Re: Mini moto vžig na mašini od a35 ki ima kit 65ccm
Objavljeno: Sr Dec 22, 2010 3:01 pm
ja a je bol k navadn
Forum za vse ljubitelje mopedov!
http://mopedist.si/
pa dobro kaj ti ne razumeš ? za ravnine je za breg ne !jurjevic6kristijan napisal/-a:ja a je bol k navadn
Saj nimaš dizla halo... pri 2t pomeni več vrtljajev, večji navor... Pa še dokazano je, da se ti lažje zvrti in v večje obrate ! Spet neke teorije ? Pa ti veš, da lahko nivo max U/min dvigneš z vžigom... ter seveda ostalimi nastavitvami.pomartin napisal/-a:ne.. lažji magnet pomeni hitrejše doseganje max RPM... težji magnet pa počasnejše... končni obrati bodo isti. tko da za ravnino- lahek, za v brege- težek_buco_ napisal/-a:Brez sprememb ?
Velika sprememba je teža rotorja, torej verjetno bo šlo v visoke obrate, če bo le predvžig dobro nastavljen ter vse ostalo tako kot mora bit !
sj je lepo da se dela, samo moje mnenje je da če nimaš razjasnjenih določenih stvari ti ne priporočam da se lotiš tega... Mal premislijurjevic6kristijan napisal/-a:ja jst bi ga mel na sprinterju k ga delam itak bi bil sam za ravnine
ne tu niso teorije... tu je praksa. in ja... vem da z vžigom lahko dvigneš št. obratov v minuti... sam če maš enak predužig ti minimoto štrom pripomore le k hitrejš doseganju visokih obratov... višjih kot z original magnetom ne boš dosegel._buco_ napisal/-a:Saj nimaš dizla halo... pri 2t pomeni več vrtljajev, večji navor... Pa še dokazano je, da se ti lažje zvrti in v večje obrate ! Spet neke teorije ? Pa ti veš, da lahko nivo max U/min dvigneš z vžigom... ter seveda ostalimi nastavitvami.pomartin napisal/-a:ne.. lažji magnet pomeni hitrejše doseganje max RPM... težji magnet pa počasnejše... končni obrati bodo isti. tko da za ravnino- lahek, za v brege- težek_buco_ napisal/-a:Brez sprememb ?
Velika sprememba je teža rotorja, torej verjetno bo šlo v visoke obrate, če bo le predvžig dobro nastavljen ter vse ostalo tako kot mora bit !