Predelava lamo cilindra

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

filius napisal/-a:Odgovarjaš na temo k že dolgo ni aktivna oz. motorja sploh nimam več... Dellortro ferg je bolši od binga, in nevem zakaj bi bil za nepredelane motorje?
tudi mene zanima zakaj ne bi bil za nepredelane motorje dellorto? se menja dizoo če ni uredu pa je
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
tomos95
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 3:50 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a tomos95 »

Brancin napisal/-a:
smejko1 napisal/-a:ja dellorto seveda
ja najbolš ja! dellorto ni vredu zaradi tega ker je dellorto za nepradelane motorje bolš drugače pa daj bing gor ti jst povem kr mam lamota. pa kanale dej pobrust pa če si ga ti z brusnim papirjem brusu ga dej kr brust na 42.5 pa noter obvezno ambika bat. meteor je slab ker so ga kitajci začeli delat. ambika pa je še vedno italianski. pa če bi mev bi dal jst bing 21 tak ko mam jst na e90 sam na 6-ki ko mam lamota mam pa 18.
:roll: dej ne poki
tomos95
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 3:50 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a tomos95 »

Seveda da je dellorto velik bolši... lahko kupš dize,igle,atomizatorje...pr bingu pa nedobiš več tega
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Bracin ti pa bučke serješ ambika so indijski bati in niso bolši od meteorja...

Manufacturing Unit:
SHREE AMBIKA INDUSTRIES (REGD)
E-126, Bulandshaher Road Industrial Area,
Ghaziabad - 201001, Uttar Pradesh (India)
yamaha36
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Dec 20, 2009 6:49 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a yamaha36 »

aljo69 napisal/-a:Bracin ti pa bučke serješ ambika so indijski bati in niso bolši od meteorja...

Manufacturing Unit:
SHREE AMBIKA INDUSTRIES (REGD)
E-126, Bulandshaher Road Industrial Area,
Ghaziabad - 201001, Uttar Pradesh (India)
konig je najboljšii
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Jp to je res zakon bat, samo problem ga je dobit, približno 1 leto nazaj sem menda vzel, zadnjega (38.5 L) pri Naktigalu v kranju... Od takrat nima drugega kot pa meteorja...

Drugače pa kot zanimivost, vsi starejši Tomosi so imeli notri Elko koing bat... ;)

Aja še nekaj, eni mislijo da je elko ime za L bat... Vendar ni Elko je proizvajalec batov, oz. polno ime je elko koing.. lahko so L lahko so navadni....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a PVL »

Ma se prov nasmejim ko berem te poste :D Nemoreš vrjet da ljudje pišejo take bedarije in v to še vrjamejo :D Sam par odgovorov...Ambika so indijski bati grobe obdelave,malo manj kvalitetnega materiala,primerljivi z sukoki,pa tud tolerance teh batov so ponekod mal mim. Uglavnem če ga mal obdelaš gre,za navite mašine raje ne. Meteor so še vedno italjanski bati,mehkeši alu,toleranca delana za zračno hlajene motorje,delovno temp prenese višjo,dovolj so kvalitetni in primerno lahki.pod navadnim obročkom meri 15 stotk pod mero. Konig pa je iz kvalitetnega materiala,je najtežji med bati,kar sicer ni dobro sam jebi ga...tisto kar večina ne razume,konig ma toleranco delano za nižje delavne temp(do 100 nekje) in je zato primeren za h20 mašine(d6 pa to k laufajo na cca 65° C) al pa za motorje k se ne grejejo tok. Pod navadnim obročkom meri 10 stotk pod osnovno mero. Lahko ga daš tud v motor k se bol greje ampak pol more bit osnovna toleranca cilindra že večja. Zdej jaz bom tko reku,če mate pravilno brušen cilindr je meteor super(za gus cilindre od 6-9 stotk med batom in cil),če vam pa že novo zbrusijo na 10 stotk lufta(mera cilindra npr 38,55 pol pa bati so po standardu 5 stotk pod mero-38,45) bo pa konig sigurno bolje delal. Večinoma žal "narobe" zbrusijo,kr se s tem zavarujejo,da ti bat sigurno nebo zagrabu. Upam da vam je vsaj mal bol jasn,so pa razne izjeme,težko je vse opisat ker je od cilindra do cilindra pol drugače. Drgač pa elko-koniga je mel samo e90 pa noben drug,v originalu.

Lp.
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a z@n »

Lepo si tole napisu ja, morm rečt da ma sukoki res toleranco u kurcu, ker je vsak bat čisto drugačen :?
Uporabniški avatar
UTTuning
glava cilindra
Prispevkov: 661
Pridružen: To Avg 18, 2009 1:20 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a UTTuning »

PVL napisal/-a:Ma se prov nasmejim ko berem te poste :D Nemoreš vrjet da ljudje pišejo take bedarije in v to še vrjamejo :D Sam par odgovorov...Ambika so indijski bati grobe obdelave,malo manj kvalitetnega materiala,primerljivi z sukoki,pa tud tolerance teh batov so ponekod mal mim. Uglavnem če ga mal obdelaš gre,za navite mašine raje ne. Meteor so še vedno italjanski bati,mehkeši alu,toleranca delana za zračno hlajene motorje,delovno temp prenese višjo,dovolj so kvalitetni in primerno lahki.pod navadnim obročkom meri 15 stotk pod mero. Konig pa je iz kvalitetnega materiala,je najtežji med bati,kar sicer ni dobro sam jebi ga...tisto kar večina ne razume,konig ma toleranco delano za nižje delavne temp(do 100 nekje) in je zato primeren za h20 mašine(d6 pa to k laufajo na cca 65° C) al pa za motorje k se ne grejejo tok. Pod navadnim obročkom meri 10 stotk pod osnovno mero. Lahko ga daš tud v motor k se bol greje ampak pol more bit osnovna toleranca cilindra že večja. Zdej jaz bom tko reku,če mate pravilno brušen cilindr je meteor super(za gus cilindre od 6-9 stotk med batom in cil),če vam pa že novo zbrusijo na 10 stotk lufta(mera cilindra npr 38,55 pol pa bati so po standardu 5 stotk pod mero-38,45) bo pa konig sigurno bolje delal. Večinoma žal "narobe" zbrusijo,kr se s tem zavarujejo,da ti bat sigurno nebo zagrabu. Upam da vam je vsaj mal bol jasn,so pa razne izjeme,težko je vse opisat ker je od cilindra do cilindra pol drugače. Drgač pa elko-koniga je mel samo e90 pa noben drug,v originalu.

Lp.

hehe. maš prau... ko berem od tega Brancina kometarje se sam smejim :D drgač pa lpo si spisal zadevo :D
Uporabniški avatar
klemenm2
specjalka
Prispevkov: 3199
Pridružen: Ne Avg 30, 2009 10:59 pm
Kraj: LJ - Brod

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a klemenm2 »

super razlaga... hvala.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Odgovori