pa morem pol spet švasat ker nepaše direktrokozimic napisal/-a:Potem pa najbolje da probas enega ter drugega pa bos vido razlikotomostuner napisal/-a:avspuh po merah je drag pa se mi ga ne splača delat za tu gor me pa še vedno zanima ker od teh dveh naštetih je bolši.
Predelava lamo cilindra
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Predelava lamo cilindra
tomos 4 life
Re: Predelava lamo cilindra
Ma ja točno hya pac z moje strani poverca ni nwm ka sm sprobal pa ke vlka razlikatomostuner napisal/-a:pa morem pol spet švasat ker nepaše direktrokozimic napisal/-a:Potem pa najbolje da probas enega ter drugega pa bos vido razlikotomostuner napisal/-a:avspuh po merah je drag pa se mi ga ne splača delat za tu gor me pa še vedno zanima ker od teh dveh naštetih je bolši.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 6
- Pridružen: Če Avg 18, 2016 8:48 pm
Re: Predelava lamo cilindra
Zdravo
Imam APN6 z lamo cilindrom, delorto 15, auspuh izdelan po izračunu(ethaust kalkulator).
Sedaj gre moped okoli 75 do 80km/h.
Ker ni nikoli preveč bi rad še malo dodal.
Imam nekaj vprašanj:
-pred leti sem na netu našel krog, ga sprintal in dal na magnet ter s tem spremljal čas(kot) odpiranja kanalov.
Na njem je bilo možno razbrati kote za brušenje kanalov in sicer za malo navit in do limita navit motor.
Je morda to še mogoče kje dobiti?
-za delorto UA 15S bi potreboval novo(manjšo) dizo, ker mi s sedanjo zaliva motor. Za enkrat sem to rešil z dvema žičkama, ki sem jih vstavil. Morda kdo ve kje se to dobi?
-kakšen je najboljši priporočljiv predvžig za moj setup? Sedaj imam 1,5mm pred ZMT.
Morda kakšen nasvet?
LP
Imam APN6 z lamo cilindrom, delorto 15, auspuh izdelan po izračunu(ethaust kalkulator).
Sedaj gre moped okoli 75 do 80km/h.
Ker ni nikoli preveč bi rad še malo dodal.
Imam nekaj vprašanj:
-pred leti sem na netu našel krog, ga sprintal in dal na magnet ter s tem spremljal čas(kot) odpiranja kanalov.
Na njem je bilo možno razbrati kote za brušenje kanalov in sicer za malo navit in do limita navit motor.
Je morda to še mogoče kje dobiti?
-za delorto UA 15S bi potreboval novo(manjšo) dizo, ker mi s sedanjo zaliva motor. Za enkrat sem to rešil z dvema žičkama, ki sem jih vstavil. Morda kdo ve kje se to dobi?
-kakšen je najboljši priporočljiv predvžig za moj setup? Sedaj imam 1,5mm pred ZMT.
Morda kakšen nasvet?
LP
Re: Predelava lamo cilindra
motorist999 napisal/-a:Zdravo
Imam APN6 z lamo cilindrom, delorto 15, auspuh izdelan po izračunu(ethaust kalkulator).
Sedaj gre moped okoli 75 do 80km/h.
Ker ni nikoli preveč bi rad še malo dodal.
Imam nekaj vprašanj:
-pred leti sem na netu našel krog, ga sprintal in dal na magnet ter s tem spremljal čas(kot) odpiranja kanalov.
Na njem je bilo možno razbrati kote za brušenje kanalov in sicer za malo navit in do limita navit motor.
Je morda to še mogoče kje dobiti?
-za delorto UA 15S bi potreboval novo(manjšo) dizo, ker mi s sedanjo zaliva motor. Za enkrat sem to rešil z dvema žičkama, ki sem jih vstavil. Morda kdo ve kje se to dobi?
-kakšen je najboljši priporočljiv predvžig za moj setup? Sedaj imam 1,5mm pred ZMT.
Morda kakšen nasvet?
LP
Prvo nam moraš povedati, koliko VEČ bi rad šel...za par kilometrov, se bi glavo splačalo predelat...squish pas, pravo kompresjisko razmerje...
Lp!
Re: Predelava lamo cilindra
Z dobrim tuningom spraviš lamota prek 100km/h. Ampak se moraš zavedat, da moraš menjat; ojnico, fergazer, izpuh, napilit cilinder skoraj na maximum in pol kolko se spomnim so lamoti meli različne fi-je cilindrov, takda odvisno kaj imaš! Pa če imaš preveč denarja še kakšen PVL gor.motorist999 napisal/-a:Zdravo
Imam APN6 z lamo cilindrom, delorto 15, auspuh izdelan po izračunu(ethaust kalkulator).
Sedaj gre moped okoli 75 do 80km/h.
Ker ni nikoli preveč bi rad še malo dodal.
Imam nekaj vprašanj:
-pred leti sem na netu našel krog, ga sprintal in dal na magnet ter s tem spremljal čas(kot) odpiranja kanalov.
Na njem je bilo možno razbrati kote za brušenje kanalov in sicer za malo navit in do limita navit motor.
Je morda to še mogoče kje dobiti?
-za delorto UA 15S bi potreboval novo(manjšo) dizo, ker mi s sedanjo zaliva motor. Za enkrat sem to rešil z dvema žičkama, ki sem jih vstavil. Morda kdo ve kje se to dobi?
-kakšen je najboljši priporočljiv predvžig za moj setup? Sedaj imam 1,5mm pred ZMT.
Morda kakšen nasvet?
LP
Za dize poglej na cilinder.si, skuterist.si
Vžig pa moraš sam ugotovit in to z poskušanjem. Če moped razvije obrate v leru in v prestavah je vredu.
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Re: Predelava lamo cilindra
tole si vrjetno mislil "degree wheel" če ti ta ne ustreza jih ima še google ogromno
http://www.triumphrat.net/attachments/c ... ngdisc.jpg
hja naslednja stopnja bi bila kot opisano glava, podlaganje cilindra (podložiš za 1mm, predelaš glavo, da se vsede nižje v cilinder).. se mogoče še kaj popravi kanale pa mogoče večji vplinjač in potem spet pravi izpuh... ni blo rečeno da se SLC izpuh najbolše obnese na lamotu ? torej si narediš kopijo tistega mere so pa v tehničnem arhivu
http://www.triumphrat.net/attachments/c ... ngdisc.jpg
hja naslednja stopnja bi bila kot opisano glava, podlaganje cilindra (podložiš za 1mm, predelaš glavo, da se vsede nižje v cilinder).. se mogoče še kaj popravi kanale pa mogoče večji vplinjač in potem spet pravi izpuh... ni blo rečeno da se SLC izpuh najbolše obnese na lamotu ? torej si narediš kopijo tistega mere so pa v tehničnem arhivu
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 6
- Pridružen: Če Avg 18, 2016 8:48 pm
Re: Predelava lamo cilindra
Ja nekaj tagega sem mislil, le da je bilo na njemu napisano kdaj se mora začeti odpirati izpušni kanal...itd... Prav tako je bilo napisano za več variant navitja. Za malo blago in za najhujo varianto.aljo69 napisal/-a:tole si vrjetno mislil "degree wheel" če ti ta ne ustreza jih ima še google ogromno
http://www.triumphrat.net/attachments/c ... ngdisc.jpg
hja naslednja stopnja bi bila kot opisano glava, podlaganje cilindra (podložiš za 1mm, predelaš glavo, da se vsede nižje v cilinder).. se mogoče še kaj popravi kanale pa mogoče večji vplinjač in potem spet pravi izpuh... ni blo rečeno da se SLC izpuh najbolše obnese na lamotu ? torej si narediš kopijo tistega mere so pa v tehničnem arhivu
Tole da glavo znižam tako da se vsede v cilider je pa zelo dobra ideja. Cilinder ni treba stružit. Hvala
Re: Predelava lamo cilindra
@aljo da te popravim. Bt-lipnik pravijo da se najbolje obnese.
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Re: Predelava lamo cilindra
Nikakor.propero1 napisal/-a:@aljo da te popravim. Bt-lipnik pravijo da se najbolje obnese.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Predelava lamo cilindra
no pač povem kaj vidim/preberem na forumu.Pich napisal/-a:Nikakor.propero1 napisal/-a:@aljo da te popravim. Bt-lipnik pravijo da se najbolje obnese.
oz. da se skušam popravit, naj bi bil zadosten za lamota
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.