Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

zanek46 napisal/-a:Pozdrav,

zanima me kateri cilinder priporočate in kakšne kanale (odprtje) za moč in navor v srednjih obratih,ki ga bom uporabljal za off-road vožnje v kombinaciji z PVL-in izpuhom po meri ?

sam razmišljam o umo6 ali gillardoni-ju.


l.p
umo oz lamo ;) ni druge ... prisilno hlajenje more bit ...
predelava lamota je pa že tak na forumu obrazložena ...
menda 1m podložit pa 1.8mm odstružit od vrha da pride bat do vrha

v kombinaciji z 18-20 vplinjačem in izpuhom po meri bo pravi traktor (navor)
zanek46
vplinjač
Prispevkov: 476
Pridružen: Če Feb 09, 2012 7:56 pm
Kraj: maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zanek46 »

To seveda se more uredit, uporabil tudi membranski uplinjač, kasneje sesanje v blok motorja z svojo lamelo, ampak a bi zdržala navadna ojnica 42(42.5) bat z pvl-om? ..to neupam reskirat :) bo pa ta motor pol nadomestil tega atx-ovega ko je od D6....to za potereni nikakor ni ker se v breg pelam v maximalno 1 ali 2.. :)
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

a bi lahko kdo povedal lai se splača podložit original bt cilinder? eni praujo da je dobr dt spodi cca5-6 tesnil spet drugi ne, imam pa cilinder brušen na 39 in pa L bat. bi se dalo še kej druzga narest z tem cilindrom? recimo krajšanje bata, itd, vem da bi se pilt kanale samo tega rajši nebi delu, oziroma bi bi lahko probal če nebo zahtevalo preveč piljenja.
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Wilf »

Žerdin ti uzem stopinsko uro pa kanale po temu pil pa ne ne slepo veči feerg pa bi znal it
LP
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
farki
auspuh lager
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Dec 09, 2013 3:38 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a farki »

Zdravo, imam 2 vprašanja. Prvo me zanima kaj so prednosti membranskega uplinjača...nekaj sem bral da je občutljiv glede na nadmorsko višino in spremembe v zraku ter da ga je lažje nastavit.
Drugo me zanima koliko je treba predelati koleno bing-a 12 (predelan na 14) da paše na lamota, druge rešitve ni zaradi ta modrih.


lp.
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

farki napisal/-a:Zdravo, imam 2 vprašanja. Prvo me zanima kaj so prednosti membranskega uplinjača...nekaj sem bral da je občutljiv glede na nadmorsko višino in spremembe v zraku ter da ga je lažje nastavit.
Drugo me zanima koliko je treba predelati koleno bing-a 12 (predelan na 14) da paše na lamota, druge rešitve ni zaradi ta modrih.


lp.
js sm mel na bing+lamo sam porezane uhe kolena, torej da prežagaš luknjo do konca v levo in desno. pa prevrtan na 14 in spoliran .
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Wilf »

Živjo imam vprašanje glede podlaganja cilindra
podloška je narejena točno na mero

pa morem dat eno dihtngo med blok pa podloško pa med podloško pa cilindram

pa me zanima je le recimo podloška 1mm
kok morm jz zgorej postružt
1 mm al več ker so še dihtnge

Lp
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
janko80
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Avg 26, 2014 12:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a janko80 »

Dober dan, imam moped apn6 letnik 1982, ki je v vsem originalnem stanju, zdaj pa hočem ga malo predelat. zdaj imam koncno hitrost 55 km h, rad bi da bi šel okoli 70 km h, zdaj me pa zanima če ga bi lahko dodelav brez vecjega cilindra in bata, bi z drugacnimi zobniki in 5 prestavo mogoce z drugačnim izpuhom, lahko dobil želeno hitrost? hvala za odgovor lp
bacnar
batzajla
Prispevkov: 38
Pridružen: To Avg 07, 2012 6:40 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a bacnar »

bt kanali, org izpuh, z odrezano cevjo, more it 70 100%
janko80
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Avg 26, 2014 12:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a janko80 »

hvala, sm bol zacetnik in nwm kaj veliko o predelavi pa me zanima kaksni so to bt kanali? mogoce sesalni pa izpusni?, to mislite da bi avspuh skrajsal al kako? zanima me ce ima orig. avspuh kako blokado, in kje in kako se to odstrani? :?
Odgovori