Še dve vzmeti probaj dodat ,tam kjer jo vleče skuptomostuner napisal/-a:mam problem da mi drsi sklopka ko motor pride v resonanco. v niskih dela brez problema.je pa še star tip sklopke.Se da rešit kako s podlaganjem še z eno ploščo al kako?
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če si rekel, da ti včasih poči skozi auspuh potem nimaš dobro nastavljenega predvžiga zato pa tudi včasih trokira in negre kot bi moral.north napisal/-a:Pozdravljeni
Imam problem z avtomatikom a3 ko se peljem v klanec in občasno tudi na ravnem terenu. Ko pridem na vrh klanca se očitno motor malce bol segreje ga začne nekaj morit. Medtem zgreši vžig parkrat močno poči nato počas začne vlečt kot mora.Vžigalnik je nov vžigalna tuljava nova probaval sem že z različnimi svečkami vendar vedno enako pojavala se vedno, ko je motor segret na delovono temperaturo.
Platine se ti morajo začeti odpirati 1,5mm pred ZMT.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Vžigalno tuljavo zamenjaj.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdravljeni!
Tudi jaz imam težavo zato upam, da mi bo kdo znal pomagati. Ko sem na APN agregatu delal generalko, sem opazil, da je na gonilni gredi (avtomatu) kjer je navoj narejen za zunanji zobnik uničen. Zato sem ga dal popravit in sedaj nastane problem. Ko želim sestavi nazaj ne morem tistih kroglic spraviti nazaj v avtomat - v tisti del ki ga potem vilice premikajo. Poleg tega me tudi zanima, če je kaj veze ko se nazaj sestavlja, v kakšnem položaju je pretični trn. To mislim, če ma kej veze v kateri prestavi je pretični trn. Zdej me pa zanima, če mi lahko kdo pove kako naj zdej rešim ta problem.
Sedaj pa imam še eno vprašanje. Ker že prej ni bil menjalnik vredu podložen me sedaj zanima kako se pravilno podloži menjalnik. Torej zanima me, če je treba menjalnik podložit samo na zunanjih straneh - to je pri ta malem in pri ta velikem zobniku ozirom ali je treba podložiti tudi med posameznimi zobniki tam kjer se potem premika trn levo/desno.
Tudi jaz imam težavo zato upam, da mi bo kdo znal pomagati. Ko sem na APN agregatu delal generalko, sem opazil, da je na gonilni gredi (avtomatu) kjer je navoj narejen za zunanji zobnik uničen. Zato sem ga dal popravit in sedaj nastane problem. Ko želim sestavi nazaj ne morem tistih kroglic spraviti nazaj v avtomat - v tisti del ki ga potem vilice premikajo. Poleg tega me tudi zanima, če je kaj veze ko se nazaj sestavlja, v kakšnem položaju je pretični trn. To mislim, če ma kej veze v kateri prestavi je pretični trn. Zdej me pa zanima, če mi lahko kdo pove kako naj zdej rešim ta problem.
Sedaj pa imam še eno vprašanje. Ker že prej ni bil menjalnik vredu podložen me sedaj zanima kako se pravilno podloži menjalnik. Torej zanima me, če je treba menjalnik podložit samo na zunanjih straneh - to je pri ta malem in pri ta velikem zobniku ozirom ali je treba podložiti tudi med posameznimi zobniki tam kjer se potem premika trn levo/desno.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Burn rubber, not your soul!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
alenson napisal/-a:tudi moj ima okrogle smernike ja. na cilindru je napis tomos 50. mah, ga en dan operem in poslikam pa prilimam sliko Lpautomatic_7 napisal/-a:laže, cilinder sploh ni od BT-ja ker nima napisa Tomos 50 (možno da je od 15slc,kar je starejše od 1998), prednje vilce so tudi od starejši atx(do 1996), smerniki so od automatica za ameriški trg(bullet, iz konca 70ih, začetek 80ih),alenson napisal/-a:
imam pa še eno vprašanje. na bolhi sem zasledil rdečega atx letnik 1998 za 550 eur. ima okrogle smernike, in bt cilinder ter vplinjač in odsevnik pod sprednjo lučjo.prodajalec je napisal, da je zarad vsega naštetega delan kao za ameriško tržišče. zanima me koliko je v tem resnice, namreč imam identičnega pa me zanima ali je menjan cilinder in ferg, al je pa res nekakšna drugačna serija. LP
odsevnik pod prednjo lučjo so imeli vsi atx
in če bi bil atx res za ameriko bi imel števc v miljah
drugačna serija atxov ki je imela serijsko BT cilinder in uplinjač ter malo drugačen avspuh je imela oznako 50B
kaj ti imaš tudi okrogle smernike ??
evo eno sliko atx-a
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
zanimivo, in naj bi bil original tak?alenson napisal/-a:
evo eno sliko atx-a
držala smernikov so enaka kot od kvadratnih(malo elastična), samo konci so od bulletov
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo.
Danes sem končal z obnovo tesnil (zraven še sčistil uplinjač) na avtomatiku, vendar se mi pojavlja en problem. Pri hladnem vžigu je potrebno več poskusov,, da motor vžge. Ko je segret gre v prvo. Vijak za prosti tek sem nastavljal tako, da se mi kolo le počasi vrti je pa takrat vijak že skoraj zunaj Uplinjač je Dellorto 14/12. Opazil pa sem, da mi ročica za čok ne skoči nazaj, ko dam gas na maximum. Ga moram "na roke" nazaj dat Dobrodošlo vsako mnenje
Danes sem končal z obnovo tesnil (zraven še sčistil uplinjač) na avtomatiku, vendar se mi pojavlja en problem. Pri hladnem vžigu je potrebno več poskusov,, da motor vžge. Ko je segret gre v prvo. Vijak za prosti tek sem nastavljal tako, da se mi kolo le počasi vrti je pa takrat vijak že skoraj zunaj Uplinjač je Dellorto 14/12. Opazil pa sem, da mi ročica za čok ne skoči nazaj, ko dam gas na maximum. Ga moram "na roke" nazaj dat Dobrodošlo vsako mnenje
Re: Razna vprašanja (delavnica)
automatic_7 napisal/-a:zanimivo, in naj bi bil original tak?alenson napisal/-a:
evo eno sliko atx-a
držala smernikov so enaka kot od kvadratnih(malo elastična), samo konci so od bulletov
drzala so enaka ja. samo dvomim da bi kdo menjaval smernike in deval od avtomatika gor, glede na prejsnje lastnike. pa tudi ferg in cyl sta od Bt, zato sem sklepal da gre za kako drugo serijo. vglavnem motorcek kmalu registriram in do konca porihtam.
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ve kdo zakaj mi pri bing 18 od sl-a teče bencin skozi tisto luknjo gor na ohišju, zgleda kot nek oddušek za preveč bencina. Bi blo treba menjat iglo od plovčka?
tomos 4 life