Yamaha DT 125RE

Predstavite nam vašo kobilo (125cc +)
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a filius »

dolinar napisal/-a:
filius napisal/-a:Evo nastople prve težave z DT-ko noče užgat :evil: Iskra je, svečka je mokra, vžgat pa noče vseeno, pomoje sm zasral ker sm nalivi benz s kante vanjo pa da je kakšna smet no3 pršla, ugl bomo probal to ju3 spucat pa ma da dela :) oz. gre v ponedeljek na servis, pa da mi zrihta & naredi servis da dobim tist štempel v servisni :)
In ti se prtožuješ čez tomosa :lol: :lol:
Zadne cajte si čist neki ufuran k si kupu od podlasce atx-a :lol: Amm verjem da ko tole enkat dela dela bolje in dlje kokr pa tvoj atx, da o kvaliteti zavor pri tem in pri tvojem atx-u oz marsičem drugem ne govorim... :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a dolinar »

filius napisal/-a:
dolinar napisal/-a:
filius napisal/-a:Evo nastople prve težave z DT-ko noče užgat :evil: Iskra je, svečka je mokra, vžgat pa noče vseeno, pomoje sm zasral ker sm nalivi benz s kante vanjo pa da je kakšna smet no3 pršla, ugl bomo probal to ju3 spucat pa ma da dela :) oz. gre v ponedeljek na servis, pa da mi zrihta & naredi servis da dobim tist štempel v servisni :)
In ti se prtožuješ čez tomosa :lol: :lol:
Zadne cajte si čist neki ufuran k si kupu od podlasce atx-a :lol: Amm verjem da ko tole enkat dela dela bolje in dlje kokr pa tvoj atx, da o kvaliteti zavor pri tem in pri tvojem atx-u oz marsičem drugem ne govorim... :)
a tomos majstr je podlasca ?? :lol: :lol: ja itak, to je zdj malo jaće a veš :D sm pa res zadovoln, ker dela tko kt more. po 100km k sm jih naredu res nimam pripomb.
ja drgač je pa normalno da bo tvoj dlje delvou :) samo cen primerjej. pa tud zavor ne moreš primerjat.. pr teb morjo bit mal bolše zarad hitrosti. za original atx-a so pa take čist dobr :)
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a filius »

ja tomos majstr = podlasca razlog pokupu ves najcenejši 2T kar se ga je dal, pa v omari celo zalogo bt cilindrov pa to :) Drgač pa ok pa primerjejmo 50 atx-a in 50 rečmo mojo aprilio MX50 k sm jo mel, ti lahk podlasca pove da ni primerjave, v kvaliteti vzmetenja, kvaliteti zavor, mašine skratka vsega... ATX je itak zastarel, saj je bil skonstrureran 84 leta, 86 pa mislim da so prišli prvi na tržišče... :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
tomos majster
vplinjač
Prispevkov: 358
Pridružen: So Apr 03, 2010 9:02 pm
Kraj: tm k ni muh

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a tomos majster »

dj ne nabijajta bučk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a filius »

tomos majster napisal/-a:dj ne nabijajta bučk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Podlasca tiho :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a filius »

Evo motor na servisu :S Uglavnm smo ga prpelu ke, model na hitr pogledu, in kr izstrelu, svečka zanič, ferg nenaštelan, sm mu povedu kaj je naredu, takoj reku da je podobno narjen k povsot na teh DT-kah k jih odpirajo taki k neznajo, da je igla preveč dvignena, prevelka diza da nima izpušnga ventila prov naštelanga :evil: Uglavnm svašta, oz. če je šla ze s tem pošteno si grem stavt da ko bo tole naštelan da bo šlo še mal več :)

Več poročam ko dobim nazaj, sm pa že poklicu prejšnega lastnika in ga gonu u k****, nakonc tut besede ni hotu več spregovorit :lol:
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a z@n »

Izpušn ventil? a ni to 2T :?
ulovsin
zobnik
Prispevkov: 237
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 4:01 pm
Kraj: Slovenija-Prekmurje-Občina Beltinci-Beltinci

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a ulovsin »

z@n napisal/-a:Izpušn ventil? a ni to 2T :?
to je mišljeno ene vrste RAVE sistem kot majo rotax mašine tam je tudi ena ploščica ki odpira in zapira izpuh glede na obrate. no to ni dobesedno ampak bolj približmo :D
štirjak
vplinjač
Prispevkov: 389
Pridružen: Če Avg 13, 2009 4:47 pm

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a štirjak »

pač večina 125 2T motorjev ima takšen sistem,sicer od modela različen,deluje pa po istem principu. Ploščica oz loputice se zapeljejo v izpušni ventil iz zgoraj,torej je učinek podoben kot bi imel manjši kot izpušnega kanala. Zadrži navor na nizkih torej je motor bolj vozen,poraba pa manjša. Ko motor doseže neke obrate oz. ponavadi ko pride izpuh v resonanco se ta ventil odpre in pusti motorju na polno zadihati. So pa z tem kar težave, ravno meni je na WRE prišlo do nekega defekta na tem ventilu in je košček vrglo v mašino. Motorja pa nimam že 2 meseca :D . sicer je varjanta tudi vožnja brez tega ventila,vendar meni ne odgovarja zaradi manjšega navora na nizkih obratih.

lp
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Yamaha DT 125RE

Odgovor Napisal/-a filius »

z@n napisal/-a:Izpušn ventil? a ni to 2T :?
Evo ti je štirjak lepo opisal, večji kot je kot izpušnega kanala, motor se bolj vrti, samo potem je ponavadi na niskih neda nič od sebe oz. trokira, z tem ventilom, ima motor več navora iz niskih, ker rečmo kamot sm se vozu v 5 prestavi z majhnimi obrati 50, in tut ko si dal gas je mašina začela ulečt, res počas ampak je, brez ventila bi moral šaltat v nižjo da bi dobil obrate itd... Skratka uporabna zadeva da ti motor ni treba vozit na obratih, če pa te ventil ne odpira kakor se bi moral, pa ubistvu, sliži kot blokada :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Zaklenjeno