razlika 14m in SLC
razlika 14m in SLC
torej zanima me kakšna je razlika v OKVIRJU in temu kar spada zraven med 15slc in 14m
Re: razlika 14m in SLC
15slc ima močnejše sprednje vilice,okvir je isti,zadnaj luč je drugačna(več vrst)....itd..
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Re: razlika 14m in SLC
Torej so prakticno so samo vilice druge. Kaj se da 14m v osnovi registrerat pod bivso rumeno tablico?
Re: razlika 14m in SLC
nop..registrirat jo morš za 125ccm..ker ma 5 brzin..al nekak tkoarkas napisal/-a:Torej so prakticno so samo vilice druge. Kaj se da 14m v osnovi registrerat pod bivso rumeno tablico?
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Re: razlika 14m in SLC
pivk razlik je tolk da ...
sam okvir ima enako obliko ampak je par stvari na njem drugačnih
razlike na karoseriji
15 SLC: spredaj velik boben zadaj tamali (navaden) in 17" obroči felg,crom blatniki in nosilci,domino ročke na balanci (ala sprint,E90),vilce so močnejše in drugačne izvedbe,spredna luč je večja in zadnja je drugačna (spet odvisno od letnika)
14M: oba bobna navadna tamala in 18" obroči felg,vilce so podobne APN 4 niso pa enake,blatniki in nosilci blatnikou so lakirani v barvo mopeda,ročke na balanci so klasične kot pri APN naprimer,
mašinske razlike so pa; 15SLC nima prisilnega hlajenja ampak odprt cilinder (ala BT) uplinjač bing 18 (2 verzije spet odvisno od letnika,nad 82 so imeli isti ferg kot BT) 14M pa je imela prisilno hlajenje (cilinder kot APN) ferg pa bing 13,mašine so si drugače podobne obe imajo 5. prestavo le način hlajenja,cilinder in ferg sta druga. edino nism zihr če ima tudi 14M 12 sorno ojnico u originalu,15 SLC jo ima
oba mopeda se registrera pod taveliko tablco u originalu,če hočeš pod tamalo je potrebna homologacija da moped ne gre čez 45km/h in KW zmanjšat u prometni. ATX ma tut 5. brzin pa je pod tamalo tablco pivk
sam okvir ima enako obliko ampak je par stvari na njem drugačnih
razlike na karoseriji
15 SLC: spredaj velik boben zadaj tamali (navaden) in 17" obroči felg,crom blatniki in nosilci,domino ročke na balanci (ala sprint,E90),vilce so močnejše in drugačne izvedbe,spredna luč je večja in zadnja je drugačna (spet odvisno od letnika)
14M: oba bobna navadna tamala in 18" obroči felg,vilce so podobne APN 4 niso pa enake,blatniki in nosilci blatnikou so lakirani v barvo mopeda,ročke na balanci so klasične kot pri APN naprimer,
mašinske razlike so pa; 15SLC nima prisilnega hlajenja ampak odprt cilinder (ala BT) uplinjač bing 18 (2 verzije spet odvisno od letnika,nad 82 so imeli isti ferg kot BT) 14M pa je imela prisilno hlajenje (cilinder kot APN) ferg pa bing 13,mašine so si drugače podobne obe imajo 5. prestavo le način hlajenja,cilinder in ferg sta druga. edino nism zihr če ima tudi 14M 12 sorno ojnico u originalu,15 SLC jo ima
oba mopeda se registrera pod taveliko tablco u originalu,če hočeš pod tamalo je potrebna homologacija da moped ne gre čez 45km/h in KW zmanjšat u prometni. ATX ma tut 5. brzin pa je pod tamalo tablco pivk
Re: razlika 14m in SLC
14M na 17 col feltne kokr js vem, vsaj moj pa sm skorej zihr da so original, k niso kot od APN-a ampak majo mal drgačn obroč močnejše špice itd. Glede gredi pa mislim da je bla 10 sorna, kot pri vseh prisilno hlajenih mašinah.janim8 napisal/-a:pivk razlik je tolk da ...
sam okvir ima enako obliko ampak je par stvari na njem drugačnih
razlike na karoseriji
15 SLC: spredaj velik boben zadaj tamali (navaden) in 17" obroči felg,crom blatniki in nosilci,domino ročke na balanci (ala sprint,E90),vilce so močnejše in drugačne izvedbe,spredna luč je večja in zadnja je drugačna (spet odvisno od letnika)
14M: oba bobna navadna tamala in 18" obroči felg,vilce so podobne APN 4 niso pa enake,blatniki in nosilci blatnikou so lakirani v barvo mopeda,ročke na balanci so klasične kot pri APN naprimer,
mašinske razlike so pa; 15SLC nima prisilnega hlajenja ampak odprt cilinder (ala BT) uplinjač bing 18 (2 verzije spet odvisno od letnika,nad 82 so imeli isti ferg kot BT) 14M pa je imela prisilno hlajenje (cilinder kot APN) ferg pa bing 13,mašine so si drugače podobne obe imajo 5. prestavo le način hlajenja,cilinder in ferg sta druga. edino nism zihr če ima tudi 14M 12 sorno ojnico u originalu,15 SLC jo ima
oba mopeda se registrera pod taveliko tablco u originalu,če hočeš pod tamalo je potrebna homologacija da moped ne gre čez 45km/h in KW zmanjšat u prometni. ATX ma tut 5. brzin pa je pod tamalo tablco pivk
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!