haha, zanimiva zadeva tole.pomartin napisal/-a: prjatu je naredu tko, da je rdu adapter za pormašino na bat, tko da je bil bat čis fiksen- skoz adapter je šel sornik bata, fiksiral pa ga je tako da je na uni adapterček navaril ploščice, ki so se naslanjale na krilca bata.- potem je gor nevemkako pritrdil šmergl, dal v bormašino na stojalu in pravokotno navzdol brusil kapo.
lamo tuning
Re: lamo tuning
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: lamo tuning
a sqish je deu kape ki pride u cilinder?' nvm za to nikolnism slišou djte točno use povedat kok naj nardim. mamo stružnco... ce lahko kako sliko
tomos tomos tomos
Re: lamo tuning
evo da si boš lažje predstavlu
na obeh slikah je označen del squisha z rdečo črto
na kratko povedano, to je del kape, ki ima enak naklon kot bat, in ko je bat v ZMT, je razdalja med kapo in batom 1mm.
nared pa šrokega tam med 5 in 7mm
na obeh slikah je označen del squisha z rdečo črto
na kratko povedano, to je del kape, ki ima enak naklon kot bat, in ko je bat v ZMT, je razdalja med kapo in batom 1mm.
nared pa šrokega tam med 5 in 7mm
bol star bol nor!
Re: lamo tuning
preveri ga kakšen je, pa ga primerjaj s tem k sm povedu, pol pa še zračuni kak volumen kape bi potreboval za pravo kompresijo, in pol zmeri kak volumen ima original kapa pa boš vidu
LP
LP
bol star bol nor!
Re: lamo tuning
Evo da še js eno vprašanje postavm. Kokr sm slišu za 2T motorje najbolše kompresijsko razmerje 1:12 ( nwem če sm ravno zadel) torej mora biti "prostorina" glave 1/12 prostornine valja, to se pravi pri lamotu 60ccm po se pravi naj bi imela prostornino 5ccm si to prav razlagam ali ne?
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: lamo tuning
no to je kapa od lama. a to ni uredu če sstružim ta zob ku je vzdigjen od prvega rebra?
tomos tomos tomos
Re: lamo tuning
najprej naredi squish, potem nižaj in če bo squish prenisko ga malo vzdigni (squish, ne kapo!)
ja tale kapa kokr vidš skoraj nima squisha.. in ne vem če je tle zdost materjala za ga nrdit... bo treba varit
al pa če nabavš kapo od 14-ke, za serijski tomos je 14-tkin squish zlo dobr
@filius, metod za določanje kompresije je več.
tale k si jo ti opisu je neki tazga ja. če bi imel 2T motor na metanol, potem bi blo razmerje lahko do 19:1 (metanol se samovžge ob pritisku, ki pride pri tem razmerju)
LP
ja tale kapa kokr vidš skoraj nima squisha.. in ne vem če je tle zdost materjala za ga nrdit... bo treba varit
al pa če nabavš kapo od 14-ke, za serijski tomos je 14-tkin squish zlo dobr
@filius, metod za določanje kompresije je več.
tale k si jo ti opisu je neki tazga ja. če bi imel 2T motor na metanol, potem bi blo razmerje lahko do 19:1 (metanol se samovžge ob pritisku, ki pride pri tem razmerju)
LP
bol star bol nor!
Re: lamo tuning
aha ok. Glede metanol motorčkov je pa tako da, ko je segret ja, pride do samoužiga drugače pa ne, mrzel motor moraš nujno pogret z žarilno svečko( glow plug) ko pa je segret, pa gretje svečke preprosto odstraniš in gasapomartin napisal/-a:@filius, metod za določanje kompresije je več.
tale k si jo ti opisu je neki tazga ja. če bi imel 2T motor na metanol, potem bi blo razmerje lahko do 19:1 (metanol se samovžge ob pritisku, ki pride pri tem razmerju)
LP
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!