Razna vprašanja (delavnica)
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Razna vprašanja (delavnica)
zivjo imam en problem in sicer na frcaku mam napiljenega eurokita 65cc na187-127.5-166 kote in squish ulozk k se usede u cilindr pa ispuh po merah pa dellorto phbg21 in hpija problem je ker mi m ga zamori od 9k pa do 10 k obratou in mors mal drzat gas in nato se zvrti se tja to 14.5 in sprobu sm use dize od 88 do 120 pa mi zmer zamori v tem obmocju . veseu bi biu kakrsnga koli nasveta
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Lahko izpuh ni posrečen, vplinjač se pomojem vidi premali za te kote, lahko pa se tudi koti med sabo dobro ne poklapajo, ampak tako na hitro nism siguren. Izpuh imaš prav za te kote narejen? Al si ga od nečesa tretjega kupil?jjrepar napisal/-a: ↑Pe Okt 16, 2020 10:21 am zivjo imam en problem in sicer na frcaku mam napiljenega eurokita 65cc na187-127.5-166 kote in squish ulozk k se usede u cilindr pa ispuh po merah pa dellorto phbg21 in hpija problem je ker mi m ga zamori od 9k pa do 10 k obratou in mors mal drzat gas in nato se zvrti se tja to 14.5 in sprobu sm use dize od 88 do 120 pa mi zmer zamori v tem obmocju . veseu bi biu kakrsnga koli nasveta
Re: Razna vprašanja (delavnica)
izpuh je prav za te kote delan je za max moč na 11k obratih ravno tako squish vplinjač nemorm dt večjega razn ce nardim lamelo v blok pa izpuh mislm da bi mogu bit ok ker pred tem ko ga zamori ima zlo velik moci in tut po tem
Re: Razna vprašanja (delavnica)
koti so pa tudi v optimalnem razmerju pa za usisn kot sm se prej zmotu k sm napisu ni 166 ampk je 163
Re: Razna vprašanja (delavnica)
nemorm dt veciga zato k tut kolen nmorm dt veci k ze pr temu sm komej monteru na cilindr zato nebi blo velikega efekta . vsisni kot pa definitivno ni premali saj je razmerje kotov tak : pretok :vsis: izpuh / 0.78:1:1.14 kar pomeni da je prfektno razmerje
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Moraš se zavedat, da je s takimi koti takšna vožnja normalna. Motor se ne pelje dobro v nizkih vrtljajih, idealno je če se obrati gibajo vedno v delovnem območju motorja. Boš moral nekaj postoriti z sklopko. Kakšno imaš? Predstavi moped v neki temi, bo lažje.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
nemislim zdaj delat nove teme lahko samo povem da mam sklopko od koromana trenutno samo prvo druga bo pa tut hmal gor ker mi prehitr presalta spele mi na 7 k obratih in in ima fuuulll velik moci do 9.5 k obratou problem je pa ta da motor zamori med 9.5-10 obratou ko pride pa cez te obrate se motorju ponovno vtrga in se med vozno zvrti tja do 13 k in samo to me zanima ce slucajno kdo ve kaj bi lahlo biu vzrok za to mrtvo tocko ce se lahko tako izrazim in tudi ce ga dam na stendr tako da je kolo v luftu mi ga zamori samo ne tej tocki in nemorm ugotovit zakaj lahko jutri posnamem kako to zgleda da bos videl
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Jaz imam na apn malo nižje kote (izp. 180), pa se dogaja podobno, le na manjših obratih.
Potegne od 4k naprej, od 6,5k do 7,5k je malo pavze, potem potegne od 8 do 10k.
Neglede na položaj igle, velikost šobe- nič ne pomaga. Bolje je edino, če dodam predvžig, a potem ni tiste prave moči na vrhu- se ne zvrti.
Mislim, da je rešitev v vžigu, ki ima večji razpon- spodaj več in zgoraj manj predvžiga. Sedaj se mi spreminja za cca 20°, če bi bilo več, po moje luknje ne bi bilo
Potegne od 4k naprej, od 6,5k do 7,5k je malo pavze, potem potegne od 8 do 10k.
Neglede na položaj igle, velikost šobe- nič ne pomaga. Bolje je edino, če dodam predvžig, a potem ni tiste prave moči na vrhu- se ne zvrti.
Mislim, da je rešitev v vžigu, ki ima večji razpon- spodaj več in zgoraj manj predvžiga. Sedaj se mi spreminja za cca 20°, če bi bilo več, po moje luknje ne bi bilo