš rumene tablce da se vid da je predelan
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

1. Rumenuh tablic ni več ;)
2. Če hočeš da registriraš motorno kolo pod AM kategorijo (mala bela tablica, pravokotna), ne sme presegati 50 ccm in ne sme iti hitreje od 45 km/h. Če karkoli od tega presežeš padeš v višjo kategorijo, kar pomenui da rabiš ustrezno vozniško dovoljenje itd...
simonjeraj
auspuh lager
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr Jun 03, 2015 5:36 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a simonjeraj »

zankrzan napisal/-a:1. Rumenuh tablic ni več ;)
2. Če hočeš da registriraš motorno kolo pod AM kategorijo (mala bela tablica, pravokotna), ne sme presegati 50 ccm in ne sme iti hitreje od 45 km/h. Če karkoli od tega presežeš padeš v višjo kategorijo, kar pomenui da rabiš ustrezno vozniško dovoljenje itd...
Aha, hvala za odgovore. Zdej mi je to mal bl jasn.
Lp
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a prlek »

zankrzan napisal/-a:1. Rumenuh tablic ni več ;)
2. Če hočeš da registriraš motorno kolo pod AM kategorijo (mala bela tablica, pravokotna), ne sme presegati 50 ccm in ne sme iti hitreje od 45 km/h. Če karkoli od tega presežeš padeš v višjo kategorijo, kar pomenui da rabiš ustrezno vozniško dovoljenje itd...
Pa lahko homologiras in registriras recimo apn predelano na vec kubikov itd.?
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Nimaš šans!
Sem poizkusil in odnehal.
Odgovori