Predelava lamo cilindra

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
gogiiiii
vplinjač
Prispevkov: 314
Pridružen: Ne Okt 09, 2011 2:10 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a gogiiiii »

Zanima me še kako je z podlaganjem cilindra.Jaz nevem ali bi uporabil 3 ali 4 tesnila ker se mi zdi da so 4 preveč in 3 premalo.In me zanima kaj je bolje malo več kot mm ali malo manj?
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

gogiiiii napisal/-a:Zanima me še kako je z podlaganjem cilindra.Jaz nevem ali bi uporabil 3 ali 4 tesnila ker se mi zdi da so 4 preveč in 3 premalo.In me zanima kaj je bolje malo več kot mm ali malo manj?
podlaganje z tesnili nebo ok .. sčasoma bo dobl luft ker se bodo stisnala ... uporab kovino
gogiiiii
vplinjač
Prispevkov: 314
Pridružen: Ne Okt 09, 2011 2:10 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a gogiiiii »

Aha bom pa poskusil s kovino.Zasledil sem že da jih je kar nekaj uporabljalo tesnila....
robivitez
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 2:13 pm
Kraj: Dobrna texas

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a robivitez »

filius napisal/-a: Je ker se gre za stvar ki na delovanja nima vpliva, ker maš "mojstre" ki vrat poberejo s fleksarco, tam pa veš da je toleranca tudi +/- 1mm

Če imaš vse tako kot si rekel, mislim da je potrebno bat skrajšat za okoli 1mm, se ne spomnim več točno, ajbolje da se to preveri, ko imaš vse mopedu, in preveriš kote odpiranja oz. jih uskladiš.
Z fleksom je res mal huda. Zdalje sem zmeril bat in poračunal kote. Bat bo treba odrezati 2-4 mm. Sedaj je dolg 48 mm. :)
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

Sj mislim da je blo govora nekaj o 46mm če se ne motim, spet odvisno od cilindra.

Za podlaganje sam uporabljam material za tesnila za glave kamionev, material je debel dober mm in je super.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
robivitez
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 2:13 pm
Kraj: Dobrna texas

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a robivitez »

Ampak še vedno ne vem, ali bi delal junior izpuh ali na novo izračunal. :)
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a macula »

ja če delaš junior kanale, bi lahko dal od juniorja izpuh se ti ne zdi? Razen če misliš da ni dovolj dober, ga preračunaj na novo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
robivitez
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 2:13 pm
Kraj: Dobrna texas

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a robivitez »

Pa ne vem, zato pa sprašujem. Verjetno slab že ne more biti. :D
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

robivitez napisal/-a:Pa ne vem, zato pa sprašujem. Verjetno slab že ne more biti. :D
slab nebo ... ampak junior je drugač 50cc lamo pa 60cc mogoče mal večji stinger ?
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

aljo69 napisal/-a:
robivitez napisal/-a:Pa ne vem, zato pa sprašujem. Verjetno slab že ne more biti. :D
slab nebo ... ampak junior je drugač 50cc lamo pa 60cc mogoče mal večji stinger ?
16.5 stinger sem mel sam, res pa da sem imel brušenega na 44mm, pomoje če daš 16mm stinger, osee ostalo pa kakor je pa bo super :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori