Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ta gumbek odmakneš in ročico plina zasučeš (oziroma se zasuče) še malo proti zaprtemu. Se pravi pri Encarwi vplinjaču je čok rešen tako, da štandgas drži žica plina kakor je pač nastavljena, ročka je naslonjena na ta gumbek, ko pa gumbek odmakneš, batek v vplinjaču zdrsne proti dnu vplinjača in ti odpre venturi z zgornjim delom in maš na tej poziciji čok. Zelo rado se ta gumbek "zjaga" in ne moreš več naštelat prostega teka, ker ti skoz sili proti čoku in je tak motor potem težko obdržat pri "življenu" dostikrat pomaga če sam ta gumbek zamenjaš.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
...poznam to z vijakom in "kontra matico" že tudi iz kakih drugih primerov uporabe , ampak, kot sem napisal, mi to na silo natikanje in tolčenje ležajev na gred in stiskanje ..itd (vse, kar sem napisal v prejšnjem postu) niti približno ni všeč in po mojih merilih neprimerno za tako uporabo.franc napisal/-a: ↑Sr Mar 01, 2023 5:10 pm No jaz sem na "stara" leta izvedel, da je potrebno gred pred montažo "zakajlati" , da je ne moreš "stisniti" .
M5 vijak in matica (priviješ matico in odrežeš kar gleda "čez" ) potem ravno paše med polovički gredi, odviješ matico (rabiš en malo tanjši in navaden ključ) , da se "opira" na polovički (jaz sem privezal na tanko žico, da mi ne bi slučajno padla v blok) in potem ne moreš "stisniti" gredi. Ko je motor "skupaj" (priviti obe polovici) odviješ in izvlečeš vijak (kajlo) .
lp
Meni so najbolj všeč L17 ležaji, kjer lahko natančno določiš zračnost in ne more prihajati do stiskanja ležajev med delovanjem motorja. ...al pa valjčni NJ203
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Vzemi M5 vijak (Poln navoj, do glave, po možnosti čim krajšega) , matico priviješ do konca, odžagaš kar gleda "čez" , potem ti bo pa hitro jasno kam lahko to "vtakneš" (nasproti ležaja ojnice na gredi) .jakajuka napisal/-a: ↑Sr Mar 01, 2023 6:30 pmZanimivo...a lahko dodaš kakšno sliko ali shemo tega postopka za lažjo predstavo? Hvala.franc napisal/-a: ↑Sr Mar 01, 2023 5:10 pm No jaz sem na "stara" leta izvedel, da je potrebno gred pred montažo "zakajlati" , da je ne moreš "stisniti" .
M5 vijak in matica (priviješ matico in odrežeš kar gleda "čez" ) potem ravno paše med polovički gredi, odviješ matico (rabiš en malo tanjši in navaden ključ) , da se "opira" na polovički (jaz sem privezal na tanko žico, da mi ne bi slučajno padla v blok) in potem ne moreš "stisniti" gredi. Ko je motor "skupaj" (priviti obe polovici) odviješ in izvlečeš vijak (kajlo) .
lp
lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
...drugače pa je meni manj zamudno narediti takole, če gre malo težje v ležaj na strani magneta....velik izvijač, ki ga vstaviš -ukajlaš (in ne nabiješ)...in potolčeš s plastičnim kladivom...ali bakrom...alumijijem, samo ne s kladivom.
Če delam narobe, me prosim popravite.
Če delam narobe, me prosim popravite.
-
- zobnik
- Prispevkov: 155
- Pridružen: So Okt 19, 2019 9:11 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če ima kdo izkušnje z : Ali bi npr ta mali Ferex ali kake druge znamke, udarni vijačnik ki ima 180 Nm , odvil zaliman inbus vijak m8, ki je naprimer na amortizerju?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
...odvil ne... odtrgal pa...
Za tako stvar obstajajo drugi "prijemi"
Našpricaj z odvijačem, če je zarustano... namakaj nekaj ur...ali cel dan... nato s kladivom potolčeš po glavi vijaka, da "odneha"... ampak samo tako močno, da česar ne poškoduješ... in potem poskušaš odviti... in ponavljaš postopek, dokler ga ne "losaš".
Če komu kaj pomaga info: Meni se daaaleč najbolj za težko zarustane zadeve odvijačit obnese odvijač YIELD od firme Cheamsearch ... včasih se ga je dobilo v firmi NCH, Parmova ulica Lj. Je drag, ampak zlata vreden.
...če pa je vijak zalepljen recimo z Loctite, pa fino pogrej z vročim fenom, pa odvij.
Za tako stvar obstajajo drugi "prijemi"
Našpricaj z odvijačem, če je zarustano... namakaj nekaj ur...ali cel dan... nato s kladivom potolčeš po glavi vijaka, da "odneha"... ampak samo tako močno, da česar ne poškoduješ... in potem poskušaš odviti... in ponavljaš postopek, dokler ga ne "losaš".
Če komu kaj pomaga info: Meni se daaaleč najbolj za težko zarustane zadeve odvijačit obnese odvijač YIELD od firme Cheamsearch ... včasih se ga je dobilo v firmi NCH, Parmova ulica Lj. Je drag, ampak zlata vreden.
...če pa je vijak zalepljen recimo z Loctite, pa fino pogrej z vročim fenom, pa odvij.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Živnorc napisal/-a: ↑To Feb 28, 2023 11:46 am če si kje blizu Lj., mi prinesi gred, pa ti jo zrihtam. Ravnokar sem eno zase zrihtal, da gresta ležaja malo lažje gor....ali pa jo odnesi kakemu strugarju, da ti jo malo na roke pobrusi v stružnici. Dovolj je že stotinka, pa je čisto drugače.
Ležaj mora iti na gred na roke (malo težje..ne da pade gor) ali pa s čisto rahlimi udarci (pa ne s kladivom ali macolo )...
..ležaja pa kupi s povečano zračnostjo 6203 C3.
Živnorc je rešil dan, mesec in projekt.
Zadeva se je z lahkoto sestavila in tudi vrti se, ko so vijaki zategnjeni.
Hvala Živnorc!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
malenkost...
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če sem pravilno razumel je gred izdelana s slabimi/nepravilnimi tolerancami, zato ležaji niso šli lepo/do konca na gred.
Živnorc je gred dal na stružnico in malo pobrusil nasede za ležaje, da so le ti lahko šli relativno lahko na gred. Pravi, da je dovolj 0,1-0,22mm.
Živnorc je gred dal na stružnico in malo pobrusil nasede za ležaje, da so le ti lahko šli relativno lahko na gred. Pravi, da je dovolj 0,1-0,22mm.