tomos colibri 1968
Objavljeno: Ne Maj 08, 2011 9:02 pm
no tkole da še jest pokažem enga od svojih mopedov.
kot vsak še ne restavreran veteran ma tudi tale nekaj pomankljivosti ampak tudi te bomo počas poštimal. v dolgoročnem planu je definitivno popolna obnova ki pa bo počakala da najprej sestavim vespo px200e in še en tomosov motorček ki pa ni veteran.
tkole je letnik 68 kar ga uvršča med zlato sredino po starosti mojih mopedov in je žal trenutno najstarejši delujoč moped , poleg njega imam še trobrzinca letnik 58 ki je bolj ali manj smrtno ranjen in bom potreboval kar nekaj novih delov in truda da se sploh premakne, in pa enega ki sicer nima ploščice ampak glede na to da je zadnja serija trobrzincov je nekje po letniku 70. je pa od vseh treh najbolj originalen. na njem ni bilo zamenjano še nič in naj bi imel še prvo barvo. funkconalne so vse ključavnice za katere mam dejansko vse originalne ključke. končna hitrost je dobrih 40 kar ni za zamerit saj moped na leto ne nardi več kot 20 kilometrov oz tolko da iz 2 leti stare gume še ni postrgal ježkov v glavnem motorček vzdržujem v delujočem stanju in se z njim zapelem kak paradni krog v lepem vremenu. zato mi tud ni tok važno da se prfektno sveti na soncu ampak da ga čimdlje obdržim takega kot je pršu iz tekočga traku
ena slikca
l.p. samo
kot vsak še ne restavreran veteran ma tudi tale nekaj pomankljivosti ampak tudi te bomo počas poštimal. v dolgoročnem planu je definitivno popolna obnova ki pa bo počakala da najprej sestavim vespo px200e in še en tomosov motorček ki pa ni veteran.
tkole je letnik 68 kar ga uvršča med zlato sredino po starosti mojih mopedov in je žal trenutno najstarejši delujoč moped , poleg njega imam še trobrzinca letnik 58 ki je bolj ali manj smrtno ranjen in bom potreboval kar nekaj novih delov in truda da se sploh premakne, in pa enega ki sicer nima ploščice ampak glede na to da je zadnja serija trobrzincov je nekje po letniku 70. je pa od vseh treh najbolj originalen. na njem ni bilo zamenjano še nič in naj bi imel še prvo barvo. funkconalne so vse ključavnice za katere mam dejansko vse originalne ključke. končna hitrost je dobrih 40 kar ni za zamerit saj moped na leto ne nardi več kot 20 kilometrov oz tolko da iz 2 leti stare gume še ni postrgal ježkov v glavnem motorček vzdržujem v delujočem stanju in se z njim zapelem kak paradni krog v lepem vremenu. zato mi tud ni tok važno da se prfektno sveti na soncu ampak da ga čimdlje obdržim takega kot je pršu iz tekočga traku
ena slikca
l.p. samo