tudi mene zanima zakaj ne bi bil za nepredelane motorje dellorto? se menja dizoo če ni uredu pa jefilius napisal/-a:Odgovarjaš na temo k že dolgo ni aktivna oz. motorja sploh nimam več... Dellortro ferg je bolši od binga, in nevem zakaj bi bil za nepredelane motorje?
Predelava lamo cilindra
Re: Predelava lamo cilindra
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: Predelava lamo cilindra
dej ne pokiBrancin napisal/-a:ja najbolš ja! dellorto ni vredu zaradi tega ker je dellorto za nepradelane motorje bolš drugače pa daj bing gor ti jst povem kr mam lamota. pa kanale dej pobrust pa če si ga ti z brusnim papirjem brusu ga dej kr brust na 42.5 pa noter obvezno ambika bat. meteor je slab ker so ga kitajci začeli delat. ambika pa je še vedno italianski. pa če bi mev bi dal jst bing 21 tak ko mam jst na e90 sam na 6-ki ko mam lamota mam pa 18.smejko1 napisal/-a:ja dellorto seveda
Re: Predelava lamo cilindra
Seveda da je dellorto velik bolši... lahko kupš dize,igle,atomizatorje...pr bingu pa nedobiš več tega
Re: Predelava lamo cilindra
Bracin ti pa bučke serješ ambika so indijski bati in niso bolši od meteorja...
Manufacturing Unit:
SHREE AMBIKA INDUSTRIES (REGD)
E-126, Bulandshaher Road Industrial Area,
Ghaziabad - 201001, Uttar Pradesh (India)
Manufacturing Unit:
SHREE AMBIKA INDUSTRIES (REGD)
E-126, Bulandshaher Road Industrial Area,
Ghaziabad - 201001, Uttar Pradesh (India)
Re: Predelava lamo cilindra
konig je najboljšiialjo69 napisal/-a:Bracin ti pa bučke serješ ambika so indijski bati in niso bolši od meteorja...
Manufacturing Unit:
SHREE AMBIKA INDUSTRIES (REGD)
E-126, Bulandshaher Road Industrial Area,
Ghaziabad - 201001, Uttar Pradesh (India)
Re: Predelava lamo cilindra
Jp to je res zakon bat, samo problem ga je dobit, približno 1 leto nazaj sem menda vzel, zadnjega (38.5 L) pri Naktigalu v kranju... Od takrat nima drugega kot pa meteorja...
Drugače pa kot zanimivost, vsi starejši Tomosi so imeli notri Elko koing bat...
Aja še nekaj, eni mislijo da je elko ime za L bat... Vendar ni Elko je proizvajalec batov, oz. polno ime je elko koing.. lahko so L lahko so navadni....
Drugače pa kot zanimivost, vsi starejši Tomosi so imeli notri Elko koing bat...
Aja še nekaj, eni mislijo da je elko ime za L bat... Vendar ni Elko je proizvajalec batov, oz. polno ime je elko koing.. lahko so L lahko so navadni....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Predelava lamo cilindra
Ma se prov nasmejim ko berem te poste Nemoreš vrjet da ljudje pišejo take bedarije in v to še vrjamejo Sam par odgovorov...Ambika so indijski bati grobe obdelave,malo manj kvalitetnega materiala,primerljivi z sukoki,pa tud tolerance teh batov so ponekod mal mim. Uglavnem če ga mal obdelaš gre,za navite mašine raje ne. Meteor so še vedno italjanski bati,mehkeši alu,toleranca delana za zračno hlajene motorje,delovno temp prenese višjo,dovolj so kvalitetni in primerno lahki.pod navadnim obročkom meri 15 stotk pod mero. Konig pa je iz kvalitetnega materiala,je najtežji med bati,kar sicer ni dobro sam jebi ga...tisto kar večina ne razume,konig ma toleranco delano za nižje delavne temp(do 100 nekje) in je zato primeren za h20 mašine(d6 pa to k laufajo na cca 65° C) al pa za motorje k se ne grejejo tok. Pod navadnim obročkom meri 10 stotk pod osnovno mero. Lahko ga daš tud v motor k se bol greje ampak pol more bit osnovna toleranca cilindra že večja. Zdej jaz bom tko reku,če mate pravilno brušen cilindr je meteor super(za gus cilindre od 6-9 stotk med batom in cil),če vam pa že novo zbrusijo na 10 stotk lufta(mera cilindra npr 38,55 pol pa bati so po standardu 5 stotk pod mero-38,45) bo pa konig sigurno bolje delal. Večinoma žal "narobe" zbrusijo,kr se s tem zavarujejo,da ti bat sigurno nebo zagrabu. Upam da vam je vsaj mal bol jasn,so pa razne izjeme,težko je vse opisat ker je od cilindra do cilindra pol drugače. Drgač pa elko-koniga je mel samo e90 pa noben drug,v originalu.
Lp.
Lp.
Re: Predelava lamo cilindra
Lepo si tole napisu ja, morm rečt da ma sukoki res toleranco u kurcu, ker je vsak bat čisto drugačen
Re: Predelava lamo cilindra
PVL napisal/-a:Ma se prov nasmejim ko berem te poste Nemoreš vrjet da ljudje pišejo take bedarije in v to še vrjamejo Sam par odgovorov...Ambika so indijski bati grobe obdelave,malo manj kvalitetnega materiala,primerljivi z sukoki,pa tud tolerance teh batov so ponekod mal mim. Uglavnem če ga mal obdelaš gre,za navite mašine raje ne. Meteor so še vedno italjanski bati,mehkeši alu,toleranca delana za zračno hlajene motorje,delovno temp prenese višjo,dovolj so kvalitetni in primerno lahki.pod navadnim obročkom meri 15 stotk pod mero. Konig pa je iz kvalitetnega materiala,je najtežji med bati,kar sicer ni dobro sam jebi ga...tisto kar večina ne razume,konig ma toleranco delano za nižje delavne temp(do 100 nekje) in je zato primeren za h20 mašine(d6 pa to k laufajo na cca 65° C) al pa za motorje k se ne grejejo tok. Pod navadnim obročkom meri 10 stotk pod osnovno mero. Lahko ga daš tud v motor k se bol greje ampak pol more bit osnovna toleranca cilindra že večja. Zdej jaz bom tko reku,če mate pravilno brušen cilindr je meteor super(za gus cilindre od 6-9 stotk med batom in cil),če vam pa že novo zbrusijo na 10 stotk lufta(mera cilindra npr 38,55 pol pa bati so po standardu 5 stotk pod mero-38,45) bo pa konig sigurno bolje delal. Večinoma žal "narobe" zbrusijo,kr se s tem zavarujejo,da ti bat sigurno nebo zagrabu. Upam da vam je vsaj mal bol jasn,so pa razne izjeme,težko je vse opisat ker je od cilindra do cilindra pol drugače. Drgač pa elko-koniga je mel samo e90 pa noben drug,v originalu.
Lp.
hehe. maš prau... ko berem od tega Brancina kometarje se sam smejim drgač pa lpo si spisal zadevo
Re: Predelava lamo cilindra
super razlaga... hvala.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)