Predelava lamo cilindra
Re: Predelava lamo cilindra
Zanima me še kako je z podlaganjem cilindra.Jaz nevem ali bi uporabil 3 ali 4 tesnila ker se mi zdi da so 4 preveč in 3 premalo.In me zanima kaj je bolje malo več kot mm ali malo manj?
Re: Predelava lamo cilindra
podlaganje z tesnili nebo ok .. sčasoma bo dobl luft ker se bodo stisnala ... uporab kovinogogiiiii napisal/-a:Zanima me še kako je z podlaganjem cilindra.Jaz nevem ali bi uporabil 3 ali 4 tesnila ker se mi zdi da so 4 preveč in 3 premalo.In me zanima kaj je bolje malo več kot mm ali malo manj?
Re: Predelava lamo cilindra
Aha bom pa poskusil s kovino.Zasledil sem že da jih je kar nekaj uporabljalo tesnila....
Re: Predelava lamo cilindra
Z fleksom je res mal huda. Zdalje sem zmeril bat in poračunal kote. Bat bo treba odrezati 2-4 mm. Sedaj je dolg 48 mm.filius napisal/-a: Je ker se gre za stvar ki na delovanja nima vpliva, ker maš "mojstre" ki vrat poberejo s fleksarco, tam pa veš da je toleranca tudi +/- 1mm
Če imaš vse tako kot si rekel, mislim da je potrebno bat skrajšat za okoli 1mm, se ne spomnim več točno, ajbolje da se to preveri, ko imaš vse mopedu, in preveriš kote odpiranja oz. jih uskladiš.
Re: Predelava lamo cilindra
Sj mislim da je blo govora nekaj o 46mm če se ne motim, spet odvisno od cilindra.
Za podlaganje sam uporabljam material za tesnila za glave kamionev, material je debel dober mm in je super.
Za podlaganje sam uporabljam material za tesnila za glave kamionev, material je debel dober mm in je super.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Predelava lamo cilindra
Ampak še vedno ne vem, ali bi delal junior izpuh ali na novo izračunal.
Re: Predelava lamo cilindra
ja če delaš junior kanale, bi lahko dal od juniorja izpuh se ti ne zdi? Razen če misliš da ni dovolj dober, ga preračunaj na novo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Predelava lamo cilindra
Pa ne vem, zato pa sprašujem. Verjetno slab že ne more biti.
Re: Predelava lamo cilindra
slab nebo ... ampak junior je drugač 50cc lamo pa 60cc mogoče mal večji stinger ?robivitez napisal/-a:Pa ne vem, zato pa sprašujem. Verjetno slab že ne more biti.
Re: Predelava lamo cilindra
16.5 stinger sem mel sam, res pa da sem imel brušenega na 44mm, pomoje če daš 16mm stinger, osee ostalo pa kakor je pa bo superaljo69 napisal/-a:slab nebo ... ampak junior je drugač 50cc lamo pa 60cc mogoče mal večji stinger ?robivitez napisal/-a:Pa ne vem, zato pa sprašujem. Verjetno slab že ne more biti.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!