Trobenta

Predelave pogonske sile mopeda
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Trobenta

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Pozdravljeni!

V nobeni od knjig za tunanje 2T motorjev nism zasledu kako bi se lahko trobenta zračunala. Če kdo ve kako se zračuna oz. ve kje se dobi formulo naj mi prosim tukaj v temo sporoči.

Hvala, lp Simon
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

http://www.youtube.com/watch?v=EuQ7s0M7auk

nevem če je na forumu ... ampak ta jo je sam zračunal in naredil ... še na pokojnem forumu ... kontaktiraj ga oz mu napiši comment na video
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a PVL »

Ta trobenta je narobe narejena,predolga in prevelika. Jo je kupil znanec že čas nazaj in je šel motor bolje brez trobente kot z njo. Prvo je potrebno razumet kaj sploh delaš s trobento,to se učiš pri fiziki v vsaki povprečni srednji šoli ko je govora o venturijevi cevi. Imaš začetni tlak P1 na vstopu v uplinjač,začetno površino(torej površino trobente) A1 ter hitrost zmesi na vhodu v uplinjač V1,ter potem na najožjem delu v uplinjaču P2,A2,V2. S tem ko se uplinjač zoža se ti poveča hitrost zmesi in pade tlak(P1>P2, A1>A2, V2>V1). Zdej je pa to povezano naprej z resonanco usisa,maš 2 glavna faktorja pri tem ki sta povezana s trobento,dolžina usisnega sistema pa hitrost potovanja zmesi(hitrost potovanja zmesi je pomembnejša!!). Ko ti večaš A1 povečuješ V2 in premikaš optimalno območje delovanja usisnega sistema v višje obrate, če pa delaš dolgo trobento pa podaljšuješ usisni sistem in premikaš optimalno delavno območje na nižje obrate in tako če narediš nesorazmerno trobento kot je na posnetku siliš motor k zelo visoki hitrosti v uplinjaču in hkrati z dolžino sistema omejuješ da bi dobro deloval na obratih. Rezultat je da motor slabo dela,v tem primeru se uporabno območje zoža na zelo ozek pas ki je pri max obratih,pri ostalih obratih pa motor mori. Pa še stvar je v tem da pri 2t motorjih ni dobro prekomerno podaljševat ali krajšat usisnega sistema za batkom v uplinjaču,ker gre hitro lahko na slabše,v nekih mejah pa lahko izboljšaš delovanje. Poenostavljeno povedano, za 2t se uporabljajo kratke trobente z faktorjem A1/A2 do največ 4.5,za 4t pa so trobente daljše in razmerje A1/A2 je manjše.
Uporabniški avatar
pivk123
mašina
Prispevkov: 1381
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 4:36 pm
Kraj: međveđe brdo
Kontakt:

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a pivk123 »

PVL napisal/-a:Ta trobenta je narobe narejena,predolga in prevelika. Jo je kupil znanec že čas nazaj in je šel motor bolje brez trobente kot z njo. Prvo je potrebno razumet kaj sploh delaš s trobento,to se učiš pri fiziki v vsaki povprečni srednji šoli ko je govora o venturijevi cevi. Imaš začetni tlak P1 na vstopu v uplinjač,začetno površino(torej površino trobente) A1 ter hitrost zmesi na vhodu v uplinjač V1,ter potem na najožjem delu v uplinjaču P2,A2,V2. S tem ko se uplinjač zoža se ti poveča hitrost zmesi in pade tlak(P1>P2, A1>A2, V2>V1). Zdej je pa to povezano naprej z resonanco usisa,maš 2 glavna faktorja pri tem ki sta povezana s trobento,dolžina usisnega sistema pa hitrost potovanja zmesi(hitrost potovanja zmesi je pomembnejša!!). Ko ti večaš A1 povečuješ V2 in premikaš optimalno območje delovanja usisnega sistema v višje obrate, če pa delaš dolgo trobento pa podaljšuješ usisni sistem in premikaš optimalno delavno območje na nižje obrate in tako če narediš nesorazmerno trobento kot je na posnetku siliš motor k zelo visoki hitrosti v uplinjaču in hkrati z dolžino sistema omejuješ da bi dobro deloval na obratih. Rezultat je da motor slabo dela,v tem primeru se uporabno območje zoža na zelo ozek pas ki je pri max obratih,pri ostalih obratih pa motor mori. Pa še stvar je v tem da pri 2t motorjih ni dobro prekomerno podaljševat ali krajšat usisnega sistema za batkom v uplinjaču,ker gre hitro lahko na slabše,v nekih mejah pa lahko izboljšaš delovanje. Poenostavljeno povedano, za 2t se uporabljajo kratke trobente z faktorjem A1/A2 do največ 4.5,za 4t pa so trobente daljše in razmerje A1/A2 je manjše.
dvomim da jo je meu tvoj znanec,ker jo mam zdj jst doma,pa sm jo kupu od enga iz logatca,k jo je sam naredu..je pa iz te 6ke :) drgač pa je mal zafušu tole trobento ja :? :lol:
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a KVAS »

PVL napisal/-a:Ta trobenta je narobe narejena,predolga in prevelika. Jo je kupil znanec že čas nazaj in je šel motor bolje brez trobente kot z njo. Prvo je potrebno razumet kaj sploh delaš s trobento,to se učiš pri fiziki v vsaki povprečni srednji šoli ko je govora o venturijevi cevi. Imaš začetni tlak P1 na vstopu v uplinjač,začetno površino(torej površino trobente) A1 ter hitrost zmesi na vhodu v uplinjač V1,ter potem na najožjem delu v uplinjaču P2,A2,V2. S tem ko se uplinjač zoža se ti poveča hitrost zmesi in pade tlak(P1>P2, A1>A2, V2>V1). Zdej je pa to povezano naprej z resonanco usisa,maš 2 glavna faktorja pri tem ki sta povezana s trobento,dolžina usisnega sistema pa hitrost potovanja zmesi(hitrost potovanja zmesi je pomembnejša!!). Ko ti večaš A1 povečuješ V2 in premikaš optimalno območje delovanja usisnega sistema v višje obrate, če pa delaš dolgo trobento pa podaljšuješ usisni sistem in premikaš optimalno delavno območje na nižje obrate in tako če narediš nesorazmerno trobento kot je na posnetku siliš motor k zelo visoki hitrosti v uplinjaču in hkrati z dolžino sistema omejuješ da bi dobro deloval na obratih. Rezultat je da motor slabo dela,v tem primeru se uporabno območje zoža na zelo ozek pas ki je pri max obratih,pri ostalih obratih pa motor mori. Pa še stvar je v tem da pri 2t motorjih ni dobro prekomerno podaljševat ali krajšat usisnega sistema za batkom v uplinjaču,ker gre hitro lahko na slabše,v nekih mejah pa lahko izboljšaš delovanje. Poenostavljeno povedano, za 2t se uporabljajo kratke trobente z faktorjem A1/A2 do največ 4.5,za 4t pa so trobente daljše in razmerje A1/A2 je manjše.
Hvala za vso pomoč, bom neki probu skup spravt, mi je pa stvar ki si jo napisu popolnoma jasna, itak pa rabim za tillotsona, ki ima že venturijevo cev in se že prek tega mešanca pospeši.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a Pich »

Jaz na nobeni specialki še nisem videl trobente, torej je stvar nepotrebna. Racing uplinjači imajo že obliko venturija tako, da ne rabiš trobente. venturi se samo lepo spolira in to je to.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

no, mogoč ni lih pravo mesto za to vprapšanje, pa bom useen tuki uprašo :D ( lahko se poznej tut zbriše) ;)
no, zanima me razlika med tillotsonom od motorne žage, in pa med tem ko so na gokradih ( al pa tut kje druge), če je kaka bistvena razlika? ena je opazna, da ma dize odzadi pr filtri, uni majo pa od strani, je še kaka druga razlika? :D
:)
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a KVAS »

TOMOtoS napisal/-a:no, mogoč ni lih pravo mesto za to vprapšanje, pa bom useen tuki uprašo :D ( lahko se poznej tut zbriše) ;)
no, zanima me razlika med tillotsonom od motorne žage, in pa med tem ko so na gokradih ( al pa tut kje druge), če je kaka bistvena razlika? ena je opazna, da ma dize odzadi pr filtri, uni majo pa od strani, je še kaka druga razlika? :D
Pomojm da ne... princip je isti. Edino moj je imel dizo namesto H vijaka ker pravila ne dovoljujejo dirkačem spreminjati nastavitev med vožnjo.
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

še jst bi eno vprašanje vprašal tudi lahhko gre pozneje v izbris in sicer glede tollitsona
mam doma tollitson tolledo 20.6 ca se mi zdi da je nekje tukaj
in sedaj je zadeva takšna
1. sta dva šraufeka en je L drugi je H na sredini med njima je pa en prazen navoj kaj naj bi tam bilo
2.pol sta proti filtru dve cevki s oznakama H in s oznako L in je ena zamešena a je lahko glede tega kaj narobe??
nevem natančno katera...
res lepo prosim za odgovor saj bi ga rad namontiral pa da nebi za bw nastavljal uničenega uplinjača
lp.
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: Trobenta

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

apn6s freek napisal/-a:še jst bi eno vprašanje vprašal tudi lahhko gre pozneje v izbris in sicer glede tollitsona
mam doma tollitson tolledo 20.6 ca se mi zdi da je nekje tukaj
in sedaj je zadeva takšna
1. sta dva šraufeka en je L drugi je H na sredini med njima je pa en prazen navoj kaj naj bi tam bilo
2.pol sta proti filtru dve cevki s oznakama H in s oznako L in je ena zamešena a je lahko glede tega kaj narobe??
nevem natančno katera...
res lepo prosim za odgovor saj bi ga rad namontiral pa da nebi za bw nastavljal uničenega uplinjača
lp.
1. to maš pol ob strani za štelat ne? če je to, ponavad pride tam umes tak čep iz mesnka,...
2. lahko slikaš stvar? :)
:)
Odgovori