Predelava BT Mašine

Predelave pogonske sile mopeda
Twixie
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Po Jan 17, 2011 3:34 pm

Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a Twixie »

zdravo

zanima me kaj naj predelam pri bt mašini da bo še hitrejša.po možnosti tudi še močnejša :D....v notranjosti nebi kej preveč rd prčkou ker sm jo zdj končno odlično zrihtou in leti ku sneta skera. :D :D bl bi kšne zunanje dele zamenou npr. cilinder,ferg,ker bt(zdj mam 38L)??? :D

kako se kej odnese lamo na bt mašini?kako je s hlajenjem? :D

lep pozdrav.
Twixie :D
[b]Lep Pozdrav
Twixie :D[/b]
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Twixie napisal/-a:zdravo

zanima me kaj naj predelam pri bt mašini da bo še hitrejša.po možnosti tudi še močnejša :D....v notranjosti nebi kej preveč rd prčkou ker sm jo zdj končno odlično zrihtou in leti ku sneta skera. :D :D bl bi kšne zunanje dele zamenou npr. cilinder,ferg,ker bt(zdj mam 38L)??? :D

kako se kej odnese lamo na bt mašini?kako je s hlajenjem? :D

lep pozdrav.
Twixie :D
Predelav lahko narediš neomejeno, se pa morš malo bolj poglobit preden boš začeu z bt mašino ker je naprimer že bt cilinder 38mm 100€(tolko ga prodajajo) in bi bilo škoda ga uničit. Ferg lahko daš tam do 21 na original kanale, če boš pa pilu pa pomojm tam do ene 26 saj ti več ne dopušča kanal ker ima premal mesa. Avspuh najbolje da narediš po merah bt cilindra(kaj več o tem si preberi v temi-izpuh po meri za bt-ja). Bat maš v redu saj kaj drugega ne dobiš, edino mogoče pol če boš mašino hudo naviu lahko notr daš bat z enim ringom(lahko pa tudi sam spodnjega odstraniš in pustiš L obročk). Z lamotom nimam izkušenj. To sm ti js zdej zelo zelo na grobo opisu če pa hočš mašino res nastavt v nulo in predelat pa je potrebno veliko dela predvsem pa izkušenj(teorija drži do neke točke ostalo pa je praksa, ki je tudi jaz nimam veliko :D).Osnova je knjiga Two stroke tuning od Grahama Bella(tam najdeš vse o predelavi 2T mašin tko da si naprej to preberi in pol ko boš razumeu se spravi na mašino).

Upam da sm ti kej pomagu, Lp KVASoooO
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a timiman »

o js mam lamo cilinder na bt mašini. ce ga hocs dat gor moreš pobrusit bloke, sj je vrat debelejši kr je lamo original fi 42. dobit moreš 42l bat, od apn-a hlajenje in če hočeš obrate pili kanale al pa podloži cilinder in da isto debelino pobrusi glavo. ko to nardis je bolse od btja-dost bl vleče u nizkih ,nikol se ne pregreje, z pravim fergazerjom npr 19 naprej pa gre še hitrej-doooost hitrej
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a filius »

timiman napisal/-a:o js mam lamo cilinder na bt mašini. ce ga hocs dat gor moreš pobrusit bloke, sj je vrat debelejši kr je lamo original fi 42. dobit moreš 42l bat, od apn-a hlajenje in če hočeš obrate pili kanale al pa podloži cilinder in da isto debelino pobrusi glavo. ko to nardis je bolse od btja-dost bl vleče u nizkih ,nikol se ne pregreje, z pravim fergazerjom npr 19 naprej pa gre še hitrej-doooost hitrej
amm ti kr malo po svoje, Podreja se vrat cilindar na mero da paše v bloke ponavad, ne pa da se brusijo bloki. Potem če podložiš cilinder ga postružiš na vrhu, ne pa znižaš glavo, ker kaj ti bo če znižaš glavo do daske, če pa bat pride ševedno 1.8mm pod vrhom? Gre v končni približno isto oz malo več kot z BT cilindrom, plus je to da se ga neda kar tako pregret, pa da ima kar dost navora kot BT cilinder...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a timiman »

ej če stružiš vrat ti pametni se res pregreje pa dej misli mau. ja podložiš cilindr pa BRUSIŠ GLAVO-KAPO-TAK PRIDE NIŽJE SKUPAJ H CILINDRU!!!!!!
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a dolinar »

timiman napisal/-a:ej če stružiš vrat ti pametni se res pregreje pa dej misli mau. ja podložiš cilindr pa BRUSIŠ GLAVO-KAPO-TAK PRIDE NIŽJE SKUPAJ H CILINDRU!!!!!!
nč se ne pregreva lol? pa če se podlaga, se pa ponavad potem postruži z vrha...
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

timiman napisal/-a:ej če stružiš vrat ti pametni se res pregreje pa dej misli mau. ja podložiš cilindr pa BRUSIŠ GLAVO-KAPO-TAK PRIDE NIŽJE SKUPAJ H CILINDRU!!!!!!
medo ne se razburjat !
Uporabniški avatar
dj.umek
glava cilindra
Prispevkov: 532
Pridružen: Po Avg 10, 2009 11:01 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a dj.umek »

timiman napisal/-a:ej če stružiš vrat ti pametni se res pregreje pa dej misli mau. ja podložiš cilindr pa BRUSIŠ GLAVO-KAPO-TAK PRIDE NIŽJE SKUPAJ H CILINDRU!!!!!!
Ti si pametn ker nimaš pojma o osnovah tuninga kar ti je Filius napiso je čist pravilno in res! Je pa pesem druga če kapo predelaš tako da ima rob in da se potem tisti rob vsede notr v cilinder!
Slika
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Sam res timiman ne prodajaj buč, kar si napisal je totaln nesmisel.
Uporabniški avatar
TOMOSRIDER
glava cilindra
Prispevkov: 506
Pridružen: Po Sep 07, 2009 8:56 pm
Kraj: Kočevje

Re: Predelava BT Mašine

Odgovor Napisal/-a TOMOSRIDER »

aljo69 napisal/-a:
timiman napisal/-a:ej če stružiš vrat ti pametni se res pregreje pa dej misli mau. ja podložiš cilindr pa BRUSIŠ GLAVO-KAPO-TAK PRIDE NIŽJE SKUPAJ H CILINDRU!!!!!!
medo ne se razburjat !
ris ris :D
Stojim ob motorju, točm bencin in mislim na tebe, ko te jebe!
Odgovori