Obnova pony express-Letnik 1974
Objavljeno: To Nov 01, 2011 9:40 pm
Pravkar sem dobil pony express-a. Je v precej dobrem stanju, vendar je potreben je ličarskih popravil. Kar se motorja tiče je v redu, saj motor ni bil vožen dosti in je dobro ohranjen. Motor je stal kakšnih 13 let, a na srečo bat ni zaribal. Na njem so vsi originalni deli, razen leve ročke za bremzo, ter manjka ročka za dekompresor in "zajla" od ročke do prve točke njene pritrditve.
Na spodnji sliki je edini del, kateri je bil očiščen ter spoliran:
Na spodnji sliki, se vidi da manjka zajla:
Moja želja je, da bi pony-ja prebarval na original temno modro barvo, saj mi ta originalna rdeča ni preveč všeč. Zanima me če moda kdo ve kakšna je oznaka originalne temno modre barve za pucha Ali pa če ve kdo kje dobiti zajlo od ročke do dekompresorja, saj je na http://www.puchshop.de nisem zasledil. A še mogoče ve kdo kako najbolj enostavno povečati končno hitrost motorja, brez brušenja kanalov glave itd.... In pa opazil sem še, da je tamala ketna nategnjena tako zelo, da jo komaj premakneš za par milimetrov, taglavna ketna pa je pre ohlapna. Kaj je treba nujno menjati ketno ?
Več slik še prihaja ta teden, ter naslednji.
Na spodnji sliki je edini del, kateri je bil očiščen ter spoliran:
Na spodnji sliki, se vidi da manjka zajla:
Moja želja je, da bi pony-ja prebarval na original temno modro barvo, saj mi ta originalna rdeča ni preveč všeč. Zanima me če moda kdo ve kakšna je oznaka originalne temno modre barve za pucha Ali pa če ve kdo kje dobiti zajlo od ročke do dekompresorja, saj je na http://www.puchshop.de nisem zasledil. A še mogoče ve kdo kako najbolj enostavno povečati končno hitrost motorja, brez brušenja kanalov glave itd.... In pa opazil sem še, da je tamala ketna nategnjena tako zelo, da jo komaj premakneš za par milimetrov, taglavna ketna pa je pre ohlapna. Kaj je treba nujno menjati ketno ?
Več slik še prihaja ta teden, ter naslednji.