Homemade izpuh za Alpino
Objavljeno: Ne Maj 15, 2011 12:39 pm
Zdravo!
No zanč gledava od frenda Alpinota, pa sva pršla na idejo da probam naredit en izpuh po merah prou za Alpino cilinder. No in res sm se lotu izdelave, pomeru kote izpušnega in začel z računanjem. Krivino sem izbral pod kotom, kar omogoča širše območje moči in lažji pretok plinov. Potem sem se lotil difuzorja, odločil sem se za dvodelnega, kote sem pa izbral take, da omogočajo lep razpon moči. Volumen je velik kar malo zaduši moč v višjih obratih, poveča pa jo v nižjih obratih, ker sm hotu naredit en koristen, uporaben izpuh. No nato je sledila še izdelava kontrakonusa in stingerja. Dušilec je iz rosfrej cevi in je prnetan na čepe, ki sem jih naredu iz pleha. Lahko se sname cel dušilec ali pa samo čep, da se zamenja volna. Izpuh mi je estetsko kar ratu, je pa problem ker ga je bilo treba ovijat okoli štendra in zadni zvari niso najlepši. Vsekakot bi bilo lažje brez štendra ker bi lahko naredu lep, raven izpuh. No zdej pa še rezultati in primerjava z lipnikom: Torej kot sm reku motor začne vlečt v nizkih obratih in enakomerno vleče potem pa sune še na malo višjih in se razvrti v kar solidne obrate(višje ko lipnik). Težava pri lipniku je predvsem ta, da je predolga krivina, ki ni pod kotom pa še notranji fi je falen(največji fi kanala je 20mm lipnik pa ima fi krivine 25 mm, zato valovi na poti nazaj naletijo na štengo). Delovnega območja žal nism mogu pomert z obratomerom, ker mi je neki nagaju. Smo probal dva enaka oratomera na tem motorju in noben ni kazu pravilne obrate. Motor se je vrtu kr do 14000 pa take fore. Čim smo dal na 4T mode so bli obrati bolj prepričljivi vendar še zmer nevem če so realni. No v bližni prihosnoti sledi kkšn video, probal bom pa tudi usposobt obratomer. O kočni hitrosti še poročam ker še nism mel časa zmert.
Evo prilagam še slikce:
Lp, Simon
No zanč gledava od frenda Alpinota, pa sva pršla na idejo da probam naredit en izpuh po merah prou za Alpino cilinder. No in res sm se lotu izdelave, pomeru kote izpušnega in začel z računanjem. Krivino sem izbral pod kotom, kar omogoča širše območje moči in lažji pretok plinov. Potem sem se lotil difuzorja, odločil sem se za dvodelnega, kote sem pa izbral take, da omogočajo lep razpon moči. Volumen je velik kar malo zaduši moč v višjih obratih, poveča pa jo v nižjih obratih, ker sm hotu naredit en koristen, uporaben izpuh. No nato je sledila še izdelava kontrakonusa in stingerja. Dušilec je iz rosfrej cevi in je prnetan na čepe, ki sem jih naredu iz pleha. Lahko se sname cel dušilec ali pa samo čep, da se zamenja volna. Izpuh mi je estetsko kar ratu, je pa problem ker ga je bilo treba ovijat okoli štendra in zadni zvari niso najlepši. Vsekakot bi bilo lažje brez štendra ker bi lahko naredu lep, raven izpuh. No zdej pa še rezultati in primerjava z lipnikom: Torej kot sm reku motor začne vlečt v nizkih obratih in enakomerno vleče potem pa sune še na malo višjih in se razvrti v kar solidne obrate(višje ko lipnik). Težava pri lipniku je predvsem ta, da je predolga krivina, ki ni pod kotom pa še notranji fi je falen(največji fi kanala je 20mm lipnik pa ima fi krivine 25 mm, zato valovi na poti nazaj naletijo na štengo). Delovnega območja žal nism mogu pomert z obratomerom, ker mi je neki nagaju. Smo probal dva enaka oratomera na tem motorju in noben ni kazu pravilne obrate. Motor se je vrtu kr do 14000 pa take fore. Čim smo dal na 4T mode so bli obrati bolj prepričljivi vendar še zmer nevem če so realni. No v bližni prihosnoti sledi kkšn video, probal bom pa tudi usposobt obratomer. O kočni hitrosti še poročam ker še nism mel časa zmert.
Evo prilagam še slikce:
Lp, Simon