No bom jaz tole naredil... V nedeljobrincelj napisal/-a:Janez in Pata!
A bi kdo bil pripravljen na forum slikovno objaviti komplet razstavljanje E90 števca?!?!?
Mene in še koga bi to zelo zanimalo!
Jaz sem namreč raje kupil lepše ohranjen števec, kot je ta moj originalen, na zgorni sliki...
Lp
Tomos E90
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos E90
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Tomos E90
Razdiranje števca od E-90 ali Sprinta ni noben Bav bav. Predvsem je potrebna priprava. Čista miza, dobra luč, pinceta Izvijači mali, razen onega s katerim se odpre " zapertlana"rozeta števca. Števec postavimo na glavo tako, da je stekelce obrnjeno navzdol. Z večjim izvijačem previdno širimo zavihek rozete. Ko je dovolj razširjena jo vzamemo dol. Še preje pa odstranimo varovalno matico. Odvijemo 2 mala vijaka, ki držita števec v ohišju. Pazi na povatno spiralno vzmet, ki vrača kazalec števca. Kazalec snamemo z osi tako, da z močnimi kleščami stisnemo osovino in z roko primemo kazalec in ga z gibi sem in tja izvlečemo iz osi. Odstranimo mostiček, ki drži osovino kazalca. Pazi, da ne izgubiš plastičnega zobnika, ki prenaša hitrost v pot. V mostičku je luknjica, ki je sigurno eliptična. Nesi jo k urarju z osovino, da ti zamenja ležaj. Jaz sem to storil sam tako, da sem " hardlotal" luknjo in naredil novo na točno isto mesto.brincelj napisal/-a:Janez in Pata!
A bi kdo bil pripravljen na forum slikovno objaviti komplet razstavljanje E90 števca?!?!?
Mene in še koga bi to zelo zanimalo!
Jaz sem namreč raje kupil lepše ohranjen števec, kot je ta moj originalen, na zgorni sliki...
Lp
Če osovina opleta spodnJi lonček za vrtinčne tokove grabi ob stene, zato kazalec med vožnjo miga in se drgne tudi v steklo. Kazalec se poravna z vročo vodo. Spustimo ga v vročo vodo 50 stopinj tako, da ga lahko še držimo v roki. Ga poravnamo in šokiramo z mrzlo vodo, da ostane na mestu, ki ga želimo.
Veliko uspeha
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos E90
Bomo bomo use naštudirali v nedeljo
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Tomos E90
Kazalec najlažje vzameš dol z vilico, ki jo vzameš v kuhinji.
There's no school like old school...
Re: Tomos E90
Že res, da gre z vilico lepo dol. Tudi z žlico gre. Vendar posledice tega dela so lahko vidne na osnovni plošči brzinomera - udolbinica.Ruzo napisal/-a:Kazalec najlažje vzameš dol z vilico, ki jo vzameš v kuhinji.
Re: Tomos E90
Meni ni nikoli uspelo nardit vdolbinice, če delaš z občutkom ni nobene rizike, da kaj poškoduješ. Pa dobro je najprej kazalec porinit čez tisto palčko na 0-li, in potem slikati kje se zadeva ustavi, tako lahko pri sestavljanju veš koliko je bila vzmet prednapeta (s tem lahko tudi kalibriraš števec).
There's no school like old school...
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos E90
No po dougem času se oglašam na forum Elektronik je končno dočakal svoje sploh pa ker je slišal za tomos adrijo Tako da ja slik je več kot preveč... Nakratko povedano... Raztavil se je vsi deli so bili peskani in nanovo barvani v podobno barvo,le da je metalik... Gruš je bil dodatno še ojačan in povarjen. Vsi aluminijasti deli so bili peskani in nato polirani do krom sijaja... Čisto vsi tudi bloki in vse razen cilindra in glave,sicer sem imel namen tudi glavo in cilinder ampak sem se nato premislil zato ker je preveč zafukano med rebri pa polirane površine slabše odvajajo toploto kot peskane zato sem nato nknadno cilinder še enkrat nesel na peskanje z steklom tako da ni toliko hrapavo... Kar se tiče kroma je pa večina stvari nova... Špice,obroči,izpuh,partapak,balanca ipd... Edino blatnike sem popravil in nesel na novo kromiranje ker novih nisem dobil... Na motorju je seveda narejena generalna,popravljena ležišča ležajev, novi ležaji,sodčkasti na gredi...Semeringi neki spešl ker so samo semeringi bili 50€... ja nvem pomoje usebujejo zlato...Ležaja sodčkasta na motorni gredi tudi verjetno namreč je 30€ komad. Nova motorna gred,bat, poglihani bloki na frezi, nekaj vijakov novih...Vse kar se je dalo so imbusi. Druge reči ki so v originalu cinkane so šle na ponovno cinkanje,stojni vijaki novi postruženi iz večjih 10.9 vijakov... Itd. Itd... Ni da ni uglaunem.
Trenutno čakam dele z cinkanja da se lotim zlaganja... Mašina je že zložena... Več slik v prihodnje... Čez teden ali dva pričakujemo končan motor in stem veliko slik in kakšen posnetek
Lep pozdrav usem na pustno soboto
Trenutno čakam dele z cinkanja da se lotim zlaganja... Mašina je že zložena... Več slik v prihodnje... Čez teden ali dva pričakujemo končan motor in stem veliko slik in kakšen posnetek
Lep pozdrav usem na pustno soboto
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Tomos E90
zgleda da bo en super motor tole ...bravo
te bi pa čist tk iz firbca prašou..kje si dobu nov izpuh?
te bi pa čist tk iz firbca prašou..kje si dobu nov izpuh?
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos E90
Aja rebro ki je na cilindru zlomljeno sem odrezal z enga druzga cilindra ki ga imam doma zaribanega in ga splajbal da paše točno na mesto kjer je zlomljeno in se je zavarilo pa zbruslo in je kot novo
Izpuh..ohjej sm pozabu neki na netu sm ga dobu ampak sem pozabu točno kje... če ti pomaga ti loh povem da je biu drag
Izpuh..ohjej sm pozabu neki na netu sm ga dobu ampak sem pozabu točno kje... če ti pomaga ti loh povem da je biu drag
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos E90
Danes sm spravil skupaj feltne Bobni so pa kar zgubili sijaj po 2 tednih
P.S: vem da bo kdo uprašu kje sm to dobu... špice so ene malo daljše ih morem še porezat obroči pa so neki Radeli al nek tazga...
P.S: vem da bo kdo uprašu kje sm to dobu... špice so ene malo daljše ih morem še porezat obroči pa so neki Radeli al nek tazga...
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”