Sem se pogovarjal z njim, ima dizo 54, isti izpuh.. 6V elektrika, predvzig nimam pojma kako je nastavljen, to je edina stvar katere se nisem pogledal, saj neznam/nimam orodja, da bi nastavil natancno. Vse kar vem, sraufi so na sredini vseh treh lukenj na plosci. Sem probal z dizo 70 pa moped gre, ampak to je absolutno prevelika diza. Semeringi, vsa tesnila je blo menjano. Bilo.je potrebno podlozit glavo/cilinder, jaz sem glavo, saj sem potreboval 4x1mm tesnila da je bat nehal butati v glavo. Sem.mogoce dobil napacen airsal kit?automatic_7 napisal/-a: ↑Če Jul 11, 2019 7:57 pm Matijag ima airsal 50, bi moral on povedat kako ima nastavljen uplinjač.
Katero elektriko imaš?
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5235
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Jah dvomim da je predvžig če z dizo 70 gre.
Kaj pa filter zraka imaš original z airboxom?
Glavo imaš original od A5?
Kaj pa filter zraka imaš original z airboxom?
Glavo imaš original od A5?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Airboxa nimam, le tisto zelezno mrezico. Glava je pa od a35 original.automatic_7 napisal/-a: ↑Če Jul 11, 2019 9:33 pm Jah dvomim da je predvžig če z dizo 70 gre.
Kaj pa filter zraka imaš original z airboxom?
Glavo imaš original od A5?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pebi vprašanje; trenutno mam na apn6s L42 bat, znižana glava in blok (to mi je zrihtal možakar, ki je brusu cilinder), 14/14 ferg in 65 diza. Točim 100 oktanca.
Dogaja se mi, da stvar začne klenkat, ko spustim gas (recimo grem WOT, potem pa spustim gas). Je možno da je to posledica prevelike kompresije (tako na hitro, ko sem meru z politim bencinom na glavi bi mogl bit okol 11:1) ali napačna mešanca/predvžig ?
Diza je 65 kot omenjeno, slide sn probu ene 3 (od zbrušenga do čisto ravnega ki je pršu stock). Nekega efekta ni. Prevžig bi načeloma mogu bit original 1.5mm (nisem sicer šel merit z stroboskopom, ampak je na cahnih, kot je bil original).
Temparaturni senzor, ki sn ga namontiro na cilinder kaze okol ~85C v WOT in skoc na ene 110C iz prehoda na WOT v štangas (recimo k se prpelaš do semaforja).
Bi se dal rešit z znižanjem predvžiga al bo treba mal materiala pobrat z komore glave, da se spusti kompresija ?
Stvar se je zanimivo začela pojavlat po ene 300 kilometrih, ko je bla zadeva skup dana. Sumim, da je blo vseskup na meji okol kompresijo, sedaj ko se je nabral pa mal depositov na batu/glavi, je pa še slabš oz. več kompresije.
Dogaja se mi, da stvar začne klenkat, ko spustim gas (recimo grem WOT, potem pa spustim gas). Je možno da je to posledica prevelike kompresije (tako na hitro, ko sem meru z politim bencinom na glavi bi mogl bit okol 11:1) ali napačna mešanca/predvžig ?
Diza je 65 kot omenjeno, slide sn probu ene 3 (od zbrušenga do čisto ravnega ki je pršu stock). Nekega efekta ni. Prevžig bi načeloma mogu bit original 1.5mm (nisem sicer šel merit z stroboskopom, ampak je na cahnih, kot je bil original).
Temparaturni senzor, ki sn ga namontiro na cilinder kaze okol ~85C v WOT in skoc na ene 110C iz prehoda na WOT v štangas (recimo k se prpelaš do semaforja).
Bi se dal rešit z znižanjem predvžiga al bo treba mal materiala pobrat z komore glave, da se spusti kompresija ?
Stvar se je zanimivo začela pojavlat po ene 300 kilometrih, ko je bla zadeva skup dana. Sumim, da je blo vseskup na meji okol kompresijo, sedaj ko se je nabral pa mal depositov na batu/glavi, je pa še slabš oz. več kompresije.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Klenkanje se res lahko pojavi po veliko km recimo kot pri tebi 300, ko se naberejo saje na glavi in batu, s tem je malo višja kompresija in pa zračni mehurčki se ujamejo med saje in tam potem klenka.
Najlažje preizkusiš da spoliraš glavo in bat ter se nato peljaš da se bo spet segrel.
Če je zaradi predvžiga, bi kvečjem predvžig povečal iz originala sepravi 1,6 mm... Samo če ti je delalo toliko, potem bi moral ta biti OK.
Klenkanje naj bi se v prvi vrsti pojavilo zaradi premalo premešane mešanice in zraka in prevelike kompresije - recimo polirani vsisni kanali niso tako dobri kot samo brušeni, ker se manj premeša / kot si rekel nabiranje saj...
Najlažje preizkusiš da spoliraš glavo in bat ter se nato peljaš da se bo spet segrel.
Če je zaradi predvžiga, bi kvečjem predvžig povečal iz originala sepravi 1,6 mm... Samo če ti je delalo toliko, potem bi moral ta biti OK.
Klenkanje naj bi se v prvi vrsti pojavilo zaradi premalo premešane mešanice in zraka in prevelike kompresije - recimo polirani vsisni kanali niso tako dobri kot samo brušeni, ker se manj premeša / kot si rekel nabiranje saj...
APN4M 83'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ma ne filozofirajte o klenkanju zaradi saj pa depozitov pa nekih poliranjih. Hojnikov otrok ima preveliki predvžig pa mu je sčasoma zluftalo ojnico na gredi ali pa je že od prej imel ubogo. Mam na avtomatiku takšno kompresijo, da ni mogoče z roko kurbl obrnit, pa če se cel gor obesim. Pa mi ne klenka.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
aha, torej 2 takter ma raje vec predvizga. Pri 4h ponavadi zmanjsas, da se resis klenkanja (kar naceloma moderne masine delajo same).Berty napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 10:17 am Klenkanje se res lahko pojavi po veliko km recimo kot pri tebi 300, ko se naberejo saje na glavi in batu, s tem je malo višja kompresija in pa zračni mehurčki se ujamejo med saje in tam potem klenka.
Najlažje preizkusiš da spoliraš glavo in bat ter se nato peljaš da se bo spet segrel.
Če je zaradi predvžiga, bi kvečjem predvžig povečal iz originala sepravi 1,6 mm... Samo če ti je delalo toliko, potem bi moral ta biti OK.
Klenkanje naj bi se v prvi vrsti pojavilo zaradi premalo premešane mešanice in zraka in prevelike kompresije - recimo polirani vsisni kanali niso tako dobri kot samo brušeni, ker se manj premeša / kot si rekel nabiranje saj...
Je plan sedaj zmanjsat kompresijo. Dizo sem povecal (70 ali 75, nimam pojma, ker niso oznacene v setu ) kar je oblazil problem, ampak se se pojavlja.
Pri prvotnem setupu sem mel 60 in 95 oktanca in je stvar po kilometro zelo grdo klenkala (pred klenkanjem je sicer delal prfektno z rjavo svecko in primerno mocjo), ne glede na obremenitev. Tako da je sigurno nekaj v smeri kompresije ali prevelikih temparatur.
Zadnjič spremenil hojnikb, dne Ne Jul 14, 2019 3:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
kot ponavadi spet govoris nekaj v tri dni. Prvic, ojnica ni zluftana (preverjena, predno je blo skupaj dano), pa tudi ce bi bla, bi se to odrazalo drugace kot z klenkanjem. tudi vsi lezaji in semeringi so bli pozamenjani, predno se je vsekupi zlozl. Pa tudi teorija prevelikega predvziga ne drzi vode, ker je cel cas original 1.5mm.prlek napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 11:09 am Ma ne filozofirajte o klenkanju zaradi saj pa depozitov pa nekih poliranjih. Hojnikov otrok ima preveliki predvžig pa mu je sčasoma zluftalo ojnico na gredi ali pa je že od prej imel ubogo. Mam na avtomatiku takšno kompresijo, da ni mogoče z roko kurbl obrnit, pa če se cel gor obesim. Pa mi ne klenka.
tvoj avtomatik pac ni nobena referenca. Dejstvo je, da kompresija _bo_ povzrocila klenkanje. V nasprotnem primeru bi lahko stvar poveceval do nezavesti, pa nebi blo tezav.
Btw, zmerjanje nekoga z otrokom na drugem koncu pac ni primeren nacin komuniciranja, razn ce projeciras kaksne lastne tezave.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Kot ponavadi spet TI nekaj govoriš tja v tri dni kar se iz tvojih postov razbere, da nimaš pojma. Če bi imel kaj pojma bi že v prvo napisal ključne stvari pri tvojih težavah. Lahko elegantno rešiš stvar z enim preprostim nasvetom ali pa še naprej filozofirate dve leti kot na kakšni filozofski fakulteti s tebi podobnimi. Odločitev je tvoja. Ali pa kar namontiraš tvoj efi ecu tuning sistem pa čipiraj moped, da ti ne bo klenkal. To še itak vedno čakam, da pokažeš.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 2:58 pmkot ponavadi spet govoris nekaj v tri dni. Prvic, ojnica ni zluftana (preverjena, predno je blo skupaj dano), pa tudi ce bi bla, bi se to odrazalo drugace kot z klenkanjem. tudi vsi lezaji in semeringi so bli pozamenjani, predno se je vsekupi zlozl. Pa tudi teorija prevelikega predvziga ne drzi vode, ker je cel cas original 1.5mm.prlek napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 11:09 am Ma ne filozofirajte o klenkanju zaradi saj pa depozitov pa nekih poliranjih. Hojnikov otrok ima preveliki predvžig pa mu je sčasoma zluftalo ojnico na gredi ali pa je že od prej imel ubogo. Mam na avtomatiku takšno kompresijo, da ni mogoče z roko kurbl obrnit, pa če se cel gor obesim. Pa mi ne klenka.
tvoj avtomatik pac ni nobena referenca. Dejstvo je, da kompresija _bo_ povzrocila klenkanje. V nasprotnem primeru bi lahko stvar poveceval do nezavesti, pa nebi blo tezav.
Btw, zmerjanje nekoga z otrokom na drugem koncu pac ni primeren nacin komuniciranja, razn ce projeciras kaksne lastne tezave.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Vse kjučne stvari so bile napisane. Nekjučni so samo tvoji posti, ki ne doprinesejo nič k debati. Žal. Če imaš kakšne osebne težave ali težave proti komu, to sproščaj kje drugje.prlek napisal/-a: ↑Po Jul 15, 2019 11:19 amKot ponavadi spet TI nekaj govoriš tja v tri dni kar se iz tvojih postov razbere, da nimaš pojma. Če bi imel kaj pojma bi že v prvo napisal ključne stvari pri tvojih težavah. Lahko elegantno rešiš stvar z enim preprostim nasvetom ali pa še naprej filozofirate dve leti kot na kakšni filozofski fakulteti s tebi podobnimi. Odločitev je tvoja. Ali pa kar namontiraš tvoj efi ecu tuning sistem pa čipiraj moped, da ti ne bo klenkal. To še itak vedno čakam, da pokažeš.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 2:58 pmkot ponavadi spet govoris nekaj v tri dni. Prvic, ojnica ni zluftana (preverjena, predno je blo skupaj dano), pa tudi ce bi bla, bi se to odrazalo drugace kot z klenkanjem. tudi vsi lezaji in semeringi so bli pozamenjani, predno se je vsekupi zlozl. Pa tudi teorija prevelikega predvziga ne drzi vode, ker je cel cas original 1.5mm.prlek napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 11:09 am Ma ne filozofirajte o klenkanju zaradi saj pa depozitov pa nekih poliranjih. Hojnikov otrok ima preveliki predvžig pa mu je sčasoma zluftalo ojnico na gredi ali pa je že od prej imel ubogo. Mam na avtomatiku takšno kompresijo, da ni mogoče z roko kurbl obrnit, pa če se cel gor obesim. Pa mi ne klenka.
tvoj avtomatik pac ni nobena referenca. Dejstvo je, da kompresija _bo_ povzrocila klenkanje. V nasprotnem primeru bi lahko stvar poveceval do nezavesti, pa nebi blo tezav.
Btw, zmerjanje nekoga z otrokom na drugem koncu pac ni primeren nacin komuniciranja, razn ce projeciras kaksne lastne tezave.
Btw, tudi efi je v planu, ko bo pripravljen projekt okoli tega.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'