Tomos cross 50 junior
Re: Tomos cross 50 junior
Tak motor je realno vreden 1600-1800€. že res, da je redek vendar ne tako zelo, da ne bi imel cene. medtem, ko senior je pa res neprecenljiv. kolikor jaz vem sta živa samo dva, tretji pa je v delu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos cross 50 junior
Hafner ga tudi ima iz Kranja.
Kolikor sem gledal se mi je zdel originalen.
Po slikah sta pa še kakšna dva.
Kolikor sem gledal se mi je zdel originalen.
Po slikah sta pa še kakšna dva.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos cross 50 junior
ma mogoče kdo kakšen podatek kok je bilo sploh narejenih juniorjev oz. seniorjev?
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos cross 50 junior
seniorjev je bilo narejenih okrog 50 juniorjev pa 320 to sem enkrat bral nekje pa nwm več kje sem našelfilius napisal/-a:ma mogoče kdo kakšen podatek kok je bilo sploh narejenih juniorjev oz. seniorjev?
- maxbond1995
- glava cilindra
- Prispevkov: 568
- Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
- Kraj: Šempeter pri Gorici
Re: Tomos cross 50 junior
Ja na tomosovi strani piše, da je bilo juniorjev prve serije (1973) narejenih 20, druge serije (1974) pa 300. Seniorjev piše, da je bilo izdelanih 5 .
Lp, Maks
Re: Tomos cross 50 junior
Iz knjige Zgodba o mopedu.
Junior 20kom. 73', 300kom. 74'
Senior 50kom. 75'
Sicer pa junior ni tako zelo redek moped.Na Hrvaškem se vsake toliko časa pojavi kakšen.
Junior 20kom. 73', 300kom. 74'
Senior 50kom. 75'
Sicer pa junior ni tako zelo redek moped.Na Hrvaškem se vsake toliko časa pojavi kakšen.
There's no school like old school...
Re: Tomos cross 50 junior
Ja, ampak brez original cilindra, ki je pomoje vreden največ. Sledijo mu križi, zadnja luč, pesta in obroči. Filter pa je res najbolj redek originalni.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos cross 50 junior
Cena takšnega motorja je takšna kot pri vsakem (kolikor dobiš, toliko je vreden) sicer je zame ta motor neprecenljiv
Vse kar ni original na temu motorju je el.napeljava, tačka za zadnjo bremzo in približna kopija nosilca za izpuh (kar se bo tudi zamenjalo s orig.).Tudi sesalno koleno je od Juniorja (katerega je prispeval uporabnik PVL).
Najbolj redki kosi (katere je že skoraj nemogoče dobiti) od juniorja so: dušilec za izpuh, zadnja luč, zadnja ročka, sesalno koleno, cilinder, križi, prvi blatnik in še kakšna stvar.
Vse kar ni original na temu motorju je el.napeljava, tačka za zadnjo bremzo in približna kopija nosilca za izpuh (kar se bo tudi zamenjalo s orig.).Tudi sesalno koleno je od Juniorja (katerega je prispeval uporabnik PVL).
Najbolj redki kosi (katere je že skoraj nemogoče dobiti) od juniorja so: dušilec za izpuh, zadnja luč, zadnja ročka, sesalno koleno, cilinder, križi, prvi blatnik in še kakšna stvar.
Re: Tomos cross 50 junior
danes sm prašu fotrovga prjatla kolk on ceni svojga, in odgovor je isti
je pa motor 100% original in on je prvi lastnik
je pa motor 100% original in on je prvi lastnik
bol star bol nor!