mf 3 vs cobra
mf 3 vs cobra
zanima me kaka je razlika v moči na motorju če dam gor mf 3 al mf cobro. kera je bolša , v kakih obratih kera kolk vleče
tomos tomos tomos
Re: mf 3 vs cobra
3ka na visokih tam okul 8k-9k obratou cobra pa nek bol v srednih obratih bulša je cobra če maš orginal kanale
Re: mf 3 vs cobra
za lamota daj cobro kr se zna zgodit da ti z mf3 sploh motor nebo deloval vredu ...timiman napisal/-a:kaj pa če mam lamo?
Re: mf 3 vs cobra
na lamota bi jst dau bt lipnika
Re: mf 3 vs cobra
Bt lipnik raztura na lamotu, MF kobre je dokej ql, saj ne dela nevem kak na obratih, MF3 nesnaga... Na lamotu Ti MF3 zamori tok zadevo da gre bolše če sploh nimaš izpuha...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: mf 3 vs cobra
ja.. lamo ima premajhne kote odpiranja za MF3... tko da daj kobro. Če imaš možnost pa nabavi BT lipnik, ki pa na lamotu res TRGA
bol star bol nor!
Re: mf 3 vs cobra
kaj lamo gre majn kot bt? z l batom? no bom sprobou z kobro prvo pol pa se z lipnikom. ce ma kdo izkusne, s kerim auspuhom gre lamo kolk
tomos tomos tomos
Re: mf 3 vs cobra
Tomos APN Lamo + MF kobra 42 navaden bat delloltro 19 75 km/h po števcu od avta
Tomos BT, bt lipnik, 42 navaden bat, podložen za 1mm, postružen za 1,8mm na vrhu, spuščena glava do daske, spolirani kanali + dellotro 19 okoli 80 po števcu od avta
S tem da je bt itak težji kot apn-ka, sam ti priporočam lipnika, ker se je meni res odlično odrezal, + podloži cilinder in ga na vrhu postruži ker gre kar dosti bolje, frenda k je mel na 4 original lamota+ kobro sm pustu zadi pošteno s tem da je mel on+ apn-ka caa 130 kg, jst + bt pa sigurno 180 KG.....
Tomos BT, bt lipnik, 42 navaden bat, podložen za 1mm, postružen za 1,8mm na vrhu, spuščena glava do daske, spolirani kanali + dellotro 19 okoli 80 po števcu od avta
S tem da je bt itak težji kot apn-ka, sam ti priporočam lipnika, ker se je meni res odlično odrezal, + podloži cilinder in ga na vrhu postruži ker gre kar dosti bolje, frenda k je mel na 4 original lamota+ kobro sm pustu zadi pošteno s tem da je mel on+ apn-ka caa 130 kg, jst + bt pa sigurno 180 KG.....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!