Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
70 km/h ti bi moralo it v peti prestavi že z originalnim cilindrom in nekim športnim izpuhom.
Re: Razna vprašanja o tuningu
aha, ker 5 prestavo mam duma in jo lahko vgradim notr sm je baje kr treba pazit tistih podlozk ko so notr, zanima me še o zobnikih kaksn zobnik bi dau sprednji in zadnji da bi dobil končno hitrost, kr zdaj imam 12,34?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če ,isliš dat samo 5 to prestavo in športni izpuh ti predlagam da pustiš takšne prenose kot sol ali pa daš zadaj še kakšen zob večji zobnik da bo lažje zvrtelo 5 to prestavo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
ja 5 bom dau notr, imel sm lipnik izpuh gor pa sploh ni meu take moci motor kot z originalnom ni se zvrtela masina kot se bi mogla. al ni biu lipnik primeren za na apn6 z vso originalno opremo? zdaj pa nwm kir izpuh bi pršu prav v mojem primeru
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ja jast imam na APN 6 MF Power cobra pa mi v četrti z prenosi 12-34 gre 60
Re: Razna vprašanja o tuningu
Aha, ce orig. Izpuh zadaj skrajsam lonec bo kaj bols al bi mogu sm krivino povecat?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pusti lonec pri miru. Krajša se cev (krivina) , ki pride v lonec, ampak če niti ne veš kje je, se tega raje ne lotevaj (ni nek zapleten postopek ampak še vedno dovolj možnosti da gre kaj narobe) .
lp
lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Original izpuh od apn-a paše lepo na lamo cilinder ali je treba koleno predelovat?
Re: Razna vprašanja o tuningu
45 stopinj razlike je. Lamo ima prirobnico vzporedno z batom recimo, apn pa s tlemi.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Naj mi nekdo napise neke idealne kote odpiranj za ctx cilinder..piljene seveda..originalnih ne rabim!