Stran 3 od 4

Re: apn6 problem

Objavljeno: To Jan 19, 2010 8:19 am
Napisal/-a nejc124
tut osebno poznam dost poštarjev ki majo l bat pa jim normalno dela..ma men k ribne šterka k bo če bo :P bom kr kit ubavu če bom kej cnej dubu.. :P glih nekej tazga bi me pršlu :D

Re: apn6 problem

Objavljeno: To Jan 19, 2010 1:30 pm
Napisal/-a z@n
Čak mau navadn bat ma več kompresije k L bat, kje je pol sploh point L bata?
Sam zato da je lepš al kaj............

Re: apn6 problem

Objavljeno: To Jan 19, 2010 3:32 pm
Napisal/-a tomos<3
z L batom dosežeš le nekoliko višje obrate in pridobiš 3-5 km/h drugače pa ni nobene razlike med navadnim in L batol

Re: apn6 problem

Objavljeno: To Jan 19, 2010 3:56 pm
Napisal/-a klemenm2
to niti ni res... če bi imel l bat z samo enim obročkom sepravi asso bati in to bi se bolje sukalo...

Re: apn6 problem

Objavljeno: To Jan 19, 2010 6:32 pm
Napisal/-a štirjak
L bat ma večjo kompresijo(nwm od kod vam to da ma manjšo),pa tudi krajši je,s tem dosežeš večji kot sesanja oz. po domače povedano k gre bat gor prej bencin notr potegne(pridobiš na obratih-večji kot sesanja)------torej bi naj šlo manj na nizkih ampak bl vleče ker ma bolš kompresijo,zakaj?--ker L oblika obročka ob eksploziji potisne obroček ob steno cilindra.Bat z enim obročkom bi dejansko se bolj sukal ampak bi pač bilo manj kompresije.

Tudi ne razumem strahu,da naj bi L bat prej crknil.Obraba seveda je nekoliko višja ampak se pri tem kdaj bo crknilo bolj upošteva kako se dela z motorjem.BT je imel original L bat...


lp

Re: apn6 problem

Objavljeno: Če Jan 21, 2010 3:01 pm
Napisal/-a filius
@ štirjak Probaj praktično pa boš videl, L bat ima manjšo kompresijo kakor navaden, mogoče ko je novo da je pri obeh isto, ko pa je rabljeno ima pa navaden bat večjo kompresijo... Drugo pa glede tomos BT-ja, vsak govori drugače, eden da je mel L bat drugi da je mel navadnega... Bom prav zanalašč danes klical tle na servis ko je pri nas, pa bom prašal...

Drugače pa danes je 6 kresnila, ravno zdajle mi lavfa pred hišo, sem jo pustil da se malo uteče potem pa kakšen krog naizi pa bo... Brušenje cilindra, navaden meteor 39 bat, ter set tesnil za valj me je prišlo pri naktigal servisu točno 50.30€ ajde dal mi je 30 centov popusta :lol:

Re: apn6 problem

Objavljeno: Če Jan 21, 2010 3:30 pm
Napisal/-a štirjak
filius napisal/-a:@ štirjak Probaj praktično pa boš videl, L bat ima manjšo kompresijo kakor navaden, mogoče ko je novo da je pri obeh isto, ko pa je rabljeno ima pa navaden bat večjo kompresijo... Drugo pa glede tomos BT-ja, vsak govori drugače, eden da je mel L bat drugi da je mel navadnega... Bom prav zanalašč danes klical tle na servis ko je pri nas, pa bom prašal...

Drugače pa danes je 6 kresnila, ravno zdajle mi lavfa pred hišo, sem jo pustil da se malo uteče potem pa kakšen krog naizi pa bo... Brušenje cilindra, navaden meteor 39 bat, ter set tesnil za valj me je prišlo pri naktigal servisu točno 50.30€ ajde dal mi je 30 centov popusta :lol:
zakaj torej težje obrnem kurbl k sm dal not L bat?cilinder je ostal isti.Da bi pa bila kompresija večja zato k je bat nov pa tudi ne verjamem...zakaj gre z L batom bol?samo zaradi dolžine že ne,ker z original krajšanmu batu ni šlo tok fajn.

Re: apn6 problem

Objavljeno: Če Jan 21, 2010 3:56 pm
Napisal/-a filius
pri menu v Bt-ju je šlo z navadnim batom bolje, kot z L, z L batom je mel veliko manj kompresije... Cilindre je bil isti, pri obeh batih pa so bili novi obročki... Drugač je itak bolš kompresija če daš nov bat kakor pa če je en ko ma za sabo 10 000Km...

Re: apn6 problem

Objavljeno: Če Jan 21, 2010 4:11 pm
Napisal/-a z@n
Filius in kje je pol point L batov po tvoje?

Re: apn6 problem

Objavljeno: Če Jan 21, 2010 4:32 pm
Napisal/-a filius
Point L batov je še vedno da se motor malo bolj vrti, samo sam nisem opazil nobene razlike ko sem menjal bat... Itak ima vsak svoje mnenje, vendar sam sem mnenja da L bat v poštarskem motorju nima kaj iskat...