Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomosak »

kok ma tomos razmak členov, katero verigo kupit me zanima.. al 420 ali 415 ?
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

tomosak napisal/-a:kok ma tomos razmak členov, katero verigo kupit me zanima.. al 420 ali 415 ?
Razlika je samo v notranji širini členov, obe ti pašeta na motor, le da je 420 not širša.

Motorcycle Chain Size Chart
Chain Size Pitch Inner Width - roller
415 1/2 3/16
420 1/2 1/4
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomosak »

DaNiLo napisal/-a:
tomosak napisal/-a:kok ma tomos razmak členov, katero verigo kupit me zanima.. al 420 ali 415 ?
Razlika je samo v notranji širini členov, obe ti pašeta na motor, le da je 420 not širša.

Motorcycle Chain Size Chart
Chain Size Pitch Inner Width - roller
415 1/2 3/16
420 1/2 1/4
ma ni res enkrat sm kupu če se ne motim je bla 420 pa je preskakovala sploh se ni vsedla na zobnik, a zobnik nov, nerabljen. ztu pa rajš 2x uprašam.. k smo pa na kolegov motor dal (rieju) je pa pasal ko ata na mamo..
tale bi pol recimo pasala?
http://www.frcomoto.si/index.php?route= ... rch=veriga
al pa ta?
http://www.frcomoto.si/index.php?route= ... rch=veriga
uglavnm na kaj nj pazm da dobim pravo ketno?
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a cerar »

z IRIS GOLD neboš nič faliu, js jo mam 2 sezone na D6 pa nimam pripombe :)

pašeta pa na tomosa 415 in 420, razlika je le v širini členov, štiftano je na isti razdalji
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Jaz imam na moji repliki REGINO RX3 420 pa tudi že je kar nekaj prevoženih km, pa še je vedno tako našpanana, kot sem jo nastavil prvič.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a petko »

Pozdravljeni!
Jaz imam mašino od sl15 ki ima uplinjač dellorto phbl 22, drugi izpuh in L bat. Motor se med vožnjo zavrti okloli 11000rpm. Po 10 minutah vožnje na progi v vrtojbi se cilinder segreje na 140°C. Je pa proga počasna in so najvišje hitrosti okoli 70km/h. V uplinjaču imam sesalno šobo 83, vijak za nastavljanje zraka je odprt 1,25 obrata, uplinjač je brez filtra za zrak. Svečka je rjave do temnorjave barve. Motor deluje normalno. Koliko se lahko maksimalno segreje zračnohlajen motor? Je 140°C preveč? Če je preveč kaj naj naredim da se bo majn segreval? Ali je vzrok samo prenizka hitrost?
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

petko napisal/-a:Pozdravljeni!
Jaz imam mašino od sl15 ki ima uplinjač dellorto phbl 22, drugi izpuh in L bat. Motor se med vožnjo zavrti okloli 11000rpm. Po 10 minutah vožnje na progi v vrtojbi se cilinder segreje na 140°C. Je pa proga počasna in so najvišje hitrosti okoli 70km/h. V uplinjaču imam sesalno šobo 83, vijak za nastavljanje zraka je odprt 1,25 obrata, uplinjač je brez filtra za zrak. Svečka je rjave do temnorjave barve. Motor deluje normalno. Koliko se lahko maksimalno segreje zračnohlajen motor? Je 140°C preveč? Če je preveč kaj naj naredim da se bo majn segreval? Ali je vzrok samo prenizka hitrost?
živjo...kot sva že govorila...šoba 83 je res malenkost majhna za 22 ferg, ampak če praviš da je svečka uredu barve potem to ni problem...
-lahko je svečka nepravilne temperaturne vrednosti
-lahko je toleranca med batom in cilindrom premajhna/prevelika
-lahko nimaš pravilnega predvžiga
-premajhen premer stingerja izpuha
-...

za zračno hlajen motor je meja okoli 100°C....manj kot je, bolje je

upam da sem ti kaj pomagal...

LP Jakob
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a si_me »

Glede temperature sem zasledil da je enkrat @pich napisal:
Pich napisal/-a:Delavna temperatura zračno hlajenih motorjev je okrog 110°C, tam do 120 ni še nobene krize.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

si_me napisal/-a:Glede temperature sem zasledil da je enkrat @pich napisal:
Pich napisal/-a:Delavna temperatura zračno hlajenih motorjev je okrog 110°C, tam do 120 ni še nobene krize.
no pa tako...po moje čez 120 ni pametno it...že 110 se mi zdi dosti...
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a petko »

Hvala za odgovore. :D
Svečka je ngk b6hs, predvžig sem nastavil 1,4mm pred zgornjo mrtvo točko, sem pa meril s pomočnim merilom tako da ni tako natančno nastavljen kot če bi ga nastavil z urico, notranji premer stingerja je 16mm, bat je od elko konig vendar more bit star okoli 10-15let tako da bi moralo bit prej preveč kot premalo tolerance.
Odgovori