Stran 330 od 335

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: So Dec 10, 2022 4:22 pm
Napisal/-a Rm1
vargga napisal/-a: Če Dec 01, 2022 3:06 pm Ima mogoce kdo zracunane mere za izpuh za airsal 74?
napisi mi mere

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Dec 11, 2022 7:20 pm
Napisal/-a vargga
misliš kote?

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 20, 2022 7:24 pm
Napisal/-a Rm1
ja

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Dec 22, 2022 8:06 pm
Napisal/-a vargga
121 131 170

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Sr Dec 28, 2022 6:11 pm
Napisal/-a multiatik
Pozdravljeni, z enim avspuhom se mi motor zavrti do 14k+ obratov, z drugim do 13k. Ampak drugi lepše vleče. Sem se odloču da ga skrajšam. Se mi je zdelo koleno predolgo, pa sem ga skrajšal za 2cm. Še vedno lepo vleče. Pri končnih obratih pa se ni poznalo nič. Zanima me kaj bi še vplivalo na to, da bi se motor več zavrtel, oz s čim bi to dosegel? Še skrajšat sredino, večji fi dušilca, kolena...

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Dec 29, 2022 5:09 pm
Napisal/-a multiatik
Lep pozdrav še enkrat, zanima me še kako se obnese oz deluje motor z batom za dva batna obročka, če voziš samo z zgornjim. Zaradi povezave med pretočnimi in izpuhom. Na forumu sem zasledil dva odgovora, ki pravita da načeloma ni problemov. Ni pa blo napisano kolko časa oz kako vzdržljivo je tako, če izgubiš kaj moči na nižjih obratih...
Hvala za odgovore

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jan 02, 2023 8:54 pm
Napisal/-a Sustar
Živjo, tole je moj prvi post na temule forumu ki ga že neki časa prebiram.
Zanima me neka pribljižna končna hotrost in konjska moč če bom na apnju mel tak setup:
-40l bat
-bing12 pobrušen za kak mm
-original izpuh skrajšanim kolenom mogoče bom dal notri protikonus če ugotovim mere in kok globoko more it
- Piljeni kanali ki jih bom dal enmu mojstru pilit
-nižana glava cilindra (zanima me tudi kokša je razlika če je gleve samo znižana ali pa če je squish glava)
-prenos ostaja isti kot original
hvala za pomoč in lp

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jan 02, 2023 10:29 pm
Napisal/-a Rm1
Sustar napisal/-a: Po Jan 02, 2023 8:54 pm Živjo, tole je moj prvi post na temule forumu ki ga že neki časa prebiram.
Zanima me neka pribljižna končna hotrost in konjska moč če bom na apnju mel tak setup:
-40l bat
-bing12 pobrušen za kak mm
-original izpuh skrajšanim kolenom mogoče bom dal notri protikonus če ugotovim mere in kok globoko more it
- Piljeni kanali ki jih bom dal enmu mojstru pilit
-nižana glava cilindra (zanima me tudi kokša je razlika če je gleve samo znižana ali pa če je squish glava)
-prenos ostaja isti kot original
hvala za pomoč in lp
Brez vsaj malo resonancega izpuh to ne bo slo lih najbol vsaj kak mf kej tazga (ne laser) drgac tam okol 70-80

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jan 02, 2023 10:32 pm
Napisal/-a Rm1
multiatik napisal/-a: Sr Dec 28, 2022 6:11 pm Pozdravljeni, z enim avspuhom se mi motor zavrti do 14k+ obratov, z drugim do 13k. Ampak drugi lepše vleče. Sem se odloču da ga skrajšam. Se mi je zdelo koleno predolgo, pa sem ga skrajšal za 2cm. Še vedno lepo vleče. Pri končnih obratih pa se ni poznalo nič. Zanima me kaj bi še vplivalo na to, da bi se motor več zavrtel, oz s čim bi to dosegel? Še skrajšat sredino, večji fi dušilca, kolena...
Večji fi stingerja = nizja moč, dalši stinger vecja moč, krajsi stinger =mansa moč zdj to do neke mere da smo si na jasnem na konci se ti ni poznalo zato ker ce so te meritve v leru zmerjene se motor na konci sploh ni toliko zavrtel.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jan 02, 2023 10:36 pm
Napisal/-a Rm1
multiatik napisal/-a: Če Dec 29, 2022 5:09 pm Lep pozdrav še enkrat, zanima me še kako se obnese oz deluje motor z batom za dva batna obročka, če voziš samo z zgornjim. Zaradi povezave med pretočnimi in izpuhom. Na forumu sem zasledil dva odgovora, ki pravita da načeloma ni problemov. Ni pa blo napisano kolko časa oz kako vzdržljivo je tako, če izgubiš kaj moči na nižjih obratih...
Hvala za odgovore
Nebi se smelo preveč poznat koliko časa bo držalo. Načeloma bos zgubu kaj kompresije po nekem času pomeni da mas blow by zamnejas obrocek pa je.
blowby pride tudi ce mas 2 obrocka sam ne obcutis ker 2gi obrocek to zadrzi dokler ni se 2gi obrocek "uničen"
manj se greje bat in cilinder kadar je 1 obrocek. v visjih pridobis ker se bo lazje zavrtel za v niskih ne vem pa nebi smelo biti kake. Hude razlike