Moj apn SEX do leta 97.

Predstavite nam svoj moped
stage-6
batzajla
Prispevkov: 39
Pridružen: To Avg 11, 2009 10:09 pm

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a stage-6 »

ti ko maš na atx-u in pa na apn-ju lipnik 2
opiši mi malo te izpuhe, za katere miopede so jih delali pa če še delajo,ali pa že dolglo ne, ker to tako redko vidim ta izpuh na mopedu to še v živo nisem videl samo na slikah pa še to po forum ne dosti

so b0ljši kot mf power????
kaj veš o tem izpuhu napiši
hvala!
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a P Blade »

Na 6ki so mi 1.-ega ukradli, sem pol še enga kupu... :evil: . Ja ne vem...na 6-ki je bil to edini izpuh poleg prej enga zjebanga lipnjaka, tko da je šu boljš.
Na ATX-u za sekiča II, je pa izpuh izvedbe BT/CTX.(e90) Na atxu s SLC cilindrom 39 je bla reč precej sitna, in je tud solidno šla...samo stvar ni bla user friendly, ker je delala sam na visokih.Pozabljena brzina se maščuje.(2 dol, ko ga zapiješ)
To so moje izkušnje s 50cc motorčki, ker nad 50 sem kmal obupal, in sem šu na e90, zato imam več izkušenj s tem rorm na E90-tudi primerjalnih.

Na ATX z e90, Lipnik II, vendar performans drastično slabši k MF3..no, sicer kokr za koga.
Torej ATX s setupom E90, dellorto 24, diza 104 na 17'' gumi in prenosom 15/32 se obnese takole (iz prve roke):

Lipnik je bil za stil stari ata, speljemo s 700 obrati, stvar se jedva vrti čez 8000, leti tudi nekje 85, vendar je navora za vola ubit, Črni kal na na gor vleče okoli 70-75 v četrti. Luknje čez obrate ni, da bi reku kdaj 'prime'...zgleda je to že na 700...stvar požre v extremnih primerih tudi 2 pozabljeni brzini. (kot npr. iz druge direkt v 4, pa ne mori)
MF3 na istem motorju je pa čist druga pesem. 1-va in 2-ga gresta tudi do 12000, speljujemo z višjimi, vendar motor ni tako siten, kot prej omenjen SLC/ATX II, ker je tle stvar kubikaža (če pod nizkimi obrati odpelješ, si k en postan 50cc motorček), nad 1500 pa je stvar mal bl živahna. Pozabljena brzina ni tako huda zamera, vendar se motor najlepše počuti nekje od 3K naprej.
Stvar prime nekje na 6000, fešto nehamo nekje na 10000, do 12000 se vrti v lažjih brzinah, samo na prazno (beri to kot :brez veze tolk naganjat motor).
Končna je preko 100, Črni Kal na gor peremo pri isti hitrosti 75, skoraj 80,s tretjo, četrta ne obrne (oz.mori, ker pade zgleda lih pod navor).
Tko bom reku: za mestno vožnjo je absolutno boljši Lipnik II, saj zadeva potegne iz nizkih, stavri ni treba tolk naganjat, reku bi celo, da ma za odtenek boljši pospešek, sam pol pušne na končni, zgubljamo s šaltanjem. Navor in konjaža sta zgleda razvlečena po širokem, vendar nizkem območju vrtljajev, stvar tud čez 8500 na prazno ne gre.
MF3 je bolj za dolge vožnje, ker je stvar mal bolj 'šarf', odšaltaš tistih 5 brzin, in furaš enih 90 lepo. S prenosom 15/27 gre stvar blizu 120, izmerjeno, izprobano, takrat pa je potovalna lahko lepih 100.

Upam, da sem dost lepo napisal.
Slika
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a PVL »

Težava lipnika 2 je v cevki na koncu-premer je samo 13mm zato niti od daleč ni primern za karkoli več od 50ccm. Mf3 ima to cevko 16,5mm kar je zgornja meja po premeru za 50cc,in pa spodnja meja za 90cc. MF3 se na uradnem e90(original kanali-kot izpušnega kanala 170°) zavrti med vožnjo do 9000rpm,čez bol negre,razen če daš v 1. in teraš dokler kaj ne razbije.
tomos95
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 3:50 pm

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a tomos95 »

PVL napisal/-a:Kako 1 leti nazaj se je tale apn pelal takole:

http://www.youtube.com/watch?v=8LvWjzSex9Q
Se še spomnem tega :) hehe
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a P Blade »

jz sm to prodal in si omislil ATX z E90. Oziroma preložu sem iz te 6-ke E90 na ATX,ker mi je bla premejhna; (ja na koncu je mela E90 gor) njej dal pa apn mašino gor; mislm da je bla 60cc. Na sliki pa je v svojih boljših cajtih s 50cc mašino pri meni. Kaj je blo potem z njo, ne vem.
Glede rora: Stinger na Lipniku II za e90 smo zamenjali z 18 -19mm (men se zdi balanca power), nekaj časa sem imel celo dvojni dušilec (zajebancija), enga pod drugim.
MF 3-ju sem pa podaljšal dušilec in noter modificiral stinger, tko, da je bil perforiran sam 1/2 od nekje 30 cm dolgega dušilca.
Slika
stage-6
batzajla
Prispevkov: 39
Pridružen: To Avg 11, 2009 10:09 pm

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a stage-6 »

P Blade napisal/-a:Na 6ki so mi 1.-ega ukradli, sem pol še enga kupu... :evil: . Ja ne vem...na 6-ki je bil to edini izpuh poleg prej enga zjebanga lipnjaka, tko da je šu boljš.
Na ATX-u za sekiča II, je pa izpuh izvedbe BT/CTX.(e90) Na atxu s SLC cilindrom 39 je bla reč precej sitna, in je tud solidno šla...samo stvar ni bla user friendly, ker je delala sam na visokih.Pozabljena brzina se maščuje.(2 dol, ko ga zapiješ)
To so moje izkušnje s 50cc motorčki, ker nad 50 sem kmal obupal, in sem šu na e90, zato imam več izkušenj s tem rorm na E90-tudi primerjalnih.

Na ATX z e90, Lipnik II, vendar performans drastično slabši k MF3..no, sicer kokr za koga.
Torej ATX s setupom E90, dellorto 24, diza 104 na 17'' gumi in prenosom 15/32 se obnese takole (iz prve roke):

Lipnik je bil za stil stari ata, speljemo s 700 obrati, stvar se jedva vrti čez 8000, leti tudi nekje 85, vendar je navora za vola ubit, Črni kal na na gor vleče okoli 70-75 v četrti. Luknje čez obrate ni, da bi reku kdaj 'prime'...zgleda je to že na 700...stvar požre v extremnih primerih tudi 2 pozabljeni brzini. (kot npr. iz druge direkt v 4, pa ne mori)
MF3 na istem motorju je pa čist druga pesem. 1-va in 2-ga gresta tudi do 12000, speljujemo z višjimi, vendar motor ni tako siten, kot prej omenjen SLC/ATX II, ker je tle stvar kubikaža (če pod nizkimi obrati odpelješ, si k en postan 50cc motorček), nad 1500 pa je stvar mal bl živahna. Pozabljena brzina ni tako huda zamera, vendar se motor najlepše počuti nekje od 3K naprej.
Stvar prime nekje na 6000, fešto nehamo nekje na 10000, do 12000 se vrti v lažjih brzinah, samo na prazno (beri to kot :brez veze tolk naganjat motor).
Končna je preko 100, Črni Kal na gor peremo pri isti hitrosti 75, skoraj 80,s tretjo, četrta ne obrne (oz.mori, ker pade zgleda lih pod navor).
Tko bom reku: za mestno vožnjo je absolutno boljši Lipnik II, saj zadeva potegne iz nizkih, stavri ni treba tolk naganjat, reku bi celo, da ma za odtenek boljši pospešek, sam pol pušne na končni, zgubljamo s šaltanjem. Navor in konjaža sta zgleda razvlečena po širokem, vendar nizkem območju vrtljajev, stvar tud čez 8500 na prazno ne gre.
MF3 je bolj za dolge vožnje, ker je stvar mal bolj 'šarf', odšaltaš tistih 5 brzin, in furaš enih 90 lepo. S prenosom 15/27 gre stvar blizu 120, izmerjeno, izprobano, takrat pa je potovalna lahko lepih 100.

Upam, da sem dost lepo napisal.
si pa na dolgo napiso,hvala!
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: Moj apn SEX do leta 97.

Odgovor Napisal/-a P Blade »

tudi vam. Se priporočamo. :P
Slika
Odgovori