Stran 22 od 24

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Pe Avg 21, 2020 11:02 am
Napisal/-a Breznik Jr.
nejc780 napisal/-a: Če Avg 20, 2020 8:44 am Slika
Slika
Slika
še se najde :D
madoniš kako je pa to ratal

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Pe Avg 21, 2020 11:26 am
Napisal/-a klemzi3
dobr, blatniki radi gnijejo, ampk tistle z zobnikom pa kuplngo, mi pa ni jasn

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Pe Avg 21, 2020 1:49 pm
Napisal/-a prlek
To na tej stari sklopki ni nič novega. Za menjalno gred pa bi rekel, da je prišlo do neke blokade in je zgleda gred prej popustila kakor veriga. Kar je pa zanimivo.

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: So Avg 22, 2020 8:36 pm
Napisal/-a seba1994
tako pa zgleda ko odpove zgornji igličasti ležaj
20200822_185744.jpg
20200822_185754.jpg

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Če Sep 24, 2020 4:12 pm
Napisal/-a ro-bi
Mi je cel obroček "L" prebavilo, brez poškodbe cilindra :D
Ni mi jasno, zakaj se je to zgodilo, malo sumim, da mi je kakšen kamenček potegnilo notri, ker sem bil brez filtra.

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Ne Sep 27, 2020 2:12 pm
Napisal/-a Berty
Tale glava in bat izgledata kot moja prva stružena tomos navadna glava, ki sem jo spustil na ničlo. Potem je prišlo do klinkanja in čez pou ure je bila zadeva taka kot na tej sliki. Si ziher, da nimaš prevelike kompresije ali premalo razdalje do squisha? :?

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Ne Sep 27, 2020 2:21 pm
Napisal/-a ro-bi
Squish je na 0,7mm, kompresija 8 barov. Naredil sem kake 2000km in mi je dvakrat zlomilo zgornji obroček. Mislim, da imam kanal malo prevelik in obroček utrudi. Sedaj sem dal navaden bat in je zaenkrat ok.

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: Ne Sep 27, 2020 2:36 pm
Napisal/-a prlek
Stran z L obročki. Nevem v čem še je smisel teh obročkov, ko pa se v današnjih časih korigira kompresija na drugih sto načinov.

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: To Okt 06, 2020 10:54 am
Napisal/-a Berty
prlek napisal/-a: Ne Sep 27, 2020 2:36 pm Stran z L obročki. Nevem v čem še je smisel teh obročkov, ko pa se v današnjih časih korigira kompresija na drugih sto načinov.
Jaz imam grafitiran bat na 1 L obroček na alu PVL kitu pa je še kot nov, pomojem je bil res problem na kanalu, se je obroček preveč odpiral pa ga je odbilo :?:

Mislim da se kompresija drugje res lahko korigira, samo kako korigirati čimboljše tesnenje med batom in podbatnim prostrom? Ali ni L obroček boljši ravno zaradi tega ker ima vogal več kot navaden?

Re: Nenavadne poškodbe na motorjih

Objavljeno: To Okt 06, 2020 11:41 am
Napisal/-a prlek
Berty napisal/-a: To Okt 06, 2020 10:54 am
prlek napisal/-a: Ne Sep 27, 2020 2:36 pm Stran z L obročki. Nevem v čem še je smisel teh obročkov, ko pa se v današnjih časih korigira kompresija na drugih sto načinov.
Jaz imam grafitiran bat na 1 L obroček na alu PVL kitu pa je še kot nov, pomojem je bil res problem na kanalu, se je obroček preveč odpiral pa ga je odbilo :?:

Mislim da se kompresija drugje res lahko korigira, samo kako korigirati čimboljše tesnenje med batom in podbatnim prostrom? Ali ni L obroček boljši ravno zaradi tega ker ima vogal več kot navaden?
Grafit je samo na zunanji površini tak da to nima dosti veze z njegovo obstojnostjo na lome.
Glede korigiranja tesnenja med batom in podbatnim prostorom pa ne vem kaj si hotel povedat