Predelava lamo cilindra

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Živjo!

Najprej se oproščam ker (mogoče) odperam temo ki že obstaja njekje, vem da je bilo nekje opisano kako predelati lamo cly vendar ne najdem več... Tako da če že obstaja lahko modelator temo zaklene, bi pa prosil link od one teme....

Sedaj pa k vprašanju... Pred kratkim sem zamenjal original ATX cly za Lamo cly orginalen premera 42mm in lepo ohranjen, malo sem ga očistil z 1000 brusilnim papirjem in zgleda ko nov :P Cly je cicer ze predelan da paša na APN- bloke, vendar me zanima kaj je treba še narediti da bi iz cly potegnil max kar se da. Torej nekje sem bral da je Lamo CLY za 0.8 mm višji od navadnega cly ter da je za isto odpiranje kanalov potrebno podložiti cly za 1mm ter ga skrajšati za 1.8mm.

Bat bom uporabil Meteorjel L, ki je malo rabljen ( lavfal je v eni apn-ki ene 20 min ) kateremu bom kupil nove batne obročke... Ja vem da ni dobro dajati stvari stvari skupaj vendar, če bo deloval tako kot je treba ja bom dal pobrusit na 42.5 in dal potem notri novi bat........

Sedaj pa Kateri vplinjač bi po vašem najbol pasal gori... Imam Bing 18 ter Dellortro 19, sprašujem zato ker moram vedeti za katerga naj dam našvasati krivino.....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

ja dellorto seveda
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a z@n »

Med tema dvema 100% dellorto, sam drgač je tut bing čist ql
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Evo nekaj besedil na temo predelave lamo cly... Mogoče kakemu pomaga...
Podložiš cilinder kjer naseda na mašino. Namesto 1 tesnila jih vzameš 5-7; odvisno od debeline tesnila; dobit morš debelino ene 0,5mm.

Z tem pomakneš cilinder (pretočne ter izpušni kana(l višje, kar ti rezultira kot daljši časi odprtja kanalov(navor v nekoliko višjih obratih, vendar še vedno odličen v nizkih vrtljajih). Z tem postane LAMO cilinder uporaben za širše območje vrtljajev.
Tukaj zgubiš kompresijsko razmerje, zato moraš zbrusiti glavo, ali namontirat od tribrzinca brez tesnila.
Komp. lahko večaš, vendar ne boš skoraj nič profitiral, samo ležaj na blajerci začne močno trpeti, pa če maš večji frgazer boš cilinder posledično pregrel... pa še svečke ti bodo skoz crkavale...
Izpušni kanal lahko tudi pobrusiš za kak mm po višini in nekoliko po širini; pazi da se ti ne bodo zatikali obročki.
Zmanjša se ti odprtje ses. kanala, zato bi lahko bat skrajšal za 0,5mm, če pa boš namontiral večji uplinjač pa pusti pri miru. Z daljšim spodnim robom bata ogromno profitiraš pri volumskem polnjenju z zmesjo pri nizkih obratih.
Kar sem jaz prešravbal sem videl, da mu na zgoraj opisano najbolj paše "LIPNIK za BT-ja".
Torej imam kar nekaj izkušenj z lamo in bt cilindrom, zato bi rad razjasnil nekaj stvari, ki nekaterim še zdaj niso jasne. na nekem drugem forumu sem zasledil, kako nekateri pišejo, da ima lamo cilinder manjše kote kot cilinder od 4-ke, no to ne bo držalo. ima manjše kote kot bt. naprimer bt cilinder ima moč 5,4 konja lamo ima moč 4,5 konja, vendar je ta moč zelo relativna. lamo, seveda govorim o originalu, ki se nahaja na kosilnici ali izvenkrmnem motorju ima kompresijo 8-1 bt tudi original ima 11-1. lamo je v originalu opremljen z zelo bogim izpušnim sistemom, bt ima mnogo boljšega. prav tako ima lamo za 3 številke manjši uplinjač od bt-ja. lamo je tudi višji, za 1 mm tako da bat ne pride do vrha.
če opremimo lamo cilinder z bt izpuhom, bt uplinjačem, znižamo cilinder, znižamo glavo do bt kompresije dobimo približno 1,5 konja večjo moč, kot jo ima original bt. res je pa da se lamo ne vrti na toliko obratih, kot bt, kar se uspešno rešuje z večjim sprednjim oz manjšim zadnjim verižnikom. lamo ima tudi kar nekaj potenciala za piljenje vsekakor dosti več kot cilinder od 4-ke.Bt original ima L bat lamo ga nima. L 42 je potrebno odrezati na bt mero se pravi, od vrha zgornjega obročka do konca bata je mera 46,3, da dobiš iz lamota moč, ki sem jo že omenil.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

No odločitev je padla, zaenkrat bom uporabil original Bing 18 vplinjač, saj imam zanj veliko diz tako da bom lahko lažje naštimal motor... ( za dellortra nimam nobene druge dize :cry: ) Izpuh bom pustil tudi BT lipnika... saj je motor tih pa tudi na drugem forumu so ga priporočali. Sedaj slik nažalost še ni, vendar danes sem izdelal tesnilo iz 1mm debelega materiala za tesnila... tako da bodo koti odpiranja pravi... Glava je bila že prej znižana bo pa od APN-a ker druge nimam...

Jutri moram skočit v Velota po obročke, nato pa počasi naprej

Pokrove za hlajenje in veternico že imam , tako da predvidevam da bo med vikendom testna vožnja...

Mogoče kdo ve katera bi bila najprimernejsa svečka, samo ne bosna !
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a PVL »

Te lamovci so v originalu prov čudno zastavljeni. Morš mal podlagat cilindr pa z vrha dol stružt da je kej od njega,pa kanale treba predelat. A si zmeru kote odpiranja da veš da bodo pol pravi? Obročkov ti ni treba menjat če so laufal samo 20 minut ker so potem še novi. Da se ulaufajo rabijo dlje. Svečka NGK 8 ,denso 24 al pa champion 78.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Nisem meril nič, delam po "načrtu" iz neta... Izdelal sem 1mm debelo tesnilo, ter danes postručil cly, do te mere da sta vrh bata in cly poravnana med sabo... Kapa je od APN-a ki je znižana, ina ima predelan kompresiski prostor.

Jutri če bo čas izdelam reducirko za izpuh ter ferg, potem pa bo že čas za testno probo...

Slika

Slika

Slika

Slika
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a z@n »

Poroči kko bo šlo pol ;)
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Vglavnem, iz 2 kosov 1cm debelega aluminija sem naredil dinstančnik, ki sem ga vstavil med vplinjač in CLY, Reducirko za izpuh pa mi je sešvasal foter iz železa. Vglavnem trenutno še vse gleda bol tako-tako, vendar počasi da zrihtam kakor sem mislil pa bo...

Vglavnem naštimam štrom odprem bencin, probam zakurblat nič, ga zapeljem iz delavnice, dam v prvo porinem nič... Tuhtam kaj bi blo, navsezadnje zamenjam svečko, s bosna F75 (druge nisem imel) In glej vžge v prvo... Skratka deluje ok, moči ima dosti več kot Bt cly glede končne nevem,sam sem naredil samo dva kroga po dvorišču, več pa nisem saj sploh nisem dal gor veternice in plehov....

Posnetek prilepim kmalu.... Samo ga moram nekako zmanjšat ba ga lahko dam na net...

In še slike:

Slika

Slika

Slika
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori