Predelava lamo cilindra

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
robivitez
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 2:13 pm
Kraj: Dobrna texas

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a robivitez »

Aha, to pomeni, od 45,90 do 45,95? :D
Uporabniški avatar
Fakircek
zariban cilinder
Prispevkov: 129
Pridružen: So Maj 05, 2012 10:18 am
Kraj: Idrija

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a Fakircek »

to pomen 45.5-46.5
odvisno kok lufta majo bloki. apn cilinder ma vrat skor točno 46
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

robivitez napisal/-a:Aha, to pomeni, od 45,90 do 45,95? :D
Kok znate eni komplicirat :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
robivitez
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 2:13 pm
Kraj: Dobrna texas

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a robivitez »

Nekaj desetink gor dol v strojništvu pač ni kompliciranje. :D
V glavnem danes sem to postružil. Plan je kanale pobrusiti na junior mere, 19 mm fergazer. Ne vem še pa kakšen izpuh. V vsakem primeru bo po meri varjen. Bo dober junior izpuh, ali se da narediti kaj boljšega?

Torej 19 fergazer ostane, kar se tiče pa kanalov in izpuha pa če je še kaka boljša varjanta za več konjev pa prosim predlagajte.

Lp

Robi
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a a35 »

glede nato da maš lamo ki je fi 42 in junior mere bi dal komot večji fergazer :D
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
gogiiiii
vplinjač
Prispevkov: 314
Pridružen: Ne Okt 09, 2011 2:10 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a gogiiiii »

Za lamo sem kupil navaden 42mm bat in me zanima če priporočate rezanje bata(mislim če je kakšna občutna razlika)?
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

gogiiiii napisal/-a:Za lamo sem kupil navaden 42mm bat in me zanima če priporočate rezanje bata(mislim če je kakšna občutna razlika)?
na pou ga prerež ja ... bol leti ker je lažji bat ...:?

rezat na blef je brezveze ... bat se reže da se doseže večji kot sesanja ... morš pa vedet kaj hočeš dosežt in kolko je primerno ...
gogiiiii
vplinjač
Prispevkov: 314
Pridružen: Ne Okt 09, 2011 2:10 pm

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a gogiiiii »

aljo69 napisal/-a:
gogiiiii napisal/-a:Za lamo sem kupil navaden 42mm bat in me zanima če priporočate rezanje bata(mislim če je kakšna občutna razlika)?


Se opravičujem za ta nesmiselen post.Res nevem kaj sem študiral....(drugače se pa gre za original lamo znižan in podložen) :roll:
robivitez
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 2:13 pm
Kraj: Dobrna texas

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a robivitez »

a35 napisal/-a:glede nato da maš lamo ki je fi 42 in junior mere bi dal komot večji fergazer :D
Zaenkrat imam 19 mm doma in ta bo ostal. Torej kaj priporočate, junior mere kanalov in izpuh ali kaj druga?

Lp

Robi
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava lamo cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

robivitez napisal/-a:Nekaj desetink gor dol v strojništvu pač ni kompliciranje. :D
Je ker se gre za stvar ki na delovanja nima vpliva, ker maš "mojstre" ki vrat poberejo s fleksarco, tam pa veš da je toleranca tudi +/- 1mm

Če imaš vse tako kot si rekel, mislim da je potrebno bat skrajšat za okoli 1mm, se ne spomnim več točno, ajbolje da se to preveri, ko imaš vse mopedu, in preveriš kote odpiranja oz. jih uskladiš.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori