Kit gor vržt zna vsak, to je najlažji. Kupš izpuh, cilinder, bat ter glavo pa daš skupi pol pa dela kokr dela. Raje vložim nekaj truda pa nardim dober izdelek iz tistega kar je pri roki, pa na koncu lahko rečem da sem veliko dela opravil sam. Mislm da fora tega projekta ni bla končna hitrost ampak pospeški, ki morjo bit kar v redu če je zadne vilice pokrivilo, pri visokih hitrostih pa itak nevem koliko se je kaj varno vozit s takim štelom in bremzami. Js tut pravm da je odličen frček že zato ker je unikaten.benko napisal/-a:+1 rajs bi en kit gor vrgu pa je isto.ro-bi napisal/-a:Tolk dela za 80?Loredan napisal/-a:. Kolega je šou po števcu 77 km/h, ampak ni biu čisto poln gas, predvidevam okoli 80 da gre,
FRČO LC 75cc
Re: FRČO LC 75cc
Re: FRČO LC 75cc
benko napisal/-a:+1 rajs bi en kit gor vrgu pa je isto.ro-bi napisal/-a:Tolk dela za 80?Loredan napisal/-a:. Kolega je šou po števcu 77 km/h, ampak ni biu čisto poln gas, predvidevam okoli 80 da gre,
Dokler ne vidiš kako to laufa u zivo raje ne govori nič, ker ta motor ima veliko veliko odzivnost in moč, kit za tomosa se lahko skrije proti temu...
Re: FRČO LC 75cc
ne bit preveč pametn ker vrjetn takega cilindra še vidu nisi..benko napisal/-a:+1 rajs bi en kit gor vrgu pa je isto.ro-bi napisal/-a:Tolk dela za 80?Loredan napisal/-a:. Kolega je šou po števcu 77 km/h, ampak ni biu čisto poln gas, predvidevam okoli 80 da gre,
Re: FRČO LC 75cc
maatej ker pacjent hahahahah
Re: FRČO LC 75cc
amm a jz, al ti k take blesave izjave vn mečeš, drugega ko frčija pa še vozu nisi ?
Re: FRČO LC 75cc
dej dej ne bod pameten pa pejt nazaj na josko.maatej napisal/-a:amm a jz, al ti k take blesave izjave vn mečeš, drugega ko frčija pa še vozu nisi ?
Re: FRČO LC 75cc
frčo skozi leta, skoraj 10 let....
8.2004; dobil od brata
8.2008; na novo pobravan, cilinder eurocilindro od Pucha 65cc,16 dell'orto, feltne na špice
7.2009; cilinder od colibrija brušen na fi45, dell'orto 21
7.2012; original mašina od colibrija, spredaj disk od BTja, kromirane nihajke
2.2013; vodno hlajena mašina
2.2014; drugi zadnji amortizerji in teleskopi(znižan), spredaj disk 260, zadaj disk 220, prvotne ALU feltne, prenosi 26/33, mogoče bi bil dober za drag 1/16 milje?? potrebno je še nardit: šponer za feltno da bo funkcioniral, ker tega original ga pomika in zamenjat sprednji blatnik, ker ta je potolčen in zarjavel, potem je za moje pojme ta moped končan, nimam ga namena polepšavat, čeprav bi bilo potrebno(podrsana barva ipd.)
8.2004; dobil od brata
8.2008; na novo pobravan, cilinder eurocilindro od Pucha 65cc,16 dell'orto, feltne na špice
7.2009; cilinder od colibrija brušen na fi45, dell'orto 21
7.2012; original mašina od colibrija, spredaj disk od BTja, kromirane nihajke
2.2013; vodno hlajena mašina
2.2014; drugi zadnji amortizerji in teleskopi(znižan), spredaj disk 260, zadaj disk 220, prvotne ALU feltne, prenosi 26/33, mogoče bi bil dober za drag 1/16 milje?? potrebno je še nardit: šponer za feltno da bo funkcioniral, ker tega original ga pomika in zamenjat sprednji blatnik, ker ta je potolčen in zarjavel, potem je za moje pojme ta moped končan, nimam ga namena polepšavat, čeprav bi bilo potrebno(podrsana barva ipd.)
Re: FRČO LC 75cc
Top frček! Res narejen v nulo. Všeč mi je tudi mk1 v ozadju.
Re: FRČO LC 75cc
svaka ti čast, res
Re: FRČO LC 75cc
sej to se tud za alpinko obnovleno sam da se svet pa da obrate razvije pa nima veze kašn model jesales0 napisal/-a:Odbit frček, tele barve me pa spominjajo na obdobje hipijev. Za tem se še punce obračajo.
L.p!
Aleš!
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !