zdej pa je problem:
ko jst priklopim žico s te plošče na akumulator (1 na + pol) preskoči iskra na svečki. Tudi če z žico tolčem po + polu na accju iskra skače.
Če pa jst vežem žico gor in zavrtim magnet/zaganjač pa iskre ni, štrom se čuti samo na kablu na svečki, na svečki pa ni ne duha ne sluha o štromu.
Kaj bi to blo?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
js mam eno off topic uprašanje
na hrvaškem forumu sem našel nek post v katerem je bilo opisano ''stikalo'' ki se ga veže namesto platin
gre ubistvu za mikročip ki preklaplja el. ki gre potem v cin špulo
zdej zanima me če kdo morda ve kaj o tem pa če se bi dalo to narest?
lp
escape napisal/-a:js mam eno off topic uprašanje
na hrvaškem forumu sem našel nek post v katerem je bilo opisano ''stikalo'' ki se ga veže namesto platin
gre ubistvu za mikročip ki preklaplja el. ki gre potem v cin špulo
zdej zanima me če kdo morda ve kaj o tem pa če se bi dalo to narest?
lp
to verjetno misliš za WAP oz. senzor
prednost senzorja je to, da dojema več obratov/min kot platine
shema pa lahko ostane ista kot sem jo postal zgoraj
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
valda akumulator rabiš. zadeva je vredi kar se tiče delovanja ni pripomb nobenih, ampak je problem v akumulatorju. kaj če se ti sprazni kje daleč od doma?
koroman napisal/-a:valda akumulator rabiš. zadeva je vredi kar se tiče delovanja ni pripomb nobenih, ampak je problem v akumulatorju. kaj če se ti sprazni kje daleč od doma?
se ne greš pelat daleš od doma
maš recimo samo za na pisto pa kaki drag race
drugač pa tale štrom z vezjem pokur manj kot 1A, tko da na 4Ah akkuju dela kar nekaj časa...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
koroman napisal/-a:za mene to ne pride v vpoštev jaz ga mam za vozit. pol bi blo pač treba dat kaki pvl al pa hpi. za 70 že dobiš rablenega iz nizozemske
pa se če troši zadeva 1A pa da maš 8A/h akumolator zdrži 8ur to pa je veliko vožnje