Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Sustar
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe Apr 22, 2022 4:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Sustar »

Rm1 napisal/-a: Po Jan 02, 2023 10:29 pm
Sustar napisal/-a: Po Jan 02, 2023 8:54 pm Živjo, tole je moj prvi post na temule forumu ki ga že neki časa prebiram.
Zanima me neka pribljižna končna hotrost in konjska moč če bom na apnju mel tak setup:
-40l bat
-bing12 pobrušen za kak mm
-original izpuh skrajšanim kolenom mogoče bom dal notri protikonus če ugotovim mere in kok globoko more it
- Piljeni kanali ki jih bom dal enmu mojstru pilit
-nižana glava cilindra (zanima me tudi kokša je razlika če je gleve samo znižana ali pa če je squish glava)
-prenos ostaja isti kot original
hvala za pomoč in lp
Brez vsaj malo resonancega izpuh to ne bo slo lih najbol vsaj kak mf kej tazga (ne laser) drgac tam okol 70-80
hvala za odgovor drugace pa naj bi protikonus sluzil kot resonanca. In pa se to ali veste kok se pozna squish glava naprem samo pobrušene ali je neka huda razlika ali ne
lp.
Rm1
zažgan bat
Prispevkov: 75
Pridružen: Po Sep 12, 2022 1:44 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Rm1 »

Kar se tice shush sigurn se pozna nevem js tocno pomaga da lahko povecas moc brez da skrbis da pride do detonacije pa na moči pridobis neki.
Nevem js nism meu tko da vec kot tolk ti ne upam povedat
multiatik
batzajla
Prispevkov: 35
Pridružen: So Mar 21, 2015 8:28 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a multiatik »

Rm1 napisal/-a: Po Jan 02, 2023 10:32 pm
multiatik napisal/-a: Sr Dec 28, 2022 6:11 pm Pozdravljeni, z enim avspuhom se mi motor zavrti do 14k+ obratov, z drugim do 13k. Ampak drugi lepše vleče. Sem se odloču da ga skrajšam. Se mi je zdelo koleno predolgo, pa sem ga skrajšal za 2cm. Še vedno lepo vleče. Pri končnih obratih pa se ni poznalo nič. Zanima me kaj bi še vplivalo na to, da bi se motor več zavrtel, oz s čim bi to dosegel? Še skrajšat sredino, večji fi dušilca, kolena...
Večji fi stingerja = nizja moč, dalši stinger vecja moč, krajsi stinger =mansa moč zdj to do neke mere da smo si na jasnem na konci se ti ni poznalo zato ker ce so te meritve v leru zmerjene se motor na konci sploh ni toliko zavrtel.
Ok, hvala za pomoč. Probano na cesti med vožnjo. Res pa je da nisem gl dize zamenjal. Ma minus 2cm na celotni dolžini avspuha bi se moglo poznat. Mora bit nekaj drugega. Al stinger kot si napisal, al preozko koleno(zato pač lepše vleče)al...
Sustar napisal/-a: To Jan 03, 2023 8:59 pm
Rm1 napisal/-a: Po Jan 02, 2023 10:29 pm
Sustar napisal/-a: Po Jan 02, 2023 8:54 pm Živjo, tole je moj prvi post na temule forumu ki ga že neki časa prebiram.
Zanima me neka pribljižna končna hotrost in konjska moč če bom na apnju mel tak setup:
-40l bat
-bing12 pobrušen za kak mm
-original izpuh skrajšanim kolenom mogoče bom dal notri protikonus če ugotovim mere in kok globoko more it
- Piljeni kanali ki jih bom dal enmu mojstru pilit
-nižana glava cilindra (zanima me tudi kokša je razlika če je gleve samo znižana ali pa če je squish glava)
-prenos ostaja isti kot original
hvala za pomoč in lp
Brez vsaj malo resonancega izpuh to ne bo slo lih najbol vsaj kak mf kej tazga (ne laser) drgac tam okol 70-80
hvala za odgovor drugace pa naj bi protikonus sluzil kot resonanca. In pa se to ali veste kok se pozna squish glava naprem samo pobrušene ali je neka huda razlika ali ne
lp.
Kar bom napisal nisem 100% ma mislim da glava na squish doda okoli 5-10% Za konus v orig apn avspuh pa dolžina okoli150mm. Je test treh konusov različnih dolžin na dynotu na yt.
Rm1
zažgan bat
Prispevkov: 75
Pridružen: Po Sep 12, 2022 1:44 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Rm1 »

Kar bom napisal nisem 100% ma mislim da glava na squish doda okoli 5-10% Za konus v orig apn avspuh pa dolžina okoli150mm. Je test treh konusov različnih dolžin na dynotu na yt.
Ja tisto vem. Tisto od da doda 5-10% je zanemerljivo ponavadi ker je dost faktorjev npr preduzig.

Pri stingerju fi ze 0.7 naredi hudo razliko
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 251
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Sustar napisal/-a: To Jan 03, 2023 8:59 pm
Živjo, tole je moj prvi post na temule forumu ki ga že neki časa prebiram.
Zanima me neka pribljižna končna hotrost in konjska moč če bom na apnju mel tak setup:
-40l bat
-bing12 pobrušen za kak mm
-original izpuh skrajšanim kolenom mogoče bom dal notri protikonus če ugotovim mere in kok globoko more it
- Piljeni kanali ki jih bom dal enmu mojstru pilit
-nižana glava cilindra (zanima me tudi kokša je razlika če je gleve samo znižana ali pa če je squish glava)
-prenos ostaja isti kot original
hvala za pomoč in lp
Nisem "tuning majstr", sem "navaden uporabnik Tomosov" ampak če lahko še jaz malo dodam, kaj bi jaz naredil v tvojem primeru, ko si že napisal seznam želja za tvojega APN. Verjetno bi imel rad originalen izgled, brez reso izpuha in v stran štrlečega uplinjača...

Če boš pilil kanale, nižal glavo, dal resonanco, ..itd., bo verjetno uplinjač premajhen, četudi ga boš malo povrtal.

Če bi bil na tvojem mestu, bi kupil BING 17, ki je na oko skoraj enak kot BING12 in sploh ni drag, ki ga z malo truda spraviš pod okvir kot originalnega 12, kanale bi zbrusil na 15SLC mere in kupil repliko izpuha od 15SLC, ki je tudi zelo poceni in že ima narejen in preračunan konus in originalen izgled izpuha....pa še lep in nov bo...

..sicer izkušenj z BING 17 nimam, sem pa že nekje videl na eni sliki to lepo na svojem mestu (pa ne najdem več) , kot original BING 12

Mogoče je kdo tu na forumu že delal s tem Bing17, pa se bo že javil in povedal svoje izkušnje.

..tko... meni se to zdi najbolj enostavno.
Rm1
zažgan bat
Prispevkov: 75
Pridružen: Po Sep 12, 2022 1:44 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Rm1 »

Dobro si povedal se strinjam!
franc
vplinjač
Prispevkov: 379
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a franc »

Kot jaz vem, ni tako preprosto.
To je že delo za "mojstre" .
Ne eno ne drugo ne paše brez predelav.
Če pa je narejeno tako kot mora, potem naj bi to delovalo.
Nikakor pa to ni "plug & play" .
lp
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Bing 17 gre pod okvir. Treba ga je porezat na obeh krajih in naredit krivino
IMG_20200616_164247.jpg
apn4m
vplinjač
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 8:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn4m »

Tudi dellorto 21 gre pod okvir..
Screenshot_20230105-115807.png
Odgovori