poliranje delov

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a pomartin »

_buco_ napisal/-a:Hahahaha... fine izjave...
No, pa da vas vprašam, zakaj blajerca ne vzdrži oz se poruši ? Pich... ti verjetno veš, hočem še ostale slišat...
pa kaj se nek pametnega delaš... če poliraš lite ali kovane stavri, te ratajo bol švoh.
drugače pa da odgovorim na tvoje uprašanje... ojnica se neprestano razteza in krči (v enem obratu se 1x raztegne in 1x skrči), zato je potrebno dobro mazanje da ne pride do prevelikih nenadnih temperaturnih sprememb, kar bi pripeljalo do še večjega krčenja in raztezanja ojnice in posledica je lahko prevelika deformacija, ki lahko vodi do uničenja ojnice.
Drugače pa jo lahko poškoduje tudi batni obroček in slab- defekten valjček v ležaju- nastane razpoka in raztezanje/krčenje s časoma spet naredi svoje.
Zdej pa če je gdo kej kemika, bo vedu da se silnice materjala dost lepš širijo in krčijo in pri tem ne spreminjajo smeri, če niso prekinjene- torej če materjal ni poliran.

Je pa v tem kar je @Pich povedal tudi nekaj resnice. toda da ne bo gdo mislil da če bo spoliral ojnico da bo za vekomaj... predstavlite si kamen ki z nadzvočno hitrostjo prileti v ogledalo (oz. spolirano stvar) ali pa v kako bol grobo obdelano steklo.
v obeh primerih se steklo razleti.
Na uzdržljivost ojnice najbolj upliva materjal, s katerega je le-ta narejena.

če pa gledamo s tretjega zornega kota: ojnica oz. ceotna gred je prevlečena z oljem, ki zapolni že najmanjšo razpoko na ojnici in s tem jo ščiti pred "nadzvočnimi delci"- torej če ima ojnica razpoko, in če se ti v nekem roku utrga, j večja možnost da se je zaradi nenehnega raztezanja in krčenja, ki je večalo razpoko, kot pa zaradi "nadzvočnih" delcev, ki so "zajedali" razpoko.
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

Nič več nebom rekel :D Alativera šraufmajster. Samo nekaj da še te vprašam, kje si še ti videl razpoke v vratu gredi ? Pa od kod jemleš takoimenovane nadzvočne delce ?
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a pomartin »

nadzvočne delce sem uzeu iz @pich- ovega posta.
razpoke v vratu gredi pa nastanejo, če se recimo obroček zaleti vanjo... oz. ko se gred poškoduje....
pa tut zarad nenehnega krčenja/raztezanja materjal napoka (zelo zelo zeloooo majhne poke)... za primer si uzami asfalt na cesti... tu so poke mal bl opazne :P
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

Aja?!, torej od starosti in otrujenosti materiala ti bo blajerca zarezala ? daj ne bluzi glei. Kaki raztezki ? Pa to je minimalno človek, po tem še nobena blajerca ni počla ! Dobro, kako bi lahko definiral nadzvočne delce ? Mislim, od koder bi prišli ti delci ? Umazanija v benzu ? Ali okrušitev materiala v karterjih ali cilindru ? Definirajte prosim. Jas si nebi dovolil teh delcev imeti, torej naredim agregat, in mu zagotovim, da se prav to ne zgodi ! Pa še zmeraj dvomim, da se zaradi tega lahko blajerca poruši, tako kot praviš, edino, če je velik 1 kvadratni milimeter... ampak kr tako ? pol bi res mogo motor laufat neprestano 150.000km+... Torej, definirajte mi ta dejstva za porušitev gredi z dobrimi argumenti ali dokazi, da se je že komu to pripetilo posebaj z temi razlogi, ki se pišejo po temi... Pa oprostite za off.
mr67
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Maj 13, 2010 5:23 pm
Kontakt:

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a mr67 »

pomartin ne govori neumnosti!
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a sales0 »

@pomartin v tej situaciji že ve kaj govori in ima glede silnic v ojnici čisto prav. Je pa res, da z poliranjem to pomeni da se samo spolira zadeve in se ne odbrusi 1mm materijala z ojnice ne oslabiš same ojnice toliko, da bi bil materijal sedaj več nestabilen ampak površino same ojnice zaščitiš med že obstoječimi razpokami.
Ti @_buco_ pa se malo zamisli kolikšno udarno moč ima en mikroskopski delec pri nadzvočni hitrostji, če se zahakla v razpoko ali kakršno koli prepreko in če realno gledamo, ni takšnega zračnega filtra ki bi zrak 100% očistil prašnih delcev.
Največ pretrpijo ojnice glede udara prašnih delcev na drikalnih motorjih, kateri se v večini vozijo z trobentami in tam se to zelo zelo pozna, ker so tam prisotni še večji delci kot pa pri motorju z filtrom, kateri vseeno nekaj očisti.
Ti @mr67 pa ne misli, da si najpametnejši, če se z katerokoli trditvijo ne strinjaš, lepo napiši in obrazloži kje se je gdo zmotil, ne pa da streljaš take stavke kot si recimo sedaj.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

Pa halo... udarna moč... potem bi mogle vse blajerce popokat zaradi tega. Pokaži mi, komu se je to kdaj kje zgodilo na kakšnem motorju ali kakšnem avtu ali bilokje, da je zaradi tega blajerca počla ? Večjidelež ali pa večinski delež polomljenih blajerc je takrat, kadar je predvžih slabo naštelan in pri visokih obratih pride do protiudara ( najpogosteje ), pri avtomobilih je pri odmičnih gredeh finta, kajti pri visokih obratih ne folgajo tako hitro zapirati ventilev in pride do trka med batom in njimi, pa še pri jermenih je finta, da radi preskočijo pri takšnih obremenitvah. Pa pustimo 4t... 2t v večini samo zaradi predvžiga ter šlampaste vgradnje gredi ( tolčenje po njej - posledica je decentracija gredi ali porušitev centra ter vibriranje ) Zaradi teh vaših teorij o nadzvočnih delci ter razpokami v gredi nebi rekel, da se pri tem porušijo. No ajde, pokažite mi firmo, ki dela ojnične vrate z razpokami ? Dandanes so firme tako dobre, da imajo takšno tehnologijo za izdelovanje ojnic, da si tega preprosto ne dovolijo narediti. Pustite vi tiste teorije izpred 40-50 let, ko je bila tehnologija v...

Ahja, zdaj bom pa spet najbolj pameten... hudo je živeti v taki državi, ko si folk ne prizna nekih dejstev in rine z glavo skozi zid . Še enkrat povem, teorija je nekaj, praksa je drugo.
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a pomartin »

šeenkrat... vsak materjal, ki se razteza in krči zaradi termičnih ali mehanskih obremenitev napoka... pač mikroskopske poke... itk u fabrki nrdijo kokr je treba.. sam temu se pa reče obraba ;)
in da ti odgovorim na tak način kot si ti meni: gdo za boga ne bo svojem agregatu nudil perfekten predužig- torej ni možnosti in sploh nemogoče je da bi zato prišlo do protiudara... je ni razlage...
če zna gdo navit mašino da doseže obrate, kjer bi bil protiudar tako kritičen, da bi se ojnica utrgala, potem sigurno zna nastavit tudi predužig....

Sicer pa je tu faktorjev še pa še... in ne misli da če so 50 let nazaj pogruntali da je voda tekoča, da to pomeni, da danes ni več....

in ker tolk hvalš današnjo tehnologijo... kako je sploh možna šlampasta ugradnja gredi... še 50 let nazaj so jih ugrajali kokr je treba...

izračun s kolikšno silo udari 0,1g težeg delec, ki nam je ušel v cly in pri hitrosti bata 40000m/s- okoli (10000rpm) ob ojnico pa ju3... k zdele grem sam še spat :p
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

Še zmeri si trdiš svoje... kako šlampasto vgradit ojnico ? Hja, se najdejo takšne cvetke ! Glei, trdi si svoje, jas si bom pa svoje. Še vseeno menim, da zaradi teh takoimenovanih nadzvočnih delcev ne more priti do porušitke... DOKAŽI pomartin ! Najdi mi dokaze, da je ojnica počla zaradi delcev. Aja, pa še nekaj, material, ki se nateza ter krči in se pri tem postopku pojavlajo mikroskopske razpoke ni primeren za ojnice, zato ga tudi ne uporabijo...Aja, pa še nekaj... če so za tebe pomembne silnice v gredi, potem mi pa objasni silnice v speskanem ojničnem vratu in poliranem...
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

Pomartin, ti mi deluješ da si sam sebe prepričal s svojimi izjavami.

Če se že nanašaš na Picha, vsaj citiraj komentarje. Te zadeve se poznajo SAMO pri high end!!! če misliš da boš ti na 4ki dosegu to, da se ti bo ojnica porušila zaradi delcev zraka ter bencina pridem in ti čestitam. To da se ojnica razteza in krči? To so tako minimalne spremembe, da niso vredne omembe. Torej če prav razumem se ojnica krči ter razteza tudi kjer je vpeta??? Ja pomoje se more tam grozno spreminjat. Potemtakem bi menjevali ojnice vsakih 50km? Predvžih se bi vsak cikel spemenil?? mhm

Namesto da bi mislili iz malo bolj osnovnih problemov, delate znanosti iz nadzvočnih delcev. Sicer če realno pomislim, nisem še imel primera da bi se ojnica vtrgala.

Moje osebno mnenje je, da se ojnica lahko poruši oz poči zaradi dolgotrajnejših poškodb, ki so med seboj povezane.
Če kot primer vzamemo ležaj med sornikom bata ter ojnico. Če je ležaj dotrajan, se med batom in ojnico ustvari luft. Torej ko bat pride v zmt ga eksplozija porine navzdol. Namesto da bi bat takoj prenesel moč na ojnico se le ta zaleti vanjo. Ker se to ponovi vsak cikel ojnica trpi ter posledično poči oz se deformira.

Lp Luka
Odgovori