Če govoriš o sprednjem kolesu pride poleg ležajev in distančne poše na levi strani obroč , šalica s filcem.
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Živjo!
Imam eno vprašanje, ki se nanaša na Paioli vilice. Ker so vilice tako zarustane, da se sploh ne premikajo jih imam namen obnoviti. Sedaj me zanima na kakšen način se ločijo teleskopi od spodnjih šalčk v katerih olje. Za vašo pomoč se že vnaprej zahvaljujem.
Imam eno vprašanje, ki se nanaša na Paioli vilice. Ker so vilice tako zarustane, da se sploh ne premikajo jih imam namen obnoviti. Sedaj me zanima na kakšen način se ločijo teleskopi od spodnjih šalčk v katerih olje. Za vašo pomoč se že vnaprej zahvaljujem.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Živjo. Nekatere od teh posnetkov sem si tudi že sam ogledal toda žal nisem zasledil nič koristnega. Me pa zanima če kdo mogoče ve kakšna je oznaka/tip teh Paioli vilic o E90. Zanima me če je slučajno v spodnjem delu vilic tam kakšna varovalka, da ne morem teleskopa ven potegnit ali je samo toliko skup zagrbailo, da se jih ne da ločit narazen.matijag napisal/-a: ↑Po Jun 04, 2018 6:07 am https://www.youtube.com/results?search_ ... ice+manual
Mogoče ti kaj pomagajo tile posnetki...
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Je mogoce kdo vgradil polza in zobnik v pesto, katera ni imela lukenj za zajlo? namrec sam bi zmontiro pa imam pesto brez lukenj, da bi vidi kako treba naredit. apn, 14m..
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Znalci, pozdravljeni
Imam problem s sinovim flexerjem 25. Razletel se je igličasti ležaj v batu in povzročil v notranjosti motorja kar nekaj razdejanja, a na srečo smo uspeli vse zrihtat brez podiranja mašine. Zamenjal sem bat, ležaj in tesnila.
Problem se pa pojavi drugje. Motor vžge normalno, ne da se pa ugasnit s stikalom na krmilu. Vso elektriko sem pustil pri miru, ko sem snel motor z okvirja, odklopil sem samo konektorje, ki gredo iz mašine ven. Sestavil sem jih, kot je treba, saj drugače ne gre zaradi konektorjev.
Mi zna kdo svetovati, kaj naj naredim? Stikalo na krmilu je OK, kabli in konektorji tudi, pravzaprav je vse novo, saj ima mopedek samo 375 kilometrov. Za silo sem na en od kablov, ki gre v vžigalno tuljavo pritrdil žico in jo speljal ven izpod plastike, da lahko motor ugasneš, ko žico prisloniš na maso na motorju.
Lp Robert
Imam problem s sinovim flexerjem 25. Razletel se je igličasti ležaj v batu in povzročil v notranjosti motorja kar nekaj razdejanja, a na srečo smo uspeli vse zrihtat brez podiranja mašine. Zamenjal sem bat, ležaj in tesnila.
Problem se pa pojavi drugje. Motor vžge normalno, ne da se pa ugasnit s stikalom na krmilu. Vso elektriko sem pustil pri miru, ko sem snel motor z okvirja, odklopil sem samo konektorje, ki gredo iz mašine ven. Sestavil sem jih, kot je treba, saj drugače ne gre zaradi konektorjev.
Mi zna kdo svetovati, kaj naj naredim? Stikalo na krmilu je OK, kabli in konektorji tudi, pravzaprav je vse novo, saj ima mopedek samo 375 kilometrov. Za silo sem na en od kablov, ki gre v vžigalno tuljavo pritrdil žico in jo speljal ven izpod plastike, da lahko motor ugasneš, ko žico prisloniš na maso na motorju.
Lp Robert
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Poglej črn kabel ki gre iz rdečega na vžigalni tuljavi, da se ni drugi konec staknil, en konec gre v mašino en pa naprej proti stikalu.
Možno tudi da je crklno stikalo ampak zanimivo da ravno ko si razdiral motor.
Možno tudi da je crklno stikalo ampak zanimivo da ravno ko si razdiral motor.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Lep pozdrav poznavalci Tomos-a.
Imam sledeci problem z Tomosom Califone (Tip A3).
Moped je letnik 2004 in je tovarnisko "predelan" za hitrost 35km/h. Z mopedom bi se rad peljal 50 km/h in sem naslednje stvari ze predelal: Original Izpuh brez "S" krivine, iz kolena vplinjaca odstranjena Puša, menjava zadnejga zobnika s 33 na 22, vecja diza na 12/9 vplinjacu (52) in pa premik Elektrike s prve na drugo crtico.
Moped kljub vsem tem predelavam ne presega hitrosti 35km/h, obcutek ostaja, kot da ga nekaj mocno blokira, torej moje vprasanje: Ali je mozno, da ima Califone "blokirano" vzigalno tuljavo, kot pise v prirocniku za odblokiranje flexerja od l. 2010 dalje???
Hvala za vse nasvete in odgovore.
Elektrika je 12V 80W brezplatinska.
LP
Grega
Imam sledeci problem z Tomosom Califone (Tip A3).
Moped je letnik 2004 in je tovarnisko "predelan" za hitrost 35km/h. Z mopedom bi se rad peljal 50 km/h in sem naslednje stvari ze predelal: Original Izpuh brez "S" krivine, iz kolena vplinjaca odstranjena Puša, menjava zadnejga zobnika s 33 na 22, vecja diza na 12/9 vplinjacu (52) in pa premik Elektrike s prve na drugo crtico.
Moped kljub vsem tem predelavam ne presega hitrosti 35km/h, obcutek ostaja, kot da ga nekaj mocno blokira, torej moje vprasanje: Ali je mozno, da ima Califone "blokirano" vzigalno tuljavo, kot pise v prirocniku za odblokiranje flexerja od l. 2010 dalje???
Hvala za vse nasvete in odgovore.
Elektrika je 12V 80W brezplatinska.
LP
Grega
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
skoraj ne verjamem, da je blokada v vžigu, saj itak če nima senzorja na zunanji strani magneta ponavadi nima blokade.
A lahko daš kakšno sliko mopeda??
in pa sliko vžigalne tuljave?
pomoje rabiš 14/12 uplinjač ker 9 je premajhen
A lahko daš kakšno sliko mopeda??
in pa sliko vžigalne tuljave?
pomoje rabiš 14/12 uplinjač ker 9 je premajhen
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Hmmm, zanimivo, hvala za odg. prav zaradi tega, sem menjal dizo. Razlike med prej potem prakticno ni, razen tega, da se pelje pod nizjimi obrati (zobnik).automatic_7 napisal/-a: ↑Sr Jun 27, 2018 7:33 pm skoraj ne verjamem, da je blokada v vžigu, saj itak če nima senzorja na zunanji strani magneta ponavadi nima blokade.
A lahko daš kakšno sliko mopeda??
in pa sliko vžigalne tuljave?
pomoje rabiš 14/12 uplinjač ker 9 je premajhen
Slike: