Stran 1684 od 1873

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Jul 15, 2019 4:57 pm
Napisal/-a prlek
hojnikb napisal/-a: Po Jul 15, 2019 2:31 pm
prlek napisal/-a: Po Jul 15, 2019 11:19 am
hojnikb napisal/-a: Ne Jul 14, 2019 2:58 pm

kot ponavadi spet govoris nekaj v tri dni. Prvic, ojnica ni zluftana (preverjena, predno je blo skupaj dano), pa tudi ce bi bla, bi se to odrazalo drugace kot z klenkanjem. tudi vsi lezaji in semeringi so bli pozamenjani, predno se je vsekupi zlozl. Pa tudi teorija prevelikega predvziga ne drzi vode, ker je cel cas original 1.5mm.

tvoj avtomatik pac ni nobena referenca. Dejstvo je, da kompresija _bo_ povzrocila klenkanje. V nasprotnem primeru bi lahko stvar poveceval do nezavesti, pa nebi blo tezav.

Btw, zmerjanje nekoga z otrokom na drugem koncu pac ni primeren nacin komuniciranja, razn ce projeciras kaksne lastne tezave.
Kot ponavadi spet TI nekaj govoriš tja v tri dni kar se iz tvojih postov razbere, da nimaš pojma. Če bi imel kaj pojma bi že v prvo napisal ključne stvari pri tvojih težavah. Lahko elegantno rešiš stvar z enim preprostim nasvetom ali pa še naprej filozofirate dve leti kot na kakšni filozofski fakulteti s tebi podobnimi. Odločitev je tvoja. Ali pa kar namontiraš tvoj efi ecu tuning sistem pa čipiraj moped, da ti ne bo klenkal. To še itak vedno čakam, da pokažeš.
Vse kjučne stvari so bile napisane. Nekjučni so samo tvoji posti, ki ne doprinesejo nič k debati. Žal. Če imaš kakšne osebne težave ali težave proti komu, to sproščaj kje drugje.

Btw, tudi efi je v planu, ko bo pripravljen projekt okoli tega.
Nisem tak tip človeka, ki bi debatiral o neki logični stvari mesec dni, napisal za eno bukvo nepomembne teorije in se delal pametnega kot ti. A tam pa niti ne veš kakšen predvžig ugaja 2T mašinam, kaj šele od česa je to odvisno. Težave imam samo z takimi nakladači kot si ti. Če te citiram: "aha, torej 2 takter ma raje več predvžiga". - FAIL. Zgleda, da še nisi povsem domač z 2 taktnimi mašinami. Glede omembe "otrok" se ti opravičujem, ampak ne jemli si tega k srcu, ker potem bi moral biti vsak drug vajenec užaljen na praksi. Si pač šel čez mejo z teorijo o efih sistemih, ki kolikor sem zasledil nimajo nobene povezave z 2T mašinami, bolj bi rekel za 4T. Ampak to boš vseeno ti sestavil in ecu čipiral moped, upam da čimhitreje to predstaviš na forumu, da ti bom osebno prinesel plato piva, ti čestital in vzel vse moje besede nazaj. Ampak pustimo zdaj to, se bomo dalje pogovarjali, ko se tega lotiš.

Če ti nekaj cingla v cilindru še ne pomeni, da je to klenkanje, lahko je kup drugih stvari (ojnica, obročki..) ali napak (mojster, ki ti je brusil cilinder-tolerance?). Brez skrbi, da ti je moj avtomatik z 44 batom in 12:1 kompresijo lahko za refenco, pa če ti je prav ali ne. Razlika je samo v tem ali je nekaj pravilno izdelano in sestavljeno kar pa se zdaj pozna pri tebi. Če vztrajaš, da ti klenka je lahko nepravilno oblikovana glava glede na tvojo kompresijo, imaš kakšno ostrino na glavi ali cilindru, temperatura zna biti kritična za tole majhno apn glavo kar zna slabo vplivat na svečko. Smem vprašati katero svečko uporabljaš in kakšne so njene oznake?

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Jul 15, 2019 6:25 pm
Napisal/-a hojnikb
>Si pač šel čez mejo z teorijo o efih sistemih, ki kolikor sem zasledil nimajo nobene povezave z 2T mašinami, bolj bi rekel za 4T.

Kako da ne? Seveda imajo. EFI je sistem vbrizga in nima veze, koliko taktov ima motor. Tako za informacijo. obstajajo tudi 2t mašine z efi. Najbolj znan takšen sistem je mela apprilia pri 50cc skuterjih (ditech). Druga stvar je pa kakšen takšen namenski kit (ki seveda obstajajo, glej ecotrons) prilagodit na tomos, saj je glavni problem teh mopedov švoh elekrika (ki je pa rabiš dost, da ženeš cel sistem).

>Če ti nekaj cingla v cilindru še ne pomeni, da je to klenkanje, lahko je kup drugih stvari (ojnica, obročki..) ali napak (mojster, ki ti je brusil cilinder-tolerance?).

Bo kar klenkanje. Zadeva je takoj prenehala (tudi po daljši turi, da je bil motor res ogret) ko sem sedaj spustil kompresijo. Kot rečeno, kakšen drug krivec dvomim da je, ker se stvar pojavlja samo ob ogreti mašini (višje temparature, večja dovzetnost do samovžiga bencina) in ma res specifičn zvok. Tudi preklop med 95 in 100 oktancom potrdi to domnevo.

Se pa strinjam, da je čisto možno, da je glava narobe oblikovana in se stvar ne meša prav in s tem klenka.
V teorijo tega se nisem spuščal, sem pustil mojstru da je nardil, tako kot pač naredi.

Zdaj bom pač tako pustil in se v prihodnje lotim igračkanja, da stvar usposobim v tako mero, kot je bilo prvotno zamišljeno. Nenazadnje je to hobi zabava in nič drugega.

>
Smem vprašati katero svečko uporabljaš in kakšne so njene oznake?

Trenutno en densotov ekvivalent F80ke. Po barvah sodeč bi znala bit taprava (kavno rjava). Razmak nastavljen na ~0,3mm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Jul 15, 2019 7:38 pm
Napisal/-a prlek
hojnikb napisal/-a: Po Jul 15, 2019 6:25 pm >Si pač šel čez mejo z teorijo o efih sistemih, ki kolikor sem zasledil nimajo nobene povezave z 2T mašinami, bolj bi rekel za 4T.

Kako da ne? Seveda imajo. EFI je sistem vbrizga in nima veze, koliko taktov ima motor. Tako za informacijo. obstajajo tudi 2t mašine z efi. Najbolj znan takšen sistem je mela apprilia pri 50cc skuterjih (ditech). Druga stvar je pa kakšen takšen namenski kit (ki seveda obstajajo, glej ecotrons) prilagodit na tomos, saj je glavni problem teh mopedov švoh elekrika (ki je pa rabiš dost, da ženeš cel sistem).

>Če ti nekaj cingla v cilindru še ne pomeni, da je to klenkanje, lahko je kup drugih stvari (ojnica, obročki..) ali napak (mojster, ki ti je brusil cilinder-tolerance?).

Bo kar klenkanje. Zadeva je takoj prenehala (tudi po daljši turi, da je bil motor res ogret) ko sem sedaj spustil kompresijo. Kot rečeno, kakšen drug krivec dvomim da je, ker se stvar pojavlja samo ob ogreti mašini (višje temparature, večja dovzetnost do samovžiga bencina) in ma res specifičn zvok. Tudi preklop med 95 in 100 oktancom potrdi to domnevo.

Se pa strinjam, da je čisto možno, da je glava narobe oblikovana in se stvar ne meša prav in s tem klenka.
V teorijo tega se nisem spuščal, sem pustil mojstru da je nardil, tako kot pač naredi.

Zdaj bom pač tako pustil in se v prihodnje lotim igračkanja, da stvar usposobim v tako mero, kot je bilo prvotno zamišljeno. Nenazadnje je to hobi zabava in nič drugega.

>
Smem vprašati katero svečko uporabljaš in kakšne so njene oznake?

Trenutno en densotov ekvivalent F80ke. Po barvah sodeč bi znala bit taprava (kavno rjava). Razmak nastavljen na ~0,3mm
Škoda, da si že šel spreminjat kar pač si. Jas bi poiskusil s kakšno hladnejšo svečko kot je NGK b8hs. Me res zanima kaj bi bilo. Tale svečka, ki si jo imel si mi malo sumljiva vidi. Mogoče je samo to bila težava in ravno o tem sem govoril, da si povedal premalo ključnih stvari. Če je svečka pretopla bi se lepo videlo, ko bi postajala belkasta, ampak v tvojem primeru se to ni moglo videt ker si imel kar veliko dizo za tvoj setup. Pomoje preveliko.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Jul 15, 2019 8:56 pm
Napisal/-a prlek
Zraven tega nevem kaj si šel spreminjat razmak med elektrodo in jezičkom. Čemu in zakaj? Original je tam 0.5 mm in pustiš tako kot svečka je. Že tu ga biksaš.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Jul 16, 2019 7:51 am
Napisal/-a hojnikb
prlek napisal/-a: Po Jul 15, 2019 7:38 pm
hojnikb napisal/-a: Po Jul 15, 2019 6:25 pm >Si pač šel čez mejo z teorijo o efih sistemih, ki kolikor sem zasledil nimajo nobene povezave z 2T mašinami, bolj bi rekel za 4T.

Kako da ne? Seveda imajo. EFI je sistem vbrizga in nima veze, koliko taktov ima motor. Tako za informacijo. obstajajo tudi 2t mašine z efi. Najbolj znan takšen sistem je mela apprilia pri 50cc skuterjih (ditech). Druga stvar je pa kakšen takšen namenski kit (ki seveda obstajajo, glej ecotrons) prilagodit na tomos, saj je glavni problem teh mopedov švoh elekrika (ki je pa rabiš dost, da ženeš cel sistem).

>Če ti nekaj cingla v cilindru še ne pomeni, da je to klenkanje, lahko je kup drugih stvari (ojnica, obročki..) ali napak (mojster, ki ti je brusil cilinder-tolerance?).

Bo kar klenkanje. Zadeva je takoj prenehala (tudi po daljši turi, da je bil motor res ogret) ko sem sedaj spustil kompresijo. Kot rečeno, kakšen drug krivec dvomim da je, ker se stvar pojavlja samo ob ogreti mašini (višje temparature, večja dovzetnost do samovžiga bencina) in ma res specifičn zvok. Tudi preklop med 95 in 100 oktancom potrdi to domnevo.

Se pa strinjam, da je čisto možno, da je glava narobe oblikovana in se stvar ne meša prav in s tem klenka.
V teorijo tega se nisem spuščal, sem pustil mojstru da je nardil, tako kot pač naredi.

Zdaj bom pač tako pustil in se v prihodnje lotim igračkanja, da stvar usposobim v tako mero, kot je bilo prvotno zamišljeno. Nenazadnje je to hobi zabava in nič drugega.

>
Smem vprašati katero svečko uporabljaš in kakšne so njene oznake?

Trenutno en densotov ekvivalent F80ke. Po barvah sodeč bi znala bit taprava (kavno rjava). Razmak nastavljen na ~0,3mm
Škoda, da si že šel spreminjat kar pač si. Jas bi poiskusil s kakšno hladnejšo svečko kot je NGK b8hs. Me res zanima kaj bi bilo. Tale svečka, ki si jo imel si mi malo sumljiva vidi. Mogoče je samo to bila težava in ravno o tem sem govoril, da si povedal premalo ključnih stvari. Če je svečka pretopla bi se lepo videlo, ko bi postajala belkasta, ampak v tvojem primeru se to ni moglo videt ker si imel kar veliko dizo za tvoj setup. Pomoje preveliko.
Vzeto na znanje. Poskusim B8HS. Razmak pustim tako kot je pr novi.
Pa prečekiram še kot predvžiga z stroboskomom, da sn sigurn, da je tak, kot bi naj blo.

Pa da vidimo, če bo kakšna razlika.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Jul 16, 2019 12:44 pm
Napisal/-a prlek
Kaj imaš brezplatinski štrom?

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Jul 16, 2019 1:41 pm
Napisal/-a hojnikb
prlek napisal/-a: To Jul 16, 2019 12:44 pm Kaj imaš brezplatinski štrom?

Tako, gor je brezplantski vžig (tako je bil tudi original), ki je pršu s temi mopedi. Bilo je pa pred časom zamenjano notranjo navitje in zunanja "špula", ker je stvar zgubila vžig po parih kilometrih in sn oboje zamenjal.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Jul 16, 2019 4:18 pm
Napisal/-a prlek
hojnikb napisal/-a: To Jul 16, 2019 1:41 pm
prlek napisal/-a: To Jul 16, 2019 12:44 pm Kaj imaš brezplatinski štrom?

Tako, gor je brezplantski vžig (tako je bil tudi original), ki je pršu s temi mopedi. Bilo je pa pred časom zamenjano notranjo navitje in zunanja "špula", ker je stvar zgubila vžig po parih kilometrih in sn oboje zamenjal.
Še vedno me zanima zakaj si šel spreminjat razmak na svečki.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Jul 16, 2019 6:28 pm
Napisal/-a hojnikb
prlek napisal/-a: To Jul 16, 2019 4:18 pm
hojnikb napisal/-a: To Jul 16, 2019 1:41 pm
prlek napisal/-a: To Jul 16, 2019 12:44 pm Kaj imaš brezplatinski štrom?

Tako, gor je brezplantski vžig (tako je bil tudi original), ki je pršu s temi mopedi. Bilo je pa pred časom zamenjano notranjo navitje in zunanja "špula", ker je stvar zgubila vžig po parih kilometrih in sn oboje zamenjal.
Še vedno me zanima zakaj si šel spreminjat razmak na svečki.
zato, ker sem pred obnovo vžiga poskušal tudi z razmaki na svečki. Po menjavi omenjenih zadev je svečka pač ostala na tem razmaku, ker je načeloma deloval. Nobenga drugega razloga.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Jul 25, 2019 3:16 pm
Napisal/-a telekotki
pozdrav. kateri bat mi priporočate za napiljen apn cilinder premera 38 Lbat ali navaden?
lp.