Trobenta
Trobenta
Pozdravljeni!
V nobeni od knjig za tunanje 2T motorjev nism zasledu kako bi se lahko trobenta zračunala. Če kdo ve kako se zračuna oz. ve kje se dobi formulo naj mi prosim tukaj v temo sporoči.
Hvala, lp Simon
V nobeni od knjig za tunanje 2T motorjev nism zasledu kako bi se lahko trobenta zračunala. Če kdo ve kako se zračuna oz. ve kje se dobi formulo naj mi prosim tukaj v temo sporoči.
Hvala, lp Simon
Re: Trobenta
http://www.youtube.com/watch?v=EuQ7s0M7auk
nevem če je na forumu ... ampak ta jo je sam zračunal in naredil ... še na pokojnem forumu ... kontaktiraj ga oz mu napiši comment na video
nevem če je na forumu ... ampak ta jo je sam zračunal in naredil ... še na pokojnem forumu ... kontaktiraj ga oz mu napiši comment na video
Re: Trobenta
Ta trobenta je narobe narejena,predolga in prevelika. Jo je kupil znanec že čas nazaj in je šel motor bolje brez trobente kot z njo. Prvo je potrebno razumet kaj sploh delaš s trobento,to se učiš pri fiziki v vsaki povprečni srednji šoli ko je govora o venturijevi cevi. Imaš začetni tlak P1 na vstopu v uplinjač,začetno površino(torej površino trobente) A1 ter hitrost zmesi na vhodu v uplinjač V1,ter potem na najožjem delu v uplinjaču P2,A2,V2. S tem ko se uplinjač zoža se ti poveča hitrost zmesi in pade tlak(P1>P2, A1>A2, V2>V1). Zdej je pa to povezano naprej z resonanco usisa,maš 2 glavna faktorja pri tem ki sta povezana s trobento,dolžina usisnega sistema pa hitrost potovanja zmesi(hitrost potovanja zmesi je pomembnejša!!). Ko ti večaš A1 povečuješ V2 in premikaš optimalno območje delovanja usisnega sistema v višje obrate, če pa delaš dolgo trobento pa podaljšuješ usisni sistem in premikaš optimalno delavno območje na nižje obrate in tako če narediš nesorazmerno trobento kot je na posnetku siliš motor k zelo visoki hitrosti v uplinjaču in hkrati z dolžino sistema omejuješ da bi dobro deloval na obratih. Rezultat je da motor slabo dela,v tem primeru se uporabno območje zoža na zelo ozek pas ki je pri max obratih,pri ostalih obratih pa motor mori. Pa še stvar je v tem da pri 2t motorjih ni dobro prekomerno podaljševat ali krajšat usisnega sistema za batkom v uplinjaču,ker gre hitro lahko na slabše,v nekih mejah pa lahko izboljšaš delovanje. Poenostavljeno povedano, za 2t se uporabljajo kratke trobente z faktorjem A1/A2 do največ 4.5,za 4t pa so trobente daljše in razmerje A1/A2 je manjše.
Re: Trobenta
dvomim da jo je meu tvoj znanec,ker jo mam zdj jst doma,pa sm jo kupu od enga iz logatca,k jo je sam naredu..je pa iz te 6ke drgač pa je mal zafušu tole trobento jaPVL napisal/-a:Ta trobenta je narobe narejena,predolga in prevelika. Jo je kupil znanec že čas nazaj in je šel motor bolje brez trobente kot z njo. Prvo je potrebno razumet kaj sploh delaš s trobento,to se učiš pri fiziki v vsaki povprečni srednji šoli ko je govora o venturijevi cevi. Imaš začetni tlak P1 na vstopu v uplinjač,začetno površino(torej površino trobente) A1 ter hitrost zmesi na vhodu v uplinjač V1,ter potem na najožjem delu v uplinjaču P2,A2,V2. S tem ko se uplinjač zoža se ti poveča hitrost zmesi in pade tlak(P1>P2, A1>A2, V2>V1). Zdej je pa to povezano naprej z resonanco usisa,maš 2 glavna faktorja pri tem ki sta povezana s trobento,dolžina usisnega sistema pa hitrost potovanja zmesi(hitrost potovanja zmesi je pomembnejša!!). Ko ti večaš A1 povečuješ V2 in premikaš optimalno območje delovanja usisnega sistema v višje obrate, če pa delaš dolgo trobento pa podaljšuješ usisni sistem in premikaš optimalno delavno območje na nižje obrate in tako če narediš nesorazmerno trobento kot je na posnetku siliš motor k zelo visoki hitrosti v uplinjaču in hkrati z dolžino sistema omejuješ da bi dobro deloval na obratih. Rezultat je da motor slabo dela,v tem primeru se uporabno območje zoža na zelo ozek pas ki je pri max obratih,pri ostalih obratih pa motor mori. Pa še stvar je v tem da pri 2t motorjih ni dobro prekomerno podaljševat ali krajšat usisnega sistema za batkom v uplinjaču,ker gre hitro lahko na slabše,v nekih mejah pa lahko izboljšaš delovanje. Poenostavljeno povedano, za 2t se uporabljajo kratke trobente z faktorjem A1/A2 do največ 4.5,za 4t pa so trobente daljše in razmerje A1/A2 je manjše.
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Re: Trobenta
Hvala za vso pomoč, bom neki probu skup spravt, mi je pa stvar ki si jo napisu popolnoma jasna, itak pa rabim za tillotsona, ki ima že venturijevo cev in se že prek tega mešanca pospeši.PVL napisal/-a:Ta trobenta je narobe narejena,predolga in prevelika. Jo je kupil znanec že čas nazaj in je šel motor bolje brez trobente kot z njo. Prvo je potrebno razumet kaj sploh delaš s trobento,to se učiš pri fiziki v vsaki povprečni srednji šoli ko je govora o venturijevi cevi. Imaš začetni tlak P1 na vstopu v uplinjač,začetno površino(torej površino trobente) A1 ter hitrost zmesi na vhodu v uplinjač V1,ter potem na najožjem delu v uplinjaču P2,A2,V2. S tem ko se uplinjač zoža se ti poveča hitrost zmesi in pade tlak(P1>P2, A1>A2, V2>V1). Zdej je pa to povezano naprej z resonanco usisa,maš 2 glavna faktorja pri tem ki sta povezana s trobento,dolžina usisnega sistema pa hitrost potovanja zmesi(hitrost potovanja zmesi je pomembnejša!!). Ko ti večaš A1 povečuješ V2 in premikaš optimalno območje delovanja usisnega sistema v višje obrate, če pa delaš dolgo trobento pa podaljšuješ usisni sistem in premikaš optimalno delavno območje na nižje obrate in tako če narediš nesorazmerno trobento kot je na posnetku siliš motor k zelo visoki hitrosti v uplinjaču in hkrati z dolžino sistema omejuješ da bi dobro deloval na obratih. Rezultat je da motor slabo dela,v tem primeru se uporabno območje zoža na zelo ozek pas ki je pri max obratih,pri ostalih obratih pa motor mori. Pa še stvar je v tem da pri 2t motorjih ni dobro prekomerno podaljševat ali krajšat usisnega sistema za batkom v uplinjaču,ker gre hitro lahko na slabše,v nekih mejah pa lahko izboljšaš delovanje. Poenostavljeno povedano, za 2t se uporabljajo kratke trobente z faktorjem A1/A2 do največ 4.5,za 4t pa so trobente daljše in razmerje A1/A2 je manjše.
Re: Trobenta
Jaz na nobeni specialki še nisem videl trobente, torej je stvar nepotrebna. Racing uplinjači imajo že obliko venturija tako, da ne rabiš trobente. venturi se samo lepo spolira in to je to.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Trobenta
no, mogoč ni lih pravo mesto za to vprapšanje, pa bom useen tuki uprašo ( lahko se poznej tut zbriše)
no, zanima me razlika med tillotsonom od motorne žage, in pa med tem ko so na gokradih ( al pa tut kje druge), če je kaka bistvena razlika? ena je opazna, da ma dize odzadi pr filtri, uni majo pa od strani, je še kaka druga razlika?
no, zanima me razlika med tillotsonom od motorne žage, in pa med tem ko so na gokradih ( al pa tut kje druge), če je kaka bistvena razlika? ena je opazna, da ma dize odzadi pr filtri, uni majo pa od strani, je še kaka druga razlika?
:)
Re: Trobenta
Pomojm da ne... princip je isti. Edino moj je imel dizo namesto H vijaka ker pravila ne dovoljujejo dirkačem spreminjati nastavitev med vožnjo.TOMOtoS napisal/-a:no, mogoč ni lih pravo mesto za to vprapšanje, pa bom useen tuki uprašo ( lahko se poznej tut zbriše)
no, zanima me razlika med tillotsonom od motorne žage, in pa med tem ko so na gokradih ( al pa tut kje druge), če je kaka bistvena razlika? ena je opazna, da ma dize odzadi pr filtri, uni majo pa od strani, je še kaka druga razlika?
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: Trobenta
še jst bi eno vprašanje vprašal tudi lahhko gre pozneje v izbris in sicer glede tollitsona
mam doma tollitson tolledo 20.6 ca se mi zdi da je nekje tukaj
in sedaj je zadeva takšna
1. sta dva šraufeka en je L drugi je H na sredini med njima je pa en prazen navoj kaj naj bi tam bilo
2.pol sta proti filtru dve cevki s oznakama H in s oznako L in je ena zamešena a je lahko glede tega kaj narobe??
nevem natančno katera...
res lepo prosim za odgovor saj bi ga rad namontiral pa da nebi za bw nastavljal uničenega uplinjača
lp.
mam doma tollitson tolledo 20.6 ca se mi zdi da je nekje tukaj
in sedaj je zadeva takšna
1. sta dva šraufeka en je L drugi je H na sredini med njima je pa en prazen navoj kaj naj bi tam bilo
2.pol sta proti filtru dve cevki s oznakama H in s oznako L in je ena zamešena a je lahko glede tega kaj narobe??
nevem natančno katera...
res lepo prosim za odgovor saj bi ga rad namontiral pa da nebi za bw nastavljal uničenega uplinjača
lp.
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: Trobenta
1. to maš pol ob strani za štelat ne? če je to, ponavad pride tam umes tak čep iz mesnka,...apn6s freek napisal/-a:še jst bi eno vprašanje vprašal tudi lahhko gre pozneje v izbris in sicer glede tollitsona
mam doma tollitson tolledo 20.6 ca se mi zdi da je nekje tukaj
in sedaj je zadeva takšna
1. sta dva šraufeka en je L drugi je H na sredini med njima je pa en prazen navoj kaj naj bi tam bilo
2.pol sta proti filtru dve cevki s oznakama H in s oznako L in je ena zamešena a je lahko glede tega kaj narobe??
nevem natančno katera...
res lepo prosim za odgovor saj bi ga rad namontiral pa da nebi za bw nastavljal uničenega uplinjača
lp.
2. lahko slikaš stvar?
:)