po vsej verjetnosti je to mera bata. ker sem se jas že zaj*** na tak vertexsov način. pri yamahinmu batu. na škatli od bata je pisalo 56.50 not pa je bil bat ki mu je na čelu pisalo 56.45.čendi123 napisal/-a:A mogoče kdo ve kaj pomeni mera na batu namreč na batu je napisana mera 38.955. A to pomeni dejansko širino bata ali mero na katero mora biti cilinder pohonan? Gre se pa za Vertex bat. Kolikšna mera more biti med cilindrom in batom, 6stot semizdi? Cilinder pa je iz gusa.
Razna vprašanja (delavnica)
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
tomos 4 life
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdravljeni
Zanima me ali ima kdo mere radialnega tesnila oz. Semeringa za novi tip vilic za Tomos flexer/alpino ipd. ?
Ter kakšno viskoznost olja bi priporočali za te vilice?
LP, Aljaž
Zanima me ali ima kdo mere radialnega tesnila oz. Semeringa za novi tip vilic za Tomos flexer/alpino ipd. ?
Ter kakšno viskoznost olja bi priporočali za te vilice?
LP, Aljaž
Burn rubber, not your soul!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sam ko sem meril s šublerjem je bil bat mere tam 38.90 cca.tomostuner napisal/-a:po vsej verjetnosti je to mera bata. ker sem se jas že zaj*** na tak vertexsov način. pri yamahinmu batu. na škatli od bata je pisalo 56.50 not pa je bil bat ki mu je na čelu pisalo 56.45.čendi123 napisal/-a:A mogoče kdo ve kaj pomeni mera na batu namreč na batu je napisana mera 38.955. A to pomeni dejansko širino bata ali mero na katero mora biti cilinder pohonan? Gre se pa za Vertex bat. Kolikšna mera more biti med cilindrom in batom, 6stot semizdi? Cilinder pa je iz gusa.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Vsak moderni bat je izdelan v konus, na premeru pri obročkih je za desetinko, dve manjši premer kot spodaj na obročkih, odvisno od bata. Iz strani proizvajalca je ponavadi podano, kje se meri nazivno mero bata. Ponavadi je naprimer 5mm od spodnjega roba krilc. Vedeti moraš tudi ali je ovalen, zato je pomembno kako ga meriš. Pa za to se uporablja mikrometer ne pa šublerja.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo!
Zanima me, ali je pri menjavi batnih obročkov pomembna smer kako jih obrneš in pozicioniraš? Namreč na avtomatiku so spustila tesnila na cilindru pa bi želel še obročke menjat, ko je že glava dol.
Hvala za odgovor.
Lp
Zanima me, ali je pri menjavi batnih obročkov pomembna smer kako jih obrneš in pozicioniraš? Namreč na avtomatiku so spustila tesnila na cilindru pa bi želel še obročke menjat, ko je že glava dol.
Hvala za odgovor.
Lp
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
ja je pomebno, utor na obročku mora biti pravilno obrnjen, da se nasloni na zatič v batustrider napisal/-a:Zdravo!
Zanima me, ali je pri menjavi batnih obročkov pomembna smer kako jih obrneš in pozicioniraš? Namreč na avtomatiku so spustila tesnila na cilindru pa bi želel še obročke menjat, ko je že glava dol.
Hvala za odgovor.
Lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Še moraš kaj drugega dol vzet kot samo glavo. Cilinder se sname, vplinjač se sname ali njegovo koleno in izpuh odvije. Lega obročkov pa je itak že pozicionirana na batu zato drugače kot pravilno ne moreš skupaj sestavit.strider napisal/-a:Zdravo!
Zanima me, ali je pri menjavi batnih obročkov pomembna smer kako jih obrneš in pozicioniraš? Namreč na avtomatiku so spustila tesnila na cilindru pa bi želel še obročke menjat, ko je že glava dol.
Hvala za odgovor.
Lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo.
Ja, sem moral cilinder vzet dol, ker je tesnilo glave in cilindra spustilo dušo. Ko sem pa obročke dol jemal nisem bil pozoren kako so bili montirani......evo zdej vem . Hvala!
PS
A mogoče veš kako se nastavi uplinjač Dellorto 14.12, vsaj okvirno tisto začetno lego vijakov da ne zalije vsega skupej že v štartu.
Lp
Ja, sem moral cilinder vzet dol, ker je tesnilo glave in cilindra spustilo dušo. Ko sem pa obročke dol jemal nisem bil pozoren kako so bili montirani......evo zdej vem . Hvala!
PS
A mogoče veš kako se nastavi uplinjač Dellorto 14.12, vsaj okvirno tisto začetno lego vijakov da ne zalije vsega skupej že v štartu.
Lp
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
če imaš dellorto sha 14/12 nima drugega kot vijak prostega teka ki pa vpliva samo na vrtljaje v prostem tekustrider napisal/-a:Zdravo.
Ja, sem moral cilinder vzet dol, ker je tesnilo glave in cilindra spustilo dušo. Ko sem pa obročke dol jemal nisem bil pozoren kako so bili montirani......evo zdej vem . Hvala!
PS
A mogoče veš kako se nastavi uplinjač Dellorto 14.12, vsaj okvirno tisto začetno lego vijakov da ne zalije vsega skupej že v štartu.
Lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Kaj pa tam, kjer žica za gas pride v uplinjač? A ni tudi tisto potrebno nastavit? Ker sem uplinjač odstanil za čiščenje bom moral na novo štantgas nastavit, če prav razumem. Za tisti vijak na desni strani pa je eden od forumašev rekel da je za "fine tuning", ko imaš že enkrat žico prav naštelano?
Lp
Lp