lamo tuning
Objavljeno: Po Feb 28, 2011 4:28 pm
no biu sm u eni temi ko je en hotu dat lamo cilinder na bt mašino. js sm to že naredu zdaj pa napište use možne načine pridobivanja moči na lamu, moči in obratov mislm.
a če daš lamo kapo je isto, pa nižaš?sales0 napisal/-a: Daš apn kapo za 1,5mm znižano, cilinder podložiš za 1mm in ga z vrha postružiš za 2mm, kanale pa piliš samo v širino.
Tako dobiš traktor.
Tako se dela in se ne flika nekaj z glavo.
L.p!
Aleš!
ja apn ma malo večji, sej itak na obeh nardiuš squish, pa maš lahko istopomartin napisal/-a:izgorevalni prostor je drugačen pri lamo kapi.
Vrat cilindra se postruži do te mere da se stvar normalno "vsede" v blok, iz 1mm debelega materiala za tesnila izdelaj tesnilo s katerim podložiš cilinder, oz z caa 0.9mm debelega aluminija narediš "podložko" + tesnilo na obe strani. S tem si dosegel kote odpiranja kanalov s katerimi se ti bo mašina malo bolj zvrtela, in imela moč na višjih obratih. Ker pa je lamo cilinder v originali za 0.8mm višji od običnega tomosovega cilindra+ 1mm zaradi podlaganja, postružiš cilinder na vrhu za približno 1.8mm. Tako da ko je bat v ZMT je nekako poravnan z zgornjim vrhom cilindra. Nato pride pa predelava glave, glava se zniža, naredi se squish pas, med vrhom bata in squish pasom mora bi za max izkoristek 0.8mm, to je v grobem kar se tiče montiranja cilindra vse! Je potem še piljenje kanalov pa to, ampak če se ne spoznaš raje pusti, ker če zajebeš je cilinder za v smeti.timiman napisal/-a:lej kaj zdj naj brusim-stružim kapo, al cilinder????
smejko1 napisal/-a:ja apn ma malo večji, sej itak na obeh nardiuš squish, pa maš lahko istopomartin napisal/-a:izgorevalni prostor je drugačen pri lamo kapi.