predelava orginal uplinjačev
Re: predelava orginal uplinjačev
bi lahko? mislim na kateri strani in to?
Re: predelava orginal uplinjačev
js sm meu dellortota sha 16 in dize m6 . zzz ceuga sprazn da bo lukna skoz in skoz pa sam zvrtaš skoz in to je to
frčo is the best
Re: predelava orginal uplinjačev
danes se bom spravil prevrtat dellorto 14/9... skolikšnim svedrom morem pol zdej zvrtat da bo melo kej učinka...zmeril sem in ima notri premer 10 mm
Re: predelava orginal uplinjačev
ko sem prevrtav uplinjač in ga namontirav... vse normalno dela razn ko je hladn motor se zadno kolo hoče vrtet ... tak ko da bi tist šrauf za prosti tek meu zategnjen
Re: predelava orginal uplinjačev
S tem ko si tole zvrtal nisi čisto nič dosegel! Toliko v vednost!zzz napisal/-a:ko sem prevrtav uplinjač in ga namontirav... vse normalno dela razn ko je hladn motor se zadno kolo hoče vrtet ... tak ko da bi tist šrauf za prosti tek meu zategnjen
lp
Re: predelava orginal uplinjačev
Sm ravno najdu ene stare slike vrtanja ferga...
Prvo je treba ferg pogret z brenarjem in ven izbit tisto bakreno cevko ko gre čez sredino, nato pa se uplinjač prevrta na željeno velikost, nato pa je potrebno vstaviti bakreno cevko nazaj. V kolikor pri podiranju poškodujete to cevko, uplinjač ne bo deloval dobro! Omenjeni uplinjač na sliki je prevrtan z 15 svedrom, in je maximalno kar gre!
Omenjeni vplinjač je bil namontiran na atx-u uporabnika @klemenm2 z apn 38 cilindrom, l batom in original ATX izpuhom. Končna je bila 72Km/h dokler moped ni bil ogret, ko pa se je ogrel pa 60
Prvo je treba ferg pogret z brenarjem in ven izbit tisto bakreno cevko ko gre čez sredino, nato pa se uplinjač prevrta na željeno velikost, nato pa je potrebno vstaviti bakreno cevko nazaj. V kolikor pri podiranju poškodujete to cevko, uplinjač ne bo deloval dobro! Omenjeni uplinjač na sliki je prevrtan z 15 svedrom, in je maximalno kar gre!
Omenjeni vplinjač je bil namontiran na atx-u uporabnika @klemenm2 z apn 38 cilindrom, l batom in original ATX izpuhom. Končna je bila 72Km/h dokler moped ni bil ogret, ko pa se je ogrel pa 60
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: predelava orginal uplinjačev
zakaj nebi nič dosegel... malo razliek je .. sicer minimalnabuhti napisal/-a:S tem ko si tole zvrtal nisi čisto nič dosegel! Toliko v vednost!zzz napisal/-a:ko sem prevrtav uplinjač in ga namontirav... vse normalno dela razn ko je hladn motor se zadno kolo hoče vrtet ... tak ko da bi tist šrauf za prosti tek meu zategnjen
lp
Re: predelava orginal uplinjačev
Zato ker kaj ti pomaga, povrtan ferg, če ima krivina ševedno premer 12mm? Kompletna pot od ferga do bata mora imeti premer 15mm oz enako ploščino temu premeru.zzz napisal/-a:zakaj nebi nič dosegel... malo razliek je .. sicer minimalnabuhti napisal/-a:S tem ko si tole zvrtal nisi čisto nič dosegel! Toliko v vednost!zzz napisal/-a:ko sem prevrtav uplinjač in ga namontirav... vse normalno dela razn ko je hladn motor se zadno kolo hoče vrtet ... tak ko da bi tist šrauf za prosti tek meu zategnjen
lp
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: predelava orginal uplinjačev
pa se bo kej pozanlo pol ?
in zakaj mi zdej kot sem že vprašal ne deluje pravilno v prostem teku?
in zakaj mi zdej kot sem že vprašal ne deluje pravilno v prostem teku?
Re: predelava orginal uplinjačev
Kot so ti že povedali mora biti tudi koleno 15mm da se kaj pozna, moraš pa tudi vedeti da mora biti luknja v cilindru večja od 15mm kar pa pri a3 cilindrih ni. Torej pride ta predelava v poštev pri a5 cilindrih.zzz napisal/-a:pa se bo kej pozanlo pol ?
in zakaj mi zdej kot sem že vprašal ne deluje pravilno v prostem teku?
Jaz sem predeloval en 14/12 ferg kolegu na A5 mašini in morem reči da se je poznalo ampak je s tem zelo veliko dela.
Najprej sem spraznil ferg ga prevrtal potem je pa sledilo najtežje. Vse robove ki nastanejo pri vrtanju je treba popilit ker se drugače loputa za plin zatika, podobno je pri loputi za mrzel vžig. V glavnem porabil sem več kot 4 ure...
Ferg ti pa verjetno ne laufa pod štantgasom ker si tisto medeninasto cevko narobe vtaknil nazaj v ferg in tisti dve luknji ne gledata direkt proti cilinru.