Sestava motorja

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

Torje, zanima me, ali kaj bi lahko bilo narobe, da se mi je že drgič zapovrstjo začel krušiti zobnik?
Slika

In še, če je kaj narobe, da ima magnet in na drugi strani, na isti gredi sklopka malo lufta naprej nazaj, kot kaže slika:
Slika
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

Pa še nekej je. A kdo ve zakaj ga ko dam gas zelo zamori, potem pa potegne?
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a Pata »

seveda je narobe.. če prau razumem se ti motorna gred pomika levo desno..? kadar se ti pomika je možn da se ti sklopka(šalčka) pomika po zobnikih in ti jih kruši.. zna bit to.. če je pa to da ti zamori kadr daš gas.. najprej spucej ferg čne pa poglej kakšne barve je svečka.. če je siva daj večjo dizo če je črna manjšo.. če je kavno rjava je ok. ;)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

Pata napisal/-a:seveda je narobe.. če prau razumem se ti motorna gred pomika levo desno..? kadar se ti pomika je možn da se ti sklopka(šalčka) pomika po zobnikih in ti jih kruši.. zna bit to.. če je pa to da ti zamori kadr daš gas.. najprej spucej ferg čne pa poglej kakšne barve je svečka.. če je siva daj večjo dizo če je črna manjšo.. če je kavno rjava je ok. ;)
Sem pogruntal, da se oba dela sklopke pomikata po sami gredi. Šravf je zategnjen do konca, a imta dela med seboj še vedno veliko prostora za premikanje.
gas_zajla
zariban cilinder
Prispevkov: 102
Pridružen: Po Maj 10, 2010 11:31 pm

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a gas_zajla »

pomojem si kako šajbico na gredi dal premalo pa ma lufta preveč. odpri pa poglej
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a Pata »

gas_zajla napisal/-a:pomojem si kako šajbico na gredi dal premalo pa ma lufta preveč. odpri pa poglej
+1 jap.. kolikor vem morajo biti na usaki strani ena šajba tista tatenka.. kajne? pomoje jih nisi niti dal noter..
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a koroman »

to da ma magnet malo lufa se zgodi. pač ker gred tudi ni čisto tesno noter med ležajema in se pomika mogoče za desetinko, kar se sicer čuti ampak ne vpliva na delovanje. glede podložk ti kr povem da tisto kaj maš na gredi ni prava in tudi na predležni podložke v originalu sploh ni. oziramoa vsaj na a3 mašinah je ni. lahko da ti zaradi tega kruši zobce. lahko pa da si pač mel smolo in maš pač slabo predležno
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
turbocharger
vplinjač
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Okt 02, 2009 10:05 pm
Kraj: Koper-(okolica)

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a turbocharger »

Gred se ne sme nič premikat levo in desno.More bit vse lepo...To nardiš tako da daš kako tanko podložko na gred(v karter) pri ležajih.
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

turbocharger napisal/-a:Gred se ne sme nič premikat levo in desno.More bit vse lepo...To nardiš tako da daš kako tanko podložko na gred(v karter) pri ležajih.
Sej, fora je v tem, da potem ko zaprem pokrov ne morem več vedet ali se notr premika al ne.
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Sestava motorja

Odgovor Napisal/-a koroman »

te pa probaj brez pokrova :) sej ti pravim ful minimalno ven not še ni take sile. če gre levo desno pol je zanič ležaj na gredi, kar lahko naredi škodo. ampak automatik je pač tak hvaležn ker nima visokih obratov in se zato zdi da je mašina večna, kjub temu da je lahko marsikaj narobe
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Odgovori