kovaško varjenje na sodoben načinmatijag napisal/-a:To smo kot srednješolci šli gledat v Tomos, kako so torno varili polovičke gredi - večji fi miruje, manjši se zavrti in se z silo vtisne v večjega da zažari in se zavari. Potem gre na popuščanje, obdelavo, cementiranje, brušenje, itd. Očitno so srbi to malo poenostavili in pocenili, rezultat je tu...
Torej, če ste mislili, da je polovička gredi stružena iz enega kosa, ste se motli. Tako nekako se vari:
https://www.youtube.com/watch?v=E7c_-POAfNA
Nenavadne poškodbe na motorjih
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Identičen primer sem imel tudi jaz..se je isto odlomila,stem da so tolerance za lezaje vse faljene..apn4m napisal/-a:Nekaj na e90...zamenjal sem ojnico, da ima zgoraj ležaj in ne puše...ampak smo zamenjali na srbsko gred...PJD...
Lp!
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
kumr napisal/-a:Identičen primer sem imel tudi jaz..se je isto odlomila,stem da so tolerance za lezaje vse faljene..apn4m napisal/-a:Nekaj na e90...zamenjal sem ojnico, da ima zgoraj ležaj in ne puše...ampak smo zamenjali na srbsko gred...PJD...
Lp!
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
kumr napisal/-a:kumr napisal/-a:Identičen primer sem imel tudi jaz..se je isto odlomila,stem da so tolerance za lezaje vse faljene..apn4m napisal/-a:Nekaj na e90...zamenjal sem ojnico, da ima zgoraj ležaj in ne puše...ampak smo zamenjali na srbsko gred...PJD...
Lp!
Haha, klasika je to ja...nevem kaj naj naredim zdaj...luft ležišč bom tudi jaz popravil, nevem ali naj kupim originalno in jo preprešam ali kupim novo usis ali ckr...?
Lp!
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Evo takole je skurlo originalno ojnico na CTX mašini. Puša naj vas ne zmede, ker izgleda niso dobil ležaja
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
To jo je dobesdno pretegnilo.. razlig se ze ve ? Domnevam da je lahko prevec skupaj stisnjena gred ( polovicke) in ko se je zadeva zagrela, zacela nasedat in spodaj zaribala.filius napisal/-a:Evo takole je skurlo originalno ojnico na CTX mašini. Puša naj vas ne zmede, ker izgleda niso dobil ležaja
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Predvidevam da je že bila prešana ja, ampak je imela dovolj zračnosti med polovičkami.zanek46 napisal/-a:To jo je dobesdno pretegnilo.. razlig se ze ve ? Domnevam da je lahko prevec skupaj stisnjena gred ( polovicke) in ko se je zadeva zagrela, zacela nasedat in spodaj zaribala.filius napisal/-a:Evo takole je skurlo originalno ojnico na CTX mašini. Puša naj vas ne zmede, ker izgleda niso dobil ležaja
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
A je bila CTX mašina tudi originalna ali kaj predelana?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Cilinder je bil original.macula napisal/-a:A je bila CTX mašina tudi originalna ali kaj predelana?
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!