Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
Ker sem ta moped zamenjal za nekaj delov od apn-a in mi je stal v napoto, sem se odločil da ga še pred 15sl-om zrihtam pred propadom.
Moped je letnik 1971 in mislim da ni kar pogost model (aos).
Mašina na 3 ročne prestave, izpuh je majhna škatlica.
Imam še mašino, ki ni slikana in skoraj vse ostale dele razen feln.
Slike:
Malo je problem da je en kos na zadnjem blatniku čist skoz skoraj pa tudi nekaj luknjic se najde v zadnjem blatniku, samo bomo zrihtali .
Bom se spet potrudo in ga spravo v čimbolj originalno stanje . Pol pa naj počiva v "miru".
lp!
Moped je letnik 1971 in mislim da ni kar pogost model (aos).
Mašina na 3 ročne prestave, izpuh je majhna škatlica.
Imam še mašino, ki ni slikana in skoraj vse ostale dele razen feln.
Slike:
Malo je problem da je en kos na zadnjem blatniku čist skoz skoraj pa tudi nekaj luknjic se najde v zadnjem blatniku, samo bomo zrihtali .
Bom se spet potrudo in ga spravo v čimbolj originalno stanje . Pol pa naj počiva v "miru".
lp!
Zadnjič spremenil bullet44, dne Po Jun 20, 2011 11:27 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
spet bo en lep izdelek
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
Ma ja tole bo spet u nulojanim8 napisal/-a:spet bo en lep izdelek
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
Hvala obema ..bo jaa
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
Hehe je bil že čas da malo temo osvežim, saj se dela na mopedu vsaki dan .
No okvir je bil popolnoma zbrušen do kovine, zakital sem vse neravnine in preko rjavih področij naredil premaz z špric kitom, nato pa zbrusil z vodobrusnim papirjem granulacije 2000 da so postale površine gladke.
Kupil sem barvi istih cifer kot sta original (zelena in bela kombinacija).
Tudi mašina je doživela generalko po 40tih letih, bilo je čist vse zamenjano kar je bilo izrabljeno, tudi sem jo malenkost spoliral vendar ni še to to.
Veliko delov je bilo kupljenih, saj se mi ni splačalo kromirat, tako npr imam čist nove obroče (19ke) ki ravno jutri gredo na centriranje.
Majnka še malo volje in časa pa bo za cesto, kajti dobil sem po sreči original dokument od tomosa, da za ta model ne rabiš registracije saj se smatra kot kolo s pomožnim motorjem.
No še slikovno gradivo za dokaz
lp!
No okvir je bil popolnoma zbrušen do kovine, zakital sem vse neravnine in preko rjavih področij naredil premaz z špric kitom, nato pa zbrusil z vodobrusnim papirjem granulacije 2000 da so postale površine gladke.
Kupil sem barvi istih cifer kot sta original (zelena in bela kombinacija).
Tudi mašina je doživela generalko po 40tih letih, bilo je čist vse zamenjano kar je bilo izrabljeno, tudi sem jo malenkost spoliral vendar ni še to to.
Veliko delov je bilo kupljenih, saj se mi ni splačalo kromirat, tako npr imam čist nove obroče (19ke) ki ravno jutri gredo na centriranje.
Majnka še malo volje in časa pa bo za cesto, kajti dobil sem po sreči original dokument od tomosa, da za ta model ne rabiš registracije saj se smatra kot kolo s pomožnim motorjem.
No še slikovno gradivo za dokaz
lp!
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
awesome ...kapo dol
ko bo fertik prilimaj kakšen posnetek da vidim kako brenči s tem auspuhom
ko bo fertik prilimaj kakšen posnetek da vidim kako brenči s tem auspuhom
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
hvala ..saj pol stvari je še naspol narejenih ker bi rad sprobo čimprej če vžge..(npr. gumice pedalov še niso čist čiste, ne dokonca spolirana mašina pa to) saj bo ..drugači pa grem zaj še hitro poskusit če mi ga uspe VŽGATI..poročam kak bosmejko1 napisal/-a:awesome ...kapo dol
ko bo fertik prilimaj kakšen posnetek da vidim kako brenči s tem auspuhom
Re: Tomos Colibri AO-S (restavriranje)
Motor po 40 LETAH vžgal!!!! ..vžgal je brez problema, tudi glušnik je super, saj je motor zelo tih
No za danes sem konec
lp!
No za danes sem konec
lp!