Sestava motorja
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Sestava motorja
Pa še nekej je. A kdo ve zakaj ga ko dam gas zelo zamori, potem pa potegne?
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Sestava motorja
seveda je narobe.. če prau razumem se ti motorna gred pomika levo desno..? kadar se ti pomika je možn da se ti sklopka(šalčka) pomika po zobnikih in ti jih kruši.. zna bit to.. če je pa to da ti zamori kadr daš gas.. najprej spucej ferg čne pa poglej kakšne barve je svečka.. če je siva daj večjo dizo če je črna manjšo.. če je kavno rjava je ok.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Sestava motorja
Sem pogruntal, da se oba dela sklopke pomikata po sami gredi. Šravf je zategnjen do konca, a imta dela med seboj še vedno veliko prostora za premikanje.Pata napisal/-a:seveda je narobe.. če prau razumem se ti motorna gred pomika levo desno..? kadar se ti pomika je možn da se ti sklopka(šalčka) pomika po zobnikih in ti jih kruši.. zna bit to.. če je pa to da ti zamori kadr daš gas.. najprej spucej ferg čne pa poglej kakšne barve je svečka.. če je siva daj večjo dizo če je črna manjšo.. če je kavno rjava je ok.
Re: Sestava motorja
pomojem si kako šajbico na gredi dal premalo pa ma lufta preveč. odpri pa poglej
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Sestava motorja
+1 jap.. kolikor vem morajo biti na usaki strani ena šajba tista tatenka.. kajne? pomoje jih nisi niti dal noter..gas_zajla napisal/-a:pomojem si kako šajbico na gredi dal premalo pa ma lufta preveč. odpri pa poglej
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Sestava motorja
to da ma magnet malo lufa se zgodi. pač ker gred tudi ni čisto tesno noter med ležajema in se pomika mogoče za desetinko, kar se sicer čuti ampak ne vpliva na delovanje. glede podložk ti kr povem da tisto kaj maš na gredi ni prava in tudi na predležni podložke v originalu sploh ni. oziramoa vsaj na a3 mašinah je ni. lahko da ti zaradi tega kruši zobce. lahko pa da si pač mel smolo in maš pač slabo predležno
- turbocharger
- vplinjač
- Prispevkov: 397
- Pridružen: Pe Okt 02, 2009 10:05 pm
- Kraj: Koper-(okolica)
Re: Sestava motorja
Gred se ne sme nič premikat levo in desno.More bit vse lepo...To nardiš tako da daš kako tanko podložko na gred(v karter) pri ležajih.
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Sestava motorja
Sej, fora je v tem, da potem ko zaprem pokrov ne morem več vedet ali se notr premika al ne.turbocharger napisal/-a:Gred se ne sme nič premikat levo in desno.More bit vse lepo...To nardiš tako da daš kako tanko podložko na gred(v karter) pri ležajih.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Sestava motorja
te pa probaj brez pokrova sej ti pravim ful minimalno ven not še ni take sile. če gre levo desno pol je zanič ležaj na gredi, kar lahko naredi škodo. ampak automatik je pač tak hvaležn ker nima visokih obratov in se zato zdi da je mašina večna, kjub temu da je lahko marsikaj narobe